Log in

View Full Version : Forhåndsbestille sitteplasser?

zippo
22-12-2005, 21:03
Hei!

Har akkuratt bestilt 3 biletter og 3 ptn kort, har printa ut bilettene og ptn kortene. Men det var en ting jeg stusset over, hvor velger jeg plasser?

Altsa hvor velger jeg hvor vi skal sitte? Eller er dette noe man gjør når man har kommet på the gathering?

PS. Noen veteraner som har tips for gode sitteplasser? :D

eql1zr
22-12-2005, 21:08
Printa ut ptn-kort? :p

Plasser kan du velge når nesten alle billettene er solgt.

Sitteplasser: http://forum.gathering.org/showthread.php?t=3074

zippo
22-12-2005, 23:43
Har printa ut PTN kort ja ??

Det står PTN card by mail pluss at jeg har printa ut the gathering 2006 tickets..

??

eql1zr
22-12-2005, 23:47
'By mail' betyr at kortet blir tilsendt i posten. Du trenger ikke skrive ut billettene om du har PTN-kort. Da bruker du kortet :)

aviruse
22-12-2005, 23:54
Hallo? velkommen til den virkelige verden, alt går ikke via E-Mail(by mail er ikke det samme som E-Mail)

cruz
23-12-2005, 00:32
Hei!

Har akkuratt bestilt 3 biletter og 3 ptn kort, har printa ut bilettene og ptn kortene. Men det var en ting jeg stusset over, hvor velger jeg plasser?

Altsa hvor velger jeg hvor vi skal sitte? Eller er dette noe man gjør når man har kommet på the gathering?

PS. Noen veteraner som har tips for gode sitteplasser? :D
Dersom du har bestilt PTN-kort trenger du ikke skrive ut billettene.. Da bruker du bare ptn-kort istedenfor (noe som er mye enklere å ta med enn noen ark du printa ut nå..)
Det blir ikke mulig å velge plass før de aller fleste billettene er solgt ut, da vil man få mulighet til å velge en seater som kan plassere grupper på så mange personer dere bare vil ;-)

2K3
23-12-2005, 13:17
man pleier vel å velge plasser sånn ca en måned kanske to før TG, så det er lenge til! ;)

Hvor det er best å sitte er veldig smak og behag. Jeg liker å sitte der vi går inn. Altså motsatt side av der scenen er. Mindre lyd og mer roligere. Også fint å sitte i nærheten av toaletter og dusj!

Mr_Looney
03-01-2006, 13:58
En annen ting som er viktig er at de 3 PTN kortene dine må du få registert på hver enkelt person. Ellers fungerer de ikke, hvis du leter litt rundt på PTN siden så finner du ut hvordan. Disse kortene fungerer som en billett for deg. Så du slipper å printe ut billettene.