Log in

View Full Version : Anmodning om crew sider

Breiker
25-01-2005, 16:55
Jeg vil herved komme med den anmodning om en "fordypende" crew side.

En side der kan man kan lære litt mer om personene som står bak dette arrangementet. Nå mener jeg om "TG toppene"..
De som skulle hatt en feit fallskjerm hvis dette hadde vært en bedrift.

Sidene kunne for eksempel inneholdt et bilde, litt tekst om bakgrunn/erfaring og visjoner om TG fremtiden. Pluss hva de håper vil skje innen TG miljøet de neste årene.

Hvorfor ikke lage en slik side? er ikke så utrolig mye arbeid.
Det er også bedre for folk å se noen bilder for da kan man stoppe personen under selve arrangementet hvis man trenger å prate med en person. Istedet for å gå til infodesk å spørre.

hva syns dere?

krage
25-01-2005, 17:12
Kan ikke helt si jeg har savnet det, kunne helt klart vært morsomt å sitte å lese det, men hvorfor vil du egentlig at folk skal slippe å gå til infodesk?

Breiker
26-01-2005, 17:12
det er vel mer hvis man plutselig treffer på en av de personene så kan man stoppe dem og si det hva man synes osv.. ganske hyggelig.. og da vet man at det man har å si kommer frem

LuftHode
27-01-2005, 01:46
Jeg vet ikke om de du omtaler som "topper" ville være så glade for å bli stoppet av alle og enhver som vil komme med forslag eller klager. Dvs, det gjelder vel for ALLE som til enhver tid befinner seg i skipet, ikledd crewgenser.

Tror nok det tryggeste er å oppsøke Info:desk, og prate med dem der.

Norsmurf
27-01-2005, 09:20
men allikevel kunne det ha vært moro å lese litt om alle i crewet i disse pre-tg-tider.. alt som minner om TG er morro i disse tider.. :D

John Morten
13-02-2005, 18:54
Jeg vil herved komme med den anmodning om en "fordypende" crew side.

En side der kan man kan lære litt mer om personene som står bak dette arrangementet. Nå mener jeg om "TG toppene"..
De som skulle hatt en feit fallskjerm hvis dette hadde vært en bedrift.

Sidene kunne for eksempel inneholdt et bilde, litt tekst om bakgrunn/erfaring og visjoner om TG fremtiden. Pluss hva de håper vil skje innen TG miljøet de neste årene.

Hvorfor ikke lage en slik side? er ikke så utrolig mye arbeid.
Det er også bedre for folk å se noen bilder for da kan man stoppe personen under selve arrangementet hvis man trenger å prate med en person. Istedet for å gå til infodesk å spørre.

hva syns dere?

Denne anmodningen har vært drøftet i ledergruppa, og det kommer ikke til å bl stort mer informasjon om hvem som sitter der enn det som framgår på sidene i dag, med ett unntak.

Grunnen er at vi som sitter i ledergruppa i så stor grad som mulig forsøker å delgere alt praktisk arbeid til det ledernivået som heter "Chiefs". Det er der en ganske stor gjeng med veldig dyktige mennesker utfører alle praktiske håndgrep som må til for å drive noe sånt som TG. Det kan være mer enn mange tror, og det er mulig at det kommer til å bli laget en egen film om det faktisk.

Derfor har det ikke noen særlig effekt at medlemmene i ledergruppa blir smørt utover med bilder og livshistorier. Hvis du ønsker å snakke med noen spesiell (varme øra på Marcus når nettet ikke er helt som det var tenkt, si noe alvorsord til Bosse om at Sec må gå på kurs, eller forelle Bård at informasjonen som kommer ut er full av skirveflei og dårlig grammatikk), så er det Info-Desken som er kontaktpunktet.

I Info-Desk er de i stand til å svare på veldig mange ting. Hvis de mener at noe bør tas opp med medlemmer i TG-ledelsen så gjør de det, eller hvis de mener det er nødvendig så henter de inn undertegnede som kan snakke direkte med dem som måtte ha noe som bør gå litt mer direkte.

Jeg skrev over her at det blir et unntak. Deltagerombudet kommer til å være mer synlig på TG i år enn i fjor. Det blir en side på webben der det blir litt klarere hva jeg kan hjelpe til med. Hvem jeg er (altså et bilde så folk kjenner meg igjen), en postkasse der man kan legge små lapper i Info-Desken. Utover det får vi se, men jeg kommer altså til å være noe mer synlig enn i fjor. I fjor var jo første gangen vi i det hele tatt hadde den rollen og en tilbakemelding var at rollen var for anonym.

Håper dermed at jeg har besvart denne anmodningen og at den modellen vi har valgt kommer til å fungere tilfredsstillende for dere som er deltagere. Det er det som betyr noe.

John Morten