Log in

View Full Version : too late????????

mr_james
03-01-2006, 20:16
egentlig gleda meg siden påsken ifjord til å kanksje få muligheten til å dra på tg, så på nyhetene denne "data-byen" i hele hallen

og nå er det bestilling av biletter, så vimsette som jeg er fikk jeg ikke med meg det før noen dager, siden, gikk inn på partyticket og regga meg, stilte meg i kø...

ser at når jeg er inne der nå så viser det at jeg er You are number 1861 in the queue..

er jeg for seint ute og må vente til neste år??:confused: '

Mvh mr_james

krage
03-01-2006, 20:29
Spådom fra min side:
Du får bilett om du virkelig vil, er enda lenge til TG, kan godt hende det er mange som står to plasser i køen, har stilt seg der for morro skyld, eller har fått bilett gjennom andre som var lenger fram i køen, også ikke har gidda å fjerne seg selv.

En del biletter kommer også til å bli returnert fordi folk ikke kan dra.
De siste tre årene har det vært mulig å få biletter kjøpt her på forumet etter at muligheten for å få refundert bilettpenga blei borte (kort tid før TG).

Så om du virkelig vil og er tolmodig så får du bilett :)
Som sagt bare en spådom fra meg :)

mr_james
03-01-2006, 20:32
ok, skal henge er vær dag framover for å få meg en bilett :)

noen erfaringer med å bestille så seint?

mdj
03-01-2006, 21:27
altid noen som har biletter til overs og er desp etter å selge så du kan tilogmed få billigere! Dette ordner seg :)

Strike8
03-01-2006, 22:22
altid noen som har biletter til overs og er desp etter å selge så du kan tilogmed få billigere! Dette ordner seg :)

vel det er jo egentlig ikke lov å selge dem billigere eller dyrere enn de koster originalt da...(skal vel via ptn uansett) men ser ikke problemet med å selge til samme pris.

http://techserver.gathering.org/tickets

2K3
03-01-2006, 23:02
tror ikke de kan nekte deg å selge den billigere! Bare dyrer!

cruz
03-01-2006, 23:06
Skal dere selge billetter videre må de koste det samme som hos PTN, eller billigere..

krage
03-01-2006, 23:09
Du bør ikke kjøpe bilett av noen andre enn PTN, dette fordi om Ole selger sin bilett til Kari så vil Ole fremdeles stå som owner av denne, Derfor kan Ole når som helst bytte user på biletten slik at kari ikke får brukt den. Owner kan ikke byttes på en bilett bare user.
Derfor er det dumt å kjøpe biletter av noen andre enn PTN.

Tidligere år, har kandu stoppet muligheten for å selge biletter tilbake til PTN et par uker før TG, dette fordi dem ikke vil risikere å bli sittende med mange biletter som de ikke får solgt igjen.

Når det er blit stengt for å selge biletter tilbake til PTN har det blitt åpnet for å annonsere sin(e) biletter til salgs her på forumet og på #tg @ efnet. Da har man fått lov å selge biletten sin for samme pris man kjøpte den for eller lavere.

Merk at det siste er slik det har vært tidligere år, og ikke garantert at det blir slik i år.
Det med user / owner av biletten gjelder uansett.

[VK]Boogieman
04-01-2006, 09:06
ok, skal henge er vær dag framover for å få meg en bilett :)

noen erfaringer med å bestille så seint?
For noen år siden fikk jeg sikret meg en billett, da jeg bestemte meg 3 uker før TG at jeg skulle på TG... Så når du har bestemt deg nå, så er nok det fiks... :)

Breiker
04-01-2006, 12:39
hehe.. jeg har kanskje en til overs :P ( bare for å tulle litt med boogie )

[VK]Boogieman
04-01-2006, 15:33
hehe.. jeg har kanskje en til overs :P ( bare for å tulle litt med boogie )
Ja, det kan jeg tenke meg... Du skal vel fake i år også du... bare vent folkens... snart kommer det en tråd fra breiker om at han feiger ut i år og... :D

mdj
04-01-2006, 17:09
hehe med denne grunnen: Sorry allesammen, men jeg har desverre viktige ting å gjøre i påsken i år, så det blir nok ikke mye å se av meg på TG men neste år så "kommer" jeg :p

*sitte å vente på at breiker skal feige* :p

mr_james
04-01-2006, 20:48
hehe, er ikke sikkert jeg kommer heller :P

må sette meg ned med mamma og pappa og snakke om jeg for dra, dem har bare sagt kanskje

[VK]Boogieman
05-01-2006, 08:57
Hoho... :D Bare venter på telefonsamtalen fra mamma som kommer hvert år... "hei, hva skal du i påsken?" "Jeg skal på TG.." "Begynner ikke du å bli litt gammel for det der?" "HELL NO!" :D

krage
05-01-2006, 09:41
Heh, mamma har ikke sagt noe om det i år, annet enn at hun ikke skjønte at jeg måtte kjøpe biletter midt i romjula :P

[VK]Boogieman
05-01-2006, 14:41
:D har ikke fått noe annet enn noen rare blikk hittil i år... :D