Log in

View Full Version : Arne skriking?

^Bear
26-03-2005, 03:25
hva er det med arne?? kan noen være så snill å forklare detta til meg??

JediBT
26-03-2005, 04:37
Unfortunately, no one can be told what the Arne is, you have to see him for yourself.

Amplexor
28-03-2005, 06:57
I år var arne en stor papprobot..

Trogdor
28-03-2005, 11:55
Den historien jeg har størst troverdighet er den om at 3-4 folk i crew begynte å rope "ARNE!" helt på måfå, også begynte flere og flere folk å rope det.

Breiker
28-03-2005, 12:30
det finnes altfor mange historier om den legendariske arne og jeg har liten tro på noen av dem..

Men dere unger burde ha forstått for lengst etter all denne skrikingen at Arne har gått lei og nekter å komme!

HellBoy
28-03-2005, 13:37
Vel, der er problemet med at det vært år kommer nye folk, de fatter ikke hvorfor, men føler at det er en god ting å hyle ut "ARNE!" for full hals.

Det er intet mer enn frusterende og teit, og crew burde gått rundt med en kald øse og slått folk på pungen for slik oppførsel.

[VK]Boogieman
28-03-2005, 15:07
Jeg syns at til neste år, så kan TG være stengt for de som aldri har vært på TG før, og bare de som har vært der minst en gang, kan komme. Sånn at det går et år der fjorårets arneropere kan dø i fred uten at det skapes nye, sånn at de nye som kommer året etter ikke hører noen som roper arne, og dermed ikke blir de som tar med arne videre til neste år... Tviler på at det er noen som syns at arne er like morro å rope etter 2 år på TG...

HellBoy
28-03-2005, 15:17
Boogieman']Tviler på at det er noen som syns at arne er like morro å rope etter 2 år på TG...Du gir tydeligvis den gjennomsnittelige Arne-roper mer credit enn han fortjener ;)

Vidi_Gonzales
28-03-2005, 21:40
Trudde arne var ein som vant ein compo eit år men ikkje kom og fekk premien sin, og då ropte folk i heile hallen etter han.

Me gjorde jo det samme med han duden i resirk lotteriet i år :D

[VK]Boogieman
29-03-2005, 16:01
Du gir tydeligvis den gjennomsnittelige Arne-roper mer credit enn han fortjener ;)
Vel... det er vel lov å håpe er det ikke? :D Andre året mitt på TG var jeg lei av arne i hvert fall...

MRmP
29-03-2005, 16:47
Jeg har kun vært på Tg i år og OsloLan 2ganger på rad nå, og det er det samme der, første gangen er 'Arne' kult. og unikt. tenk mange tusen roper 'Arne' men nå som jeg har hørt 'Arne' en del ganger har det blitt en slags tradisjon og mener det er ok å høre folk roper 'arne' midt på natten når folk aner minst hva som skal skje, ( personlig roper jeg ikke ) men nå som i år på tg, ble det ropt arne minst 2-3ganger timen, noe som jeg mener er overdrevent mye og da blir det liksom ikke noe unikt lengre