Log in

View Full Version : PTN Card?

nitrofish
11-12-2005, 20:07
Hva er ptn card, hvordan funker det og hvor/hvordan får j tak i det ? :confused:
Har hørt så mye forskjellig, om at man kommer fortere inn osv.
Fint om noen som vet det sikkert kan svare, er litt lei spekulasjoner og gjettninger. :rolleyes: :p

netrom2k
11-12-2005, 20:17
PTN kort: fungerer som din bilett når du ankommer TG og andre arrangemang du har meldt deg på hos PartyTicketNorge.

nitrofish
11-12-2005, 20:23
PTN kort: fungerer som din bilett når du ankommer TG og andre arrangemang du har meldt deg på hos PartyTicketNorge.
Det viste jeg, men svar på resten av spørsmala? :confused:
hmm..trodde ptn betydde partyticket.net :|

Chiller
11-12-2005, 20:48
It's realy simple.

Når du har fått billett, registrerer du det PTN kortet du har (Hvis du ikke har bestiller du det), istede for og måtte komme opp dit med masse papiperer kan du fint bare dra kortet og vise legitimasjon. Så er du ferdig med det, jeg husker ikke om det var egen kø for de som hadde PTN kort.

Du bestiller PTN kort samtidig som du bestiller billettene. Etter som du har fått de, logger du deg bare inn på partytick.net og registrer billetten din opp mot kortet nummeret som står på PTN kortet.

Jeg synes dette var mye greiere og drasse med seg forgje gang!

nitrofish
11-12-2005, 20:51
It's realy simple.

Når du har fått billett, registrerer du det PTN kortet du har (Hvis du ikke har bestiller du det), istede for og måtte komme opp dit med masse papiperer kan du fint bare dra kortet og vise legitimasjon. Så er du ferdig med det, jeg husker ikke om det var egen kø for de som hadde PTN kort.

Du bestiller PTN kort samtidig som du bestiller billettene. Etter som du har fått de, logger du deg bare inn på partytick.net og registrer billetten din opp mot kortet nummeret som står på PTN kortet.

Takk for ett fornuftig svar! :D
men hva koster det å bestille ptn kortet på nettet?
Har sett at man kan regge visa kort som ptn card oxo? :confused:

Chiller
11-12-2005, 20:56
Takk for ett fornuftig svar! :D
men hva koster det å bestille ptn kortet på nettet?
Har sett at man kan regge visa kort som ptn card oxo? :confused:

Det ser ut som man kan registrere Billetten din opp mot Visa Kortet ditt, men er jo stil med et partyticket kort =)

Tror det lå på sånn 40 kroner, er ikke helt sikker. Men noe i den duren! :)

Lykke Til!

nitrofish
11-12-2005, 20:59
Det ser ut som man kan registrere Billetten din opp mot Visa Kortet ditt, men er jo stil med et partyticket kort =)

Tror det lå på sånn 40 kroner, er ikke helt sikker. Men noe i den duren! :)

Lykke Til!
Yeah! :) kult å vise til alle som ikke tror j har vært der! :D
Tenker j bestiller et såndt kort j =)

nitrofish
11-12-2005, 21:01
It's realy simple.

Men en ting, sender de biletten/e og ptn kort i posten? :confused:
Og hvordan er det å få kjøpt flere ptn kort? Siden j ska kjøpe biletter til 3 kompisser oxo(hvis j blir trekt ut da :( )

2K3
11-12-2005, 21:06
ptn kommer i posten. billettene blir enten satt inn på kortet. evt printes ut!

Chiller
11-12-2005, 21:09
Men en ting, sender de biletten/e og ptn kort i posten? :confused:
Og hvordan er det å få kjøpt flere ptn kort? Siden j ska kjøpe biletter til 3 kompisser oxo(hvis j blir trekt ut da :( )

I fjord fikk jeg kjøpt PTN kort til 4 stykker så jeg ville vel tro at du får også kjøpt til dem.

Jepp, billettene kan du enten registrere på PTN kortet ditt eller printes ut dersom du ikke har et PTN kort.

netrom2k
11-12-2005, 21:13
hmm..trodde ptn betydde partyticket.net :|

stemmer det :P jeg som ikke tenkte

nitrofish
11-12-2005, 21:22
Kan man velge hvor mange biletter man skal kjøpe og hvor mange ptn kort man skal kjøpe da?

netrom2k
11-12-2005, 21:24
man kan velge hvor mange biletter man skal ha. men ikke helt sikker på hvordan det er med PTN kort..

Chiller
11-12-2005, 21:32
5 billetter maks per.pers tror jeg. Du kan i hvertfall kjøpe 5 PTN kort!

nitrofish
11-12-2005, 21:36
5 billetter maks per.pers tror jeg. Du kan i hvertfall kjøpe 5 PTN kort!
Greit...burde jo gå ann å kjøpe flere ptn kort..siden man kan bruke de på andre arrangementer :rolleyes:

Chiller
11-12-2005, 22:53
Ja men du tar jo bare vare på det PTN kortet du har til andre Events som Partyticket distrubiderer!

nitrofish
11-12-2005, 23:08
Ja men du tar jo bare vare på det PTN kortet du har til andre Events som Partyticket distrubiderer!
jaja :p
Men det bør gå ann å kjøpe flere ptn kort uansett!! :p :D
håper det funker, er litt nervøs..har aldri gjort detta før.. :o

cruz
11-12-2005, 23:26
ptn er IKKE PartyTicketNorge.. ptn er en forkortelse for partyticket.net!

Rudi_Boy
12-12-2005, 00:49
Bestillte PTN kort ifjor og det tror jeg at jeg hadde rett i og bestiller. når jeg kom dit var køen drit lang og jeg lurte på om jeg skulle vente i evigheter. men så hadde jeg bestilt ptn kort og stelte meg i ptn køen(EGEN KØ!) der var det nesten ingen folk!... gikk rett inn og forbi alle andre! LOL! anbefaler alle og bestille det azz!

Npx
12-12-2005, 05:10
jeg kjøpte mitt for 35 spenn i fjord men må ha nytt i år :S *mista det*

Breiker
12-12-2005, 09:07
jeg har enda tg02 ( eller var det tg03 ) PTN kortet. det er vel det tøffeste.
Hmm. rart hvis man får bestilt ptn kort for flere. hvordan får man da gitt det videre til den som skal bruke det?

cruz
12-12-2005, 12:55
Hva er ptn card, hvordan funker det og hvor/hvordan får j tak i det ? :confused:
Har hørt så mye forskjellig, om at man kommer fortere inn osv.
Fint om noen som vet det sikkert kan svare, er litt lei spekulasjoner og gjettninger. :rolleyes: :p

PTN-kortet er et medlemskort som gjør det enklere for oss å finne deg i systemene våre når vi skal slippe deg inn på TG. Rett og slett ;)
Og jo raskere og enklere vi finner deg når vi skal sjekke deg inn, jo raskere burde dette gå :)

[VK]Boogieman
12-12-2005, 16:01
jeg har enda tg02 ( eller var det tg03 ) PTN kortet. det er vel det tøffeste.
Hmm. rart hvis man får bestilt ptn kort for flere. hvordan får man da gitt det videre til den som skal bruke det?
TG01 PTN kortet er det tøffeste... Det eneste som kom i Special Edition. :) Og det blei utdelt gratis til alle som kom på TG01, som en slags forberedning til salget til TG02, som var det første året PTN tok seg av billettene. Før 02, var det Billettservice som tok seg av det... *mimre seg tilbake til 45 minutter i telefonkø* :p

Og de som skal ha de andre kortene, kan registrere kortnr manuelt på sin side hos PTN.