Log in

View Full Version : Ingen tittel [yet] TG -12 hylle (skisser)

tgdaniel
10-12-2011, 14:47
0Her er den første skissa av hylla vår for TG12, Vi er 6personer i år! :D
Det er ikke sikkert hylla blir som dette, men kansje noe lignende!
http://oi39.tinypic.com/108grp1.jpg
http://i42.tinypic.com/14m6xvm.jpg

Enkelt design gjort på under 10min ;)

som jeg skreiv er det ikke sikkert den blir som dette, dette er bare første utkast :D

gjerne gi oss tips og tilbakemeldinger ;D

Zarbon
10-12-2011, 15:20
Blir den rosa i år også? ;)

tgdaniel
10-12-2011, 20:35
Blir den rosa i år også? ;)
Tviler ;) men blir nok en heftig farge :D

Helx
12-12-2011, 01:06
Neon grønn? :d

SuperTeD
12-12-2011, 01:13

Lurer på om GRØNN kansje prøver å ta copyright på den fargen :)

Hylla ser ellers veldig bra ut :)

tgdaniel
12-12-2011, 14:57
Den fargen begynner å bli litt vel oppbrukt

tgdaniel
12-12-2011, 23:25
Skal prøve å få til en modell med farge i morgen! :D

Stay tuned!

Extreme_H_H_H
13-12-2011, 02:26
enkel og grei design, har du tenkt på hvordan materiale dere skal bruke, og om det evt blir tungt å bære inn.. jeg tenkte vi skulle sette hjul på vår hylle i år, og bare rulle alt inn på den =)

tgdaniel
13-12-2011, 23:06
enkel og grei design, har du tenkt på hvordan materiale dere skal bruke, og om det evt blir tungt å bære inn.. jeg tenkte vi skulle sette hjul på vår hylle i år, og bare rulle alt inn på den =)
Hvis du ser på hylla vår fra i fjor (se signature :) ) så ser du at vi hadde hjul i fjor, funker veldig bra! Blir nok noe lignende de materialene vi brukte i fjor :D

tgdaniel
14-12-2011, 13:33
Update: Nå har jeg lagt til en plass og farge til hylla, det er forsatt ikke sikkert hylla blir som dette, vi poster en ny thread når alt har blitt bestemt.

Jeg vet at plassene ikke er som dette men jeg orka ikke å fikse på dette nå ;)
Nyt bildet :D
http://i41.tinypic.com/1ga5i.png

tgdaniel
15-12-2011, 19:00
Kom gjerne med tips til motiv/tittel :) Trenger litt tips og inspirasjon!

SuperTeD
16-12-2011, 02:40
Om dere skal ha hylla ca sånn, og tilpasse etter pallene er det viktig å passe på at dere vet hvordan pallene står, eller iallefall har en backup plan om pallene ikke passer til hylla... Elementær palleteori er enkel, men det avgjørende punktet er i hvilken ende HOA velger å sette en enslig palle på enden... En annen tin, om dere tilpasser dere pallene, de to plassene som får en pall midty under bordet, og ikke hull rett igjennom, bør ikke ha skillevegg imellom, da desse plassene er relativt små... Selv prøver jeg å finne en vakker og funksjonell måte å ha 3 plasser i ett spenn på... men det blir nok uaktuelt for designet deres :) motiv/tittel/inspirasjon kommer nok når temaet kommer :)

tgdaniel
16-12-2011, 07:43
Om dere skal ha hylla ca sånn, og tilpasse etter pallene er det viktig å passe på at dere vet hvordan pallene står, eller iallefall har en backup plan om pallene ikke passer til hylla... Elementær palleteori er enkel, men det avgjørende punktet er i hvilken ende HOA velger å sette en enslig palle på enden... En annen tin, om dere tilpasser dere pallene, de to plassene som får en pall midty under bordet, og ikke hull rett igjennom, bør ikke ha skillevegg imellom, da desse plassene er relativt små... Selv prøver jeg å finne en vakker og funksjonell måte å ha 3 plasser i ett spenn på... men det blir nok uaktuelt for designet deres :)....
Takk for tipset, hørtes lurt ut med en "åpen" løsning ved pallen :) Skal ta det videre til gruppa ;)