Log in

View Full Version : TG06 Biletter bestilling!?

[db]
10-12-2005, 15:33
Kan noe forklare meg hvordan dette funker? dette står hos meg nå:

Venter for å komme inn i butikken. - The Gathering 2006
Front page: PartyTicket.Net >> The Gathering >> The Gathering 2006
- Logg av - Front page - [ Venter for å komme inn i butikken. ] - Informasjon - Din konto - Bestille - Schedules -

You are participating in the lottery to enter the sales queue, there are 103 participants in the lottery so far and more may come until until lør 17-12-2005 10:00:00 CET.

Do you want to leave the queue? Yes, I want to leave the queue.

Vi vil sende deg en email alt dette til Lazergun_2000@hotmail.com om få minutter.

Vi vil sende deg en SMS (blir sendt til: +4797524561) når det er din tur til å bestille.
Hvis du ikke vil ha denne trykker du her:

IKKE send meg en SMS når det er min tur til å bestille.

Vennligst ikke oppdater denne siden, den oppdaterer seg selv hver 20 minutt.

Du mister ikke plassen i køen ved å logge ut, så gjør gjerne det og sjekk heller emailen din often..
- Kontakt / Support - Site map - This system is available for everyone, please see Services

Så hva skjer frammover?
Og hvordan funker det når jeg skal bestille til flere folk?

nitrofish
10-12-2005, 16:14
ja!, hva skjer nå?
You are participating in the lottery to enter the sales queue, there are 149 participants in the lottery so far and more may come until until 17. des 2005 kl 10.00 CET
Åssen kommer jeg meg inn i "butikken"? Blir jeg send dit automatisk? :confused:
nervøøøøøøøs!!!! :eek:

saXin
10-12-2005, 17:43
Blir trekt random. Så om du steller deg i køen nå, eller om noen dager har ikke noe å si. Funker jo sånn på et vanlig lotteri også. Kjøper du lodd sist, så har du jo like stor mulighet til å vinne som alle andre.
Så det er bare å sjekke mail fremover, så får du nok en mail når det er din tur til å gå inn å bestille.

2K3
11-12-2005, 02:41
det fine her er at 5500 vinner :D

CaZpeR
11-12-2005, 04:58
Sånn dette fungerer steg for steg:

1. Det første steget er at man steller seg i "lotteriet" på PTN, Dette er hvor alle som er logget inn på PTN og sagt de skal ha billett er nå. Etter at man har fått lotterinummer så er det bare å vente.

2. Det andre steget er at nå begynner den virkelige køen. Denne køen settes sammen av tilfeldig uttrukne fra lotteriet. Så om man ikke står i lotteriet så kommer man bakerst i køen når denne begynner. De som har stelt seg i lotteriet blir trukket ut til en random plass i køen. Eks. Om du er nr. 1 i lotteriet så kan det hende du ender opp på si: 3247 plass i køen mens han som stelte seg som 241 i lotteriet har sjansen til å komme først i køen. Alt dette ordner PTN.

Darkc^
11-12-2005, 07:59
det fine her er at 5500 vinner :D
Nei, 1100 som vinner. 5 billetter pr. pers.

Dodraugen
11-12-2005, 10:56
Hva mener du me 5 billetter per person?? Må man bestille så mange hvis man er med i lotteriet?
Og hvordan ordner man det hvis man vil sitte med andre hvis en får plass 5 og en annen får 100 i køen? Må man bare håpe at ingen tar plassene ved siden av seg, da?

netrom2k
11-12-2005, 11:23
Hver person kan kjøpe maX 5 biletter (f.eks. hvis man skal kjøpe med til kameratene sine o.l.)
Man velger ikke plasser før utpå nyåret. (kommer sikkert info på PTN eller gathering.org med tiden.) så man trenger ikke tenke på det under kjøp av biletter.

nitrofish
11-12-2005, 11:49
Nei, 1100 som vinner. 5 billetter pr. pers.
øhhmm??... ALLE kjøper ikke 5 billetter :rolleyes:
ifjord leste jeg en post om 2 personer som møtte opp ved vikingskipet på dagen de åpnet dørene, de stilte seg i køen uten noe billetter og fikk kjøpt når det var dems tur. ;)
Så slapp av, nesten garantert at du for tak i billett..... =)

Lorith
11-12-2005, 12:47
Men sånn med plasser osv, Jeg skal bestille for meg og noen venner av meg. Vi vil jo selfølgelig sitte vedsiden av hverandre, hvordan fikser jeg dette? Kommer det informasjon når tiden er inne for meg og bestille billetter eller hva? :S

Dodraugen
11-12-2005, 13:34
Etter hva jeg har hørt velger man ikke plasser før senere. Da kun du se om det er noen steder hvor det er plass til at dere alle sitter sammen.

Blaxtah
11-12-2005, 14:06
plasser ordner du senere, hvis dere er en hel vennegjeng som skal sittte sammen, er det best at alle setter en person som seater, det gjør dere på Partyticket, for da kan den personen plassere hvor de forskjellige menneskene
skal sitte.

Lorith
11-12-2005, 14:16
hmm. Ok, nei, vi er ikke en *klan* eller noe, vi er da bare en 4-5 stykker. Da finner vi plasser når vi kommer fram , det for holde tenker jeg !

2K3
11-12-2005, 14:46
dere må sette dere på seatmapen uansett. Men vist man er så få får ma ikke gjort det før to uker før TG, 20stk er tre uker før, 50, 4 uker, 100 er en måned før. 500 to måneder osv :D

Svenniz
11-12-2005, 15:21
Det er en ting jeg lurer på, når det er min tur til og bestille, kan jeg bestille opp til 5 biletter sånn som det var i fjord? eller er det sånn at alle de jeg skal med må stelle seg i kø ?

Darkc^
11-12-2005, 15:33
Ja, hver person får fem og fem billetter.
Du kan selv velge om du vil ha alle.