Log in

View Full Version : Bestille for flere folk

Calhenheri
12-12-2005, 15:53
Hei, jeg skal reise med 3 andre, går det da an at jeg når jeg får tilgang til web-shoippen gjennom lotteriet, at jeg bestiller for alle 4, også får vi alle sitte sammen?

Og er det på lørdag vi får begynt å bestille?

[VK]Boogieman
12-12-2005, 15:55
Når du får tilgang til shoppen, så kan du kjøpe opptil 5 billetter.. Så ja, du kan bestille for alle. MEN alle vennene dine må registrere seg på PTN, så du får satt de som user av billettene. Dette kan gjøres godt etter salget har skjedd.
Så vidt jeg har forstått, så begynner salget av billettene kl 00:15 den 19. desember.

Calhenheri
12-12-2005, 16:21
Er det da jeg som får bestemme hvor alle skal sitte senere? Og, er det sikkert at vi får sitte sammen? Og er det noe problem å skaffe seg billeter? Jeg er med i lotteriet, tror dere det er noen mulighet får at jeg ikke kommer inn?

krage
12-12-2005, 16:38
Du har akkurat like stor sjangse til å komme inn som alle andre.
Tidligere år har du kunnet kjøpe intill 5 biletter om gangen, men det har ikke kommet noen offesiell innformasjon om det i år.

Alle som har bilett og vil sitte sammen velger en seater, så bestemmer vedkommende hvor folk sakl sitte.
*oppfordre folk til å søke i forumet før de stiller spørsmål*

Calhenheri
12-12-2005, 16:40
Beklager vist dette har blitt spurt om mange ganger før. Velger man seater når man bestiller, eller gjøres dette senere? Og når får den som er valgt som seater plassere folk?

cruz
12-12-2005, 17:25
Boogieman']Når du får tilgang til shoppen, så kan du kjøpe opptil 5 billetter.. Så ja, du kan bestille for alle. MEN alle vennene dine må registrere seg på PTN, så du får satt de som user av billettene. Dette kan gjøres godt etter salget har skjedd.
Så vidt jeg har forstått, så begynner salget av billettene kl 00:15 den 19. desember.

Det er ingen offisiell info som sier at man kan kjøpe opptil 5 billetter.

Amplexor
12-12-2005, 17:51
hmm.. litt skummel denne Cruz..

Men håper det går å kjøpe flere billetter, sånn som før...

cruz
12-12-2005, 17:54
hmm.. litt skummel denne Cruz..

jeg er da ikke mye skummel vel? (bare fordi jeg muligens kan se litt sinna(?) ut på det bildet så er jeg absolutt ikke det) ;)

Amplexor
12-12-2005, 18:09
hehe.. neida.. Du ser ikke så sinna ut. Men du gir ganske ofte litt skarpe, presise og alvorlige svar på noen av trådene her.. som en slags streng lærerinne.
Men den forrige var bedre, da du fikk på en smily og greier :p

cruz
12-12-2005, 18:48
Syns du heller jeg skal gi løse upresise svar da? :P
Det har liksom ikke så mye for seg tror jeg.. Jeg prøver bare så godt jeg kan å rette opp i ting og forklare saker og ting for dere :)

MicroMaster
12-12-2005, 18:55
Nei, Jeg synts det er fint å få litt mer skikkelig info i forhold til det som kommer på gathering.org. Det er jo ikke ofte det blir noen opptateringer der. Så fint at folk som er eller vet hva de snakker om kommer med offisiell info. =)

cruz
12-12-2005, 18:57
Nei, Jeg synts det er fint å få litt mer skikkelig info i forhold til det som kommer på gathering.org. Det er jo ikke ofte det blir noen opptateringer der. Så fint at folk som er eller vet hva de snakker om kommer med offisiell info. =)

Det er nok sånn at det er ikke offisielt før det kommer på www.gathering.org, men jeg prøver å rette dere og bidra til å forklare ting slik at det blir mer klart for dere :)

MicroMaster
12-12-2005, 19:03
jo, jo. men er ivertfall noe info om ting som ikke er på gathering.org
tiden frem til TG blir kortet ned med litt info inimellom:P:D
Vet noen hva som egentlig skjedde med logo-contesten som pleier å vere?
Blir den gathering.org som er nå den endelige siden?

cruz
12-12-2005, 19:14
jo, jo. men er ivertfall noe info om ting som ikke er på gathering.org
tiden frem til TG blir kortet ned med litt info inimellom:P:D
Vet noen hva som egentlig skjedde med logo-contesten som pleier å vere?
Blir den gathering.org som er nå den endelige siden?

Hva som skjer med logo-compo er ikke bestemt enda, men det kommer på web så fort vi vet noe nemlig :) Og om det blir sånn som det er på gathering.org nå vet jeg heller ikke.. sorry.. :rolleyes:

Extreme_H_H_H
12-12-2005, 19:51
Yay, vil lage logo... =) =) :confused: melk? :confused: :p

[VK]Boogieman
13-12-2005, 08:26
Det er ingen offisiell info som sier at man kan kjøpe opptil 5 billetter.
Hihi... syns du kverulerer på alle mine svar her på forumet jeg? :p
Bare sier det jeg tror jeg.. :) Basert på hvordan det har vært de siste årene... :) Så jeg kan jo seff ta feil... :)

cruz
13-12-2005, 12:47
Boogieman']Hihi... syns du kverulerer på alle mine svar her på forumet jeg? :p
Bare sier det jeg tror jeg.. :) Basert på hvordan det har vært de siste årene... :) Så jeg kan jo seff ta feil... :)

Jeg kverulerer ikke bare på dine svar :P
Jeg tror jeg bare har prøvd å si at det er ikke så smart å uttale ting man tror , med mindre man presierer veldig at det har vært sånn tidligere ;)
Det er noe av det verste er som er, når folk kommer til meg og spør om ting som er helt på bærtur er sant bare fordi noen sa det en gang..

[VK]Boogieman
13-12-2005, 14:27
Hihi... Når jeg er ferdig, kommer du til å få en drøss med dumme spørsmål, om ting og tang som ikke stemmer... MUHAHAHAHA! :D
*terrorisere*

Neida... skal være snill og greit jeg... ;)

cruz
13-12-2005, 14:28
Boogieman']Hihi... Når jeg er ferdig, kommer du til å få en drøss med dumme spørsmål, om ting og tang som ikke stemmer... MUHAHAHAHA! :D
*terrorisere*

Neida... skal være snill og greit jeg... ;)
JØSS?! Blir du ferdig en gang også? Det hadde jeg aldri trodd om deg faktisk :P

[VK]Boogieman
13-12-2005, 14:28
Kanskje jeg uttalte meg feil... :D Ferdig her blir jeg nok aldri... ;)

Npx
13-12-2005, 14:34
Hm. vis kansje ikke tanken har slått dere så trur jeg de har satt bilettene til 5 For Cs team sin skyld , jeg vet ikke om det har noe med det og gjøre men jeg trur de har satt bilettene til 5 max per person pga det :p

cruz
13-12-2005, 17:29
Dere får anledning til å kjøpe 5 billetter på en gang ;)

[VK]Boogieman
14-12-2005, 12:16
*bombe* :D
Så nå er det offentliggjort?

2K3
14-12-2005, 12:38
jepp....står på FaQ deres ;)

cruz
14-12-2005, 13:43
Det er offentliggjort, det har kommet ut en FAQ som dere kan titte på :) Og den FAQen blir endret fortløpende med nye spørsmål og bedre svar.. ;) (Jeg jobber da bittelitt jeg også, henger ikke bare på forumet)

SparkZ
14-12-2005, 20:23
er det sånn at for å bestille til flere personer må alle de som skal ha billett, ha en konto på partyticket.net?

netrom2k
14-12-2005, 20:33
JA! etter at du har kjøpt bilett til deg selv og kameratene dine, velger du "user" på de bilettene kameratene dine skal ha. da finner du kontoen dems på PTN, og dem blir registrert på bilettene..

Calhenheri
17-12-2005, 11:45
Og, når jeg setter de som user, det er fortsatt jeg som får bestemme hvor alle skal sitte?

Breiker
17-12-2005, 11:59
de må sette deg som seater for at du skal kunne velge hvor de skal sitte