Log in

View Full Version : Seating

aviruse
04-01-2006, 22:44
jeg har tg billet men og det står at jeg ikke har valgt seater, hvor gjør jeg det(, og spesialspørsmål til curz: kan vi velge seater ennå eller er det ikke ativt ennå??)

netrom2k
04-01-2006, 23:08
Du kan velge seater, hvis en annen skal velge plass for deg.

Gå inn på den enkelte billett; da får du valg som:

seater - her velger du en person, hvis noen andre skal plassere deg.
user - her velger du den som skal få bruke billetten. Hvis du f.eks har kjøpt til noen andre

aviruse
04-01-2006, 23:22
ser ikke hvor Man kan ENDRE dette

(user ser jeg hvor jeg kan endre)

2K3
04-01-2006, 23:56
tror egentlig ikke man kan endre seater ennå, er vel ikke før de åpner seat plasseringen!

Pluss...tror ikke eieren kan endre seater på andre enn sin egen billett!

krage
05-01-2006, 00:29
Tja så vidt jeg husker pleier de å åpne for at folk kan velge seater litt før man kan velge plass, slik at alle får muligheten å samle hele gruppa rundt en seater før plassvelgingen åpner.

Og å velge plass pleier de å vente med til de fleste bilettene er solgt, slik at alle skal få mest mulig lik sjangse :)

Merk: dette er slik jeg husker ting fra tidligere år, ikke slik det nødvendigvis blir i år :)

[VK]Boogieman
05-01-2006, 08:38
Jeg kan bekrefte (sjekket for 30 sek siden) at seater alternativet ikke er tilgjengelig enda..

aviruse
05-01-2006, 11:33
Boogieman']Jeg kan bekrefte (sjekket for 30 sek siden) at seater alternativet ikke er tilgjengelig enda..

vell da er det vel bare å vente på seatinga

mdj
06-01-2006, 11:15
Får ikke valgt seater enda jeg :confused:

cruz
06-01-2006, 13:33
Det er ikke mulighet til å velge seater via PTN enda.. Det kommer på http://www.gathering.org når det er klart ;-)

mdj
06-01-2006, 14:38
jaja nå var jeg en av de som ikke leste posten før jeg sendte :p

nitrofish
06-01-2006, 17:41
Det er ikke mulighet til å velge seater via PTN enda.. Det kommer på http://www.gathering.org når det er klart ;-)
Ikke for å klage...:p Men når man kunne melde seg på lotteriet tok det nesten et døgn før de starta påmeldinga før infon kom ut på gathering.org:rolleyes:

2K3
06-01-2006, 22:08
Ikke for å klage...:p Men når man kunne melde seg på lotteriet tok det nesten et døgn før de starta påmeldinga før infon kom ut på gathering.org:rolleyes:

De kan jo ikke klare alt da. Det at de fikk opp lotteir greiene er jo bra nok ;) Og en dag fra eller til skader vel heller ikke?!

cruz
06-01-2006, 23:36
Det spilte vel strengt tatt ikke så stor rolle, alle som var med i lotteriet stilte på lik linje uavhengig av når de meldte seg inn i det..