Log in

View Full Version : PTN card.

Eggy
29-12-2005, 04:47
Jeg har kjøpt 5 stk Tg06 billeter, men det var en ting som stussa meg. hva er dette PTN card og trenger jeg også en slik/slike for og komme inn, eller holder det bare og printe ut det 5 billeten og møte opp med legitimasjon ???

krage
29-12-2005, 06:32
Okey, siden du ikke gidder å lese i forumet så skal jeg være kjempe snill, mer snill enn du fortjener.

Nei du trenger ikke kortet
Ja det holder å skrive ut bilettene og ta med utskrifta og legitimasjon.

Men det er kult å ha ptn kort, og du kommer høyst sannsynlig inn kjappere om du har ptn kort, siden det er en egen kø for dem med kort, og denne går kjappere.

Neste gang se om du finner svaret i forumet.
Avtale?
Fint!

Eggy
29-12-2005, 14:01
Jaja, pleier jo vanligvis og gjøre det da. men vi du ser på tidspunktet der jeg skrev posten 04.47 så var jeg veldig trøtt og ville helst gå til sengs, men lurte på dette :D

Takk for svaret da :D

Sees vell på TG06

Tonio
29-12-2005, 18:21
Jeg kan ikke huske å ha sett noe spørsmål/svar på dette, om det har kommet beklager jeg.
Hun jeg skal sitte med kjøpte billetter, men ikke kort. Kan jeg kjøpe det nå eller må det kjøpes av samme person som kjøpte billettene?

netrom2k
29-12-2005, 20:37
kortet er en digital versjon av biletten. du kan også sette f.eks VISA kortet ditt som PTN kort. da vil VISA kortert ditt fungere som bilett.

Eller du kan printe ut biletten fra PTN. (best med laser skriver, for at strekkoden skal bli godt lesbar)

Husk også legitimasjon når du skal på TG, trenger det i innsjekkinga!

Tonio
29-12-2005, 23:20
Aww, kan ikke noen svare meg? Får jo ikke vært i shoppen til evig tid. =(

2K3
30-12-2005, 00:51
Du kan bare kjøpe sånn PTN kort. Er uavhengi om hvem som kjøper billettene. vice verca

MRmP
09-01-2006, 23:55
når mottar vi ptn kort i posten? og er det noe vi må fylle ut angående ptn kort før vi mottar det?

cruz
10-01-2006, 00:38
når mottar vi ptn kort i posten? og er det noe vi må fylle ut angående ptn kort før vi mottar det?
Dato for når kortene sendes aner jeg ikke, men de blir sendt før TG starter.
Når du mottar kortene må du logge inn på PTN, velge your account og member card. Det må de som du evt har kjøpt kort til også, etter at du har gitt de kortene slik at dere kan skrive inn rett nummer osv..

Mr_Looney
10-01-2006, 09:37
NB, en flott ting med PTN kortene er at du kjøper kortet en gang. Så neste år når du skal på TG i 2007, trenger du ikke å tenke på å printe ut billetter. Du har allerede PTN kortet fra i fjor ^^;