Log in

View Full Version : Boot problem.

xWiiPz
04-04-2012, 11:10
Hei!
Jeg har et problem med PC'n min. Den vill ikke boote opp. Den sender meg rett til Boot Agent. Dette skjedde for ikke så lenge siden, men da ga jeg bare ett lite dytt på SATA kabelen, og da var det borte. Nå har jeg både dyttet og skiftet ledninger, og den vill fortsatt ikke la meg boote opp. Jeg tror SSD'n min har død, men er ikke sikker. I tillegg til det, så er SSD hardisken der Windows ble installert, og hvis det blir sånn at jeg må få tak i en ny SSD, så vet jeg ikke hvordan jeg skal få installert Windows. Jeg har bare lisens koden.

Er det noen her ute på TG som kan hjelpe meg? Er det noen tech folk som kan jeg meg noen ideer om hva som er galt? Jeg sitter forøvrigt i Creative Lounge, så hvis du kanskje skjønner problemet, så er de bare å ta en tur bort til rad 2 sete 9! :)

Mvh. Kristian Kofoed

Dj_Devil
05-04-2012, 13:51
trenger du fortsat hjelp?

Aga
05-04-2012, 14:54
Yupp, har ikkje fått fiksa da endo

Dj_Devil
05-04-2012, 16:07
kan den personen som har problemer med dette eller side mannen ta kontakt med meg over PM. så kan eg gi nr mitt så eg kanskje kan hjelpe? :)

Aga
05-04-2012, 17:01
Snakka med ein kompis no nettop som sa han visste ka han sko gjer, so me sko ta da itte TG :)
Men takk for at du ville hjelpa :D