Log in

View Full Version : Kjøleskap eller ikke?

SimenPipp
19-03-2013, 23:00
Hei!
Jeg har en type av kjøleskap, men jeg vet ikke om den typen jeg har med er lov eller ikke..
Bilde:
897

Please Svar ^^:confused:

grebyl88
19-03-2013, 23:17
Vil referere fra http://www.gathering.org/tg13/no/information/security-rules/
"Ekstra elektrisk utstyr
Det er ikke tillatt å ta med egen vannkoker, vaffeljern eller annet kjøkkenutstyr. Vi kan bare tilby en viss mengde strøm til hver person - det finnes rett og slett ikke nok strøm til at folk kan ta med slikt. Det vil være et oppmerket område med strømuttak, men du kan heller ikke der koble til kjøleskap o.l. Finner vi ut at noen bryter denne regelen, vil du få en advarsel, samt at vi inndrar utstyret. Prøv heller den flotte "beverage cooler-"tjenesten vår!"

Maiz96
19-03-2013, 23:17
Er ikke lov med ting som drar ekstra strøm. Det vil si kjøleskap, kaffetraktere, vifter osv...
Ta heller med deg en kjølebag og kjøleelementer til TG, du kan bytte ut de varme elementene med kalde på TG, som gjør at alt holder seg godt å kaldt :)

SimenPipp
20-03-2013, 00:02
Oki :) takk for deres svar ^^ Da tar jeg med kjølebag jeg q:

Extreme_H_H_H
26-03-2013, 00:00
kjøleskap, micro, vaffeljern, støvsuger fryser, stekeovn, kokeplater, hybelovner er ikke lov til å plugge på strømnettet.

Det gjelder til og med USB-kjølskap som plugges inn i pc'n din.
Sånn er det bare og sånn vil det være fremover, du vil nødig bli avbrutt i LoL runden din fordi jallabror nedi raden din lager vafler og steker egg på morran og popper popcorn når han skal se på film rett ved plassen sin.

litt strengt virker det kanskje, men det har vært tilfeller av alt mulig som drar sikringer før du rekker å komme inn i windows på maskina di.
dog store stereosystemer har en tendens til å ta sikringer også, men de fleste som har med seg mer enn logitech anlegget sitt har gjærne kjøpt ekstra plasser for å dekke strømbehovet sitt (bør ialfall ha gjort det ellers blir de bedt om å skru av anlegget om sikringene går).

Disse reglene er satt fordi det skal være like komfortabelt for deg som for alle andre i skipet også. men det er også da verdt å nevne her at det er plassert ut microbølgeovner og vannkokere tilgjengelig for alle å bruke under hele arrangementet. men fair warning, micrograndis er ganske messy og nono fordi den kommer aldri til å bli bra inni der uansett, så jeg ville heller gått for fjorland mat eller no sånt =)