Log in

View Full Version : 57cm i dybde

LORENZO
16-03-2013, 15:45
Hei.

Har stått her i hele dag og snekra meg ei hylle. Da vi kom for å skulle sette på sideveggene på hylla fant jeg ut at den var blitt 57cm dyp, grunnet feil-måling Dette er da med dører som stikker 12mm på utsiden av bordplaten. Vil jeg bli nektet å ta med meg konstruksjonen inn på The Gathering?

Målene på hylla blir da BxDxH; 155cm x 57cm x 120cm

Bjotte
16-03-2013, 18:51
alle plassene er etter min husk 60 cm dype om det ikke er endret fra tidligere år. så om du har to plasser til denne hylla så er du innenfor målene til to plasser. om du bare har en plass kommer du til å ha problemer.
husk dette er bare med mål fra tidligere år, jeg vet ikke om det er endret til i år selv om jeg tror at det ikke er det.

LORENZO
16-03-2013, 22:02
PÅroblem sloved! Tok meg sammen og demonterte, kappa 1 cm så ok nå! :)

Daniel
16-03-2013, 22:17
Husk konstruksjonsreglene (http://www.gathering.org/tg13/no/information/construction-rules/). Maks dybde er 55 cm.

LORENZO
17-03-2013, 00:19
Sendte mail til konstuksjon[at]gathering de sa jeg bare fikk sette hylla 1 cm på utsiden av bordplaten.

NikolaiH
17-03-2013, 14:56
Det er jo ikke noe problem med 55+cm bredde på hylla, det er bare skrevet for at folk skal ha plass til kabler imellom dersom to stykker tilfeldigvis skulle ha 60cm bred. Sjansjene for det er veldig små, og da er det som nevnt bare å flytte hylla litt ut fra kanten. Så alt under 60 er helt ok IMO. :)

SuperTeD
18-03-2013, 11:43
Det er jo ikke noe problem med 55+cm bredde på hylla, det er bare skrevet for at folk skal ha plass til kabler imellom dersom to stykker tilfeldigvis skulle ha 60cm bred. Sjansjene for det er veldig små, og da er det som nevnt bare å flytte hylla litt ut fra kanten. Så alt under 60 er helt ok IMO. :)

Casen er jo bare at det er reglene som gjelder, og ikke din mening :) Reglene sier 55cm dybde, vil man utfordre den regelen må man selvsagt være klar for å ta konsekvensen av det valget :)