Log in

View Full Version : Spørsmål.

Darkc^
18-12-2005, 23:09
Er en ting jeg lurer på..
Får man virkelig bare 72 timer på seg til å betale billettene?!
Var noen som snakka om 2 uker etter de ble lagt ut for salg, men altså.
3 dager er litt lite, er vel ikke gunstig at folk må betale så mye nå som det er jul?
Det er jo ikke småpenger vi snakker om?

AieM
18-12-2005, 23:20
det står at du har 72 timer på å komme deg inn i shoppen og bestille for opptil 5 billetter =) det står ikke at du må betale før de timene har gått ut :p tror faktisk de ikke har kommet med konkrete opplysninger om hvor lang tid vi har å betale på :)

cruz
18-12-2005, 23:25
Det har vi ikke, men her gjelder vel ASAP.. Det funker generelt dårlig å gå i banken da det som regel tar litt vel lang tid.. Jeg vil anbefale dere enten visa eller mastercard, eller i nettbank så fort det lar seg gjøre..

Darkc^
19-12-2005, 00:03
phewww!!! jeg skvatt no innmarri!..
Jeg trengte den pusten (hosteanfall fra før av) :P
*letta, puste ut*

2K3
19-12-2005, 00:23
PTn har hatt tre forskjellige måter vist jeg ikke hukser feil. 1. Visa/Mastercard 2. Nettbank 3. Bankgiro (dette har man 14 dager på).

[VK]Boogieman
19-12-2005, 08:30
Akkurat nå, sliter jeg litt med penger jeg... Og har en haug med regninger liggende... Men jeg betaler for billettene først jeg, så får inkasso-varslene komme i 2.rekke... ;)

MegaMan
19-12-2005, 15:45
Jeg har et spm. jeg er nr 57 i køen og har fått en mail ang plass i køen. På den køen står det også

" Denne emailen starter telleren for dine 48 timer for å fullføre bestillingen din."

Hva betyr dette??
betyr det at jeg har 48 timer fra jeg fikk mailen til og kjøpe billeter?

mdj
19-12-2005, 15:54
Tja.. det virker sånn... da er du kansje åpen for å gå i shoppen også ???

MegaMan
19-12-2005, 16:32
Nei jeg kan ikke shoppe enda. når jeg trykker på "bestille" kommer jeg bare inn på der jeg ser hvilken plass jeg er på.
Noen som har svar på spm over???

2K3
19-12-2005, 16:37
det er fordi det er ikke din tur til å kjøpe billett...Du må vente som alle oss andre...gå påå www.gathering.org og les FaQen ;)

[VK]Boogieman
20-12-2005, 08:15
Nei jeg kan ikke shoppe enda. når jeg trykker på "bestille" kommer jeg bare inn på der jeg ser hvilken plass jeg er på.
Noen som har svar på spm over???
Sånn som jeg har forstått det, så begynner de telleren på den mailen, siden du har så kort vei igjen av ventelisten at du i løpet av noen timer ville fått tilgang til shoppen..
Hvorfor de gjorde dette? ikke spør meg... :p

2K3
20-12-2005, 10:04
Hva det lotteriet du ikke skjønte hvorfro de hadde?

Hvorfor er vi med i et lotteri?

Det er for å gjøre det hele mer rettferdig, slik at alle har lik mulighet til å få en billett uten at de må sitte oppe hele natten for å få en plass i køen.

[VK]Boogieman
20-12-2005, 12:25
For meg, så hadde det mest retferdige vært nettopp det... at man må ofre litt for biletten... førstemann til mølla, er jo seff det mest retferdige... har jo funket bra tidliger... med det nye systemet, så sier de jo bare at serverne dems garantert ikke fikser pågangen, og at de regner med nedetid til langt på natten... hvis billettsalget hadde startet kl 7 om kvelden, sånn som i fjor, og serverne hadde taklet pågangen, hadde det ikke vært noe problem...