Log in

View Full Version : Trenger nytt hovedkort, cpu og minne

BrUz
05-04-2012, 00:18
Ingen stand som selger hardware i år?

Vil det komme? evt. når kommer det?

Cashman882
05-04-2012, 00:21
Gigabyte selger hovedkort hvertfall, mulig de selger minne og

BrUz
05-04-2012, 00:37
Gigabyte selger hovedkort hvertfall, mulig de selger minne og

Snakket med Gigabyte standen nå, og de har ikke autorisasjon til å selge noe..

Det er vist kun "partyshop" som kan selge her sa de. Har snakket med Partyshop, og de hadde ikke med seg noe hovedkort osv. fordi dem hadde fått beskjed om at noen andre skulle selge dette her. Partyshop hadde heller ikke mulighet for å oppdrive noe fremtidig underveis under TG12 heller.

BeFs
05-04-2012, 01:40
Haha, tap/tap-situasjon.

gthaman
05-04-2012, 01:54
dette er faktisk svært upraktisk for mange. Utrolig mange jeg kjenner har basert seg på å kunne kjøpe harddisker ++ div her. Noen må da også gå glipp av voldsomme inntekter? Noen bør få tyn, hadde dette vært i næringslivet hadde hoder rullet.

BrUz
05-04-2012, 02:22
Ja, dette er svært problematisk for mange..

Hehe, enig!!

Platec
05-04-2012, 08:56
Syns det er litt for dårlig at verdens nest største dataparty ikke selger hardware noensteder omtrent..

Creativity
05-04-2012, 10:27
Syns det er litt for dårlig at verdens nest største dataparty ikke selger hardware noensteder omtrent..

^ amen to that.

Clvn
05-04-2012, 11:18
Stusselige greier. Da det kom frem at Partyshop ville satse nesten utelukkende på gamingtull så burde The Gathering fått en annen aktør på banen.

Hele problemet her kunne vært løst ved at f.eks Komplett kunne levere bestillinger daglig til vikingskipet, slik som de gjorde for noen år siden.

BrUz
05-04-2012, 11:26
Det er tragisk, jeg hadde basert hele TG12 på at jeg skulle kjøpe inn hardware til TG maskinen på TG.

Hadde jeg vist dette på forhånd så kunne jeg pakket med meg det jeg trengte.

Dj_Devil
05-04-2012, 13:36
det har faktisk blitt sakt i forumet at man IKKE skal basere seg på å måtte kjøpe hardware under treffet.

BrUz
05-04-2012, 15:07
det har faktisk blitt sakt i forumet at man IKKE skal basere seg på å måtte kjøpe hardware under treffet.
Nå er det nå faktisk slik at det har vært mulig å kjøpe hardware her i alle åren jeg husker.

Om det så er slik at det "faktisk er blitt sagt på forumet" så er ikke det av så veldig stor betydning da majoriteten av de 5000folkene som er her i skipet IKKE befinner seg på forumet!

Clvn
05-04-2012, 15:32

Det har også blitt sagt at all offisiell informasjon kommer på gathering.org, og jeg har ikke funnet et kvekk med informasjon om at man ikke kan kjøpe vanlige PC-komponenter i skipet, noe man har kunnet gjøre i en årrekke frem til nå.

1) Deltagerne har ikke fått informasjon
2) Deltagerne får ikke kjøpt (til tider nødvendige) komponenter

Hadde satt pris på om noen som har med dette å gjøre i crew kom med en uttalelse på hva som har skjedd, og hva som eventuelt kan gjøres bedre neste år.