Log in

View Full Version : Spørsmål til crew.

Darkc^
12-12-2005, 18:49
Hallo, Jeg og 5 andre venner skal dra på TG 06, så lenge vi får billetter.

Problemstilling :
En kompis av meg som ikke har vært på TG før, han er den 6' for å si det sånn da.
Vil ikke la han sitte alene første gang.
Så jeg lurte på om det var noe mulighet for å få ordnet at han sitter ved siden meg og kompisene mine?

cruz
12-12-2005, 18:54
Det er slik at man velger en seater som plasserer dere alle sammen, slik at dere får sitte ved siden av hverandre. Mer informasjon om dette vil komme på web så fort vi har det klart :)

Darkc^
12-12-2005, 19:04
ok, (jeg er noob).

cruz
12-12-2005, 19:07
jammen, nå må vi huske at det finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar :) så du må ikke være redd for å spørre om ting du lurer på :)

Darkc^
12-12-2005, 19:13
ok, så la oss se om jeg har forstått.

Si at jeg bestiller 5 billetter.
Samtidig som en annen kompis bestiller 5 billetter.
Kan vi fortsatt sitte sammen?.. det er ikke noe sånn random trekning?

cruz
12-12-2005, 19:15

nå skjønner jeg ikke helt hva du mener med random trekning, men hvis dere får tak i 10 billetter så vil alle dere kunne velge en seater som senere plasserer dere alle ved siden av hverandre.

Extreme_H_H_H
12-12-2005, 19:49

Jeg skal forklare så godt jeg kan: 1: du bestiller biletter for 5 stk. og en annen du kjenne bestiller for 5 andre.
2: da velger du alle bilettene dine til å ha den andre du kjenner til å være seater for dine biletter ( eller omvendt ;) ), da kan han/du bestemme hvor allesammen skal sitte, ergo: dere får sitte sammen på TG 06 :D =)

cruz
12-12-2005, 20:24
en seater kan ha så og si ubegrenset antall folk å seate :) det er ofte lurt å gå sammen med claner eller kompisgjenger og velge en seater for alle sammen :)

Darkc^
12-12-2005, 21:27
Takk, for bra svar ;)
Nå skjønner jeg ;)

Mutu
12-12-2005, 21:51
Ja, og så da dem som skal sitte mange ilag (5personer) og utover, så får vel dem velge først hvor dere vil sitte? Vist jeg ikke tar feil :)
Men da må du og få alle sammen som skal være med, stå i "kø" på
partyticket.net

cruz
12-12-2005, 22:14
Ja, og så da dem som skal sitte mange ilag (5personer) og utover, så får vel dem velge først hvor dere vil sitte? Vist jeg ikke tar feil :)
Men da må du og få alle sammen som skal være med, stå i "kø" på
partyticket.net

det har vært sånn tidligere år, at de som skal seate 50 og over (f. eks.) får lov til å seate først, og så etterhvert går det nedover.. var det dette du egentlig lurte på? :P

Lorith
12-12-2005, 23:24
Jeg skal da også bestille billetter for 4 andre. ingen av oss har vært der før og vil dermed sitte vedsiden av hverandre. siden vi bare er 5, hvor stor er sjansen på at vi bare kan slå oss ned der det er ledig *sammen* når vi kommer fram?

cruz
12-12-2005, 23:26
Du bør (les: må) registrere deg plass. Sjansen for at dere kan slå dere ned sammen er vel ikke akkurat stor.Det er ikke så vanskelig å regge plass som vi kanskje får det til å høres ut som.. ;) Og hvis du trenger hjelp så er det bare å rope ut! :)

Lorith
12-12-2005, 23:29
Ja, men sånn jeg har forstått det kan jeg ikke registrere plasser før billett salget eller noe, så da venter jeg til da og klør meg i hue senere ;)

cruz
12-12-2005, 23:31
Det blir offentliggjort en dato etter at de fleste billettene er kjøpt, slik at flest mulig er klare til å velge plass. Den datoen blir gitt en stund før det faktisk skjer, slik at dere har god tid til å velge seater og sånt :)

Lorith
12-12-2005, 23:33
Godt og høre, da løser nok dette seg sikkert på en uproblematisk måte :D

cruz
12-12-2005, 23:34
Jeg tror vi må satse på det ;-)
Lykke til!

[VK]Boogieman
13-12-2005, 08:22
Og kan jeg bare legge til, at på billetten på PTN, så pleier ikke seater alternativet å bli synlig, før en stund etter billettsalget... Så ikke gå helt bananas når dere ikke finner Seater alternativet, etter billettene er kjøpt... :)

Darkc^
13-12-2005, 09:37
takk, det var litt kjekt å vite.
Jeg hadde nok gått bananas :P

cruz
13-12-2005, 12:50
OG når den tid kommer, at man kan velge seater, blir dette lagt ut på www.gathering.org.. og om jeg husker det kan jeg helt sikkert poste det her også ;-)

Spliteye
18-12-2005, 16:00
Bestill 3 og 3 billetter, da er dere sikre på at han ikke sitter alene!