Log in

View Full Version : Bestilling og avbestilling?

Akkabor
11-12-2005, 15:07
Jeg hadde tenkt meg på tg i år, siden dette er det første året er jeg ganske usikker på betalingen.

Må man betale med en gang man skal få bilettene? Med tanke på avbestilling osv?... hvordan går dette?

Darkc^
11-12-2005, 15:34
Jeg har ikke vært på TG før selv, men har hørt at det er sånn at man får en tidsfrist fra man får billettene til man må betale, hvis du ikke betaler innen fristen så mister du billettene.

netrom2k
11-12-2005, 17:35
du får en tidsfrist på å betale bilettene du har kjøpt.
Hvis du finner ut at du ikke kan på TG alikevel, så kan du selge biletten tilbake til PTN.

2K3
11-12-2005, 18:17
det er bare til en måned før tg! Fordi har en frist du må ha solgt den tilbake på!

Blaxtah
11-12-2005, 18:24
fra dagen du bestiller billettene har du ca 2 uker på deg til og betale, men du får vite siste datoen i en mail du får fra partyticket.net.
Hvis du ikke vil dra på TG allikevel, eller av en eller annen grunn ikke kan, kan du selge billettene tilbake, men da får du ikke igjen full pris, så du taper litt på og selge de tilbake.

Extreme_H_H_H
12-12-2005, 01:08
du bestiller: betaler med engang eller etter på; via Visa eller bankoverføring: du Avbestiller: taper ca. 95,- av prisen på billeten, hvis den koster 695 i år oxo ;)

krage
12-12-2005, 01:34
Klart og tydelig:
Du bestiller biletter, da kan du enten betale biletten der og da med visa/mastercard, eller du kan betale bilettene via nettbank.
Uansett så skal PTN ha registrert din betaling _senest_ 2 uker etter at du bestilte biletten.

Om du av en eller annen grunn ikke kan dra på TG kan du selge biletten tilbake til PTN mot et lite gebyr, dette kan du gjøre til en stund før TG, akkurat nå husker jeg ikke hvor lang tid det var i fjor

cruz
12-12-2005, 02:44
du bestiller: betaler med engang eller etter på; via Visa eller bankoverføring: du Avbestiller: taper ca. 95,- av prisen på billeten, hvis den koster 695 i år oxo ;)

prisen på billettene til TG05 var 645, og ikke 695..