Log in

View Full Version : Spørsmål ang. Musematte.

Creativity
02-04-2013, 16:03
Hvorfor har det seg slik at musematta både lukter møkk og har ekstremt skarpe kanter? Vært slik med alle TG-musematter jeg har vært borti. Lukta blir heller ikke borte på noen uker. Har aldri hatt dette problemet med noen annen musematte jeg har kjøpt, er dette noe som kun gjelder QPAD? Hvorfor ikke fjerne lukta før dere selger?

Dranzar
02-04-2013, 18:58
Hvorfor har det seg slik at musematta både lukter møkk og har ekstremt skarpe kanter? Vært slik med alle TG-musematter jeg har vært borti. Lukta blir heller ikke borte på noen uker. Har aldri hatt dette problemet med noen annen musematte jeg har kjøpt, er dette noe som kun gjelder QPAD? Hvorfor ikke fjerne lukta før dere selger?

husker jeg hadde samme problem med den fra ifjord. og hvis jeg lukter på den nå og så lukter den ikke godt :P

Synnovesh
03-04-2013, 09:07
Jeg har kjøpt en QPAD musematte utenfor TG og den luktet ikke noe spesielt, men såvidt jeg kan huske luktet ikke den jeg fikk i fjor noe utpreget heller.

NikolaiH
03-04-2013, 13:32
Det er bare QPAD :) Det er noe med stoffet som lukter, og spesielt når de er helt ferske ;) Min fra i fjor lukter fremdeles, men ikke så fremtrende :)