Log in

View Full Version : En helt grei singel hylle!

BlueTracks
12-03-2012, 18:31
Har drevet på med et hylle prosjekt på skolen i noen uker nå, og tenkte jeg skulle dele det her på forumet :)
Har snoket litt rundt å sett på de andre hyllene, og de ser utrolig bra ut!
Jeg har gjort en del på hylla, men har igjen litt, noen hyller inni selve hylla og noen kabler og lys her og der.

Ferdig montert med selve rammen, umalt
668

Under selve malinga av hylla
669

Hylla ferdig malt :)
670

Tester noen katoder som skal plasseres innvendig
671

Bilde av hylla, etter å ha montert inn kabelskjulerer (Mangler å legge inn ledninger i dem og male dem)
672

Har fortsatt igjen å legge ledninger til noen katoder og spotter, vil legge ut nye (og mere klare bilder) så fort jeg får gjort noe mer :)

Oxarix_ffs
12-03-2012, 18:32
Så veldig enkel og grei ut, men for min del blir det for "innesperra" :)

BlueTracks
12-03-2012, 18:38
Er ikke en snekker av klasse, så det ble bare noe enkelt noe, og sålenge det er en single hylle, så er det ikke så mye man får gjort :) Ja, litt innesperra blir det, men tror det skal gå bra når jeg får satt den opp

HaFu
12-03-2012, 18:49
Er ikke en snekker av klasse, så det ble bare noe enkelt noe, og sålenge det er en single hylle, så er det ikke så mye man får gjort :) Ja, litt innesperra blir det, men tror det skal gå bra når jeg får satt den opp

Synes den så dritfet ut jeg :)) Enkel å grei hylle!! Blir fett når du får plasser alle lysene!!
Gleder meg til å se sluttresultatet!! :)

Sjekk ut hylla vår!! :)
Space Unicorn (http://forums.gathering.org/showthread.php?10292-Space-Unicorn-TG-hylla-(Tidligere-Where-is-the-cow-hylla))

BlueTracks
12-03-2012, 18:53
Synes den så dritfet ut jeg :)) Enkel å grei hylle!! Blir fett når du får plasser alle lysene!!
Gleder meg til å se sluttresultatet!! :)

Sjekk ut hylla vår!! :)
Space Unicorn (http://forums.gathering.org/showthread.php?10292-Space-Unicorn-TG-hylla-(Tidligere-Where-is-the-cow-hylla))

Tusen takk! Ja, gleder meg selv! hahah :)
Allerede gjort, hylla deres er epic! Elsker designet, kommer nok bort å tar noen bilder på TG :)

HaFu
13-03-2012, 00:36
Tusen takk! Ja, gleder meg selv! hahah :)
Allerede gjort, hylla deres er epic! Elsker designet, kommer nok bort å tar noen bilder på TG :)

Det må du gjøre! :)