Log in

View Full Version : PPoT @ TG05

m0nTaNa
06-03-2005, 18:06
Siden det ikke har vært noen offisiell melding om at PPoT kommer til TG i år, lurer jeg da på om noen fra crew muligens kan svare meg på dette? Har snakket med de så vidt via Pressplayontape.com, og de har veldig gjerne lyst til å komme, de venter vel egentlig bare på en invitasjon fra dere...

Jeg synes personlig at PPoT MÅ bli invitert, siden de har vært der hvert år siden 02 (tror jeg?), og det har blitt en tradisjon at de spiller på TG.

Få de hit i år også!

merilin
06-03-2005, 19:33
Du skrev:

Kjære allmektige TG05-sjef/gud.
Få Press Play On Tape til å komme denne gang også.
Da gjør du en nostalgisk nerdinnesjel lykkelig!
Amen

Jeg har formidlet ønsket videre til "Gudene" i Event-Crew, så får vi se hva som skjer.

John Morten

Event-Crew er vel klar over at det ihvertfall er noen som ønsker PPOT så ja... *håpepå*

Formosissima
06-03-2005, 21:59
Naaai. Utbrukt.

John Morten
07-03-2005, 07:32
Naaai. Utbrukt.
Etter at vi har sett PPoT to år på rad så har vi bestemt at det blir noe annet i år.

John Morten

Breiker
07-03-2005, 09:55
og det er hva? eventuelt hvem er det?

merilin
07-03-2005, 16:45
Turboneger hadde vært.. et mirakel :D

Formosissima
07-03-2005, 18:15
Etter at vi har sett PPoT to år på rad så har vi bestemt at det blir noe annet i år.

John Morten

YAY, takk skal du ha John Morten! PPoT begynte å bli vel utbrukt, ja.

MvH Silje, dersom du skulle huske meg. ;)

John Morten
08-03-2005, 09:19
MvH Silje, dersom du skulle huske meg. ;)

Akkurat de utfordringene der er noe av det verste jeg får. "Husker du meg?" med 5500+ deltagere og 180 Crew hvert år så blir det så lett å fornærme folk når jeg får det spørsmålet.

Men, akkurat i dette tilfellet så husker jeg deg ja. Jeg husker at du sleit som et dyr med TV produksjonen i Event da du egentlig var syk, jeg vet hvor du bor (bodde?) og jeg husker at vi har snakket om muligheten for at du kunne hjelpe til med en PC i området der.

Det ser ikke ut til at du er i Crew i år, men håper at du kommer innom allikevel.

John Morten

aju
10-03-2005, 04:33
Urgle, ikke PPoT? jammen... huff.

Denethor
15-03-2005, 16:24
Antar det er noko ala PPOT da ? (fantastisk datamusikk, i gitar form )