Log in

View Full Version : Angående Seathinga..

Mutu
09-01-2006, 16:52
Det er sikkert blitt tatt opp før, men for at han som skal velge plasser til X-personer så må han først gå på partyticket.net deretter så går man på instillinger og velger "Big rig".
Eller skal en person velge seg en plass på "Seathing-kartet" deretter så velger dem en annen user på billetten slik at han får plassere dem? :confused:

cruz
09-01-2006, 18:28
Det er sikkert blitt tatt opp før, men for at han som skal velge plasser til X-personer så må han først gå på partyticket.net deretter så går man på instillinger og velger "Big rig".
Eller skal en person velge seg en plass på "Seathing-kartet" deretter så velger dem en annen user på billetten slik at han får plassere dem? :confused:

Det er slik at alle som skal sitte sammen går inn på sin egen konto på PTN og velger samme person som seater, deretter er det opp til seateren og gå inn på PTN, der han da har oversikt over alle som har valgt han/henne som seater og plasserer folk der dere på forhånd har bestemt dere skal sitte..

mariuso
09-01-2006, 19:03
Big Rig er vel for de individene som har mer en en plass... Altså hvis jeg hadde to plasser som kun jeg skullebruke. aight?

Nå har ikke jeg dette, men bare for å klare litt opp rundt dette.

Spetix
12-01-2006, 15:02
hva om man ikke har PTN ?

cruz
12-01-2006, 15:25
Alle som skal på TG og vil ha billett må ha en bruker på PTN, det er bare å registrere seg der ;-)

j0n87
12-01-2006, 17:46
Men jeg har tenkt å kjøpe 2 billetter, for meg og kamerat.
Kan jeg velge plass først, så sette over billetten til hans PTN?

geek
12-01-2006, 18:17
Kan jeg velge plass først, så sette over billetten til hans PTN?Ja, det går bra. Eventuelt kan du sette kameraten din som bruker av billetten med en gang, og så kan han sette deg som seater når plassregistreringa kommer opp, sånn at du kan velge plass for han.

netrom2k
12-01-2006, 18:18
Få kameraten din til å regge seg på PTN. slik at du bare kan sette han som user på billetten så fort du får tak i...

cruz
12-01-2006, 20:23
Kan jeg velge plass først, så sette over billetten til hans PTN?
Først kan du kjøpe to billetter, så lager han seg bruker på PTN slik at du får overført billetten hans til hans bruker, etter at de fleste billettene er solgt ut en gang vil du få mulighet til å velge seater via PTN, da er det greiest om du og kompisen din velger en av dere til seater slik at den personen kan plassere dere begge og slik at dere får sitte sammen.

aviruse
12-01-2006, 21:14
Først kan du kjøpe to billetter, så lager han seg bruker på PTN slik at du får overført billetten hans til hans bruker, etter at de fleste billettene er solgt ut en gang vil du få mulighet til å velge seater via PTN, da er det greiest om du og kompisen din velger en av dere til seater slik at den personen kan plassere dere begge og slik at dere får sitte sammen.

det er 152 biletter igjen nå.

kan vi seate nå:confused:

ps, jeg spørr cruz om hun kan få noen til å ativere det

AKA_K:ulings
12-01-2006, 21:22
trokke det skjer før i februar jeg.

150 tickets left and 90 days and 2 hours and 36 minutes left too TG06

Cthulu
15-01-2006, 18:37
Hvordan velger man seater? :blush:

geek
15-01-2006, 18:54
Hvordan velger man seater?Det er ikke mulig å velge seater ennå. Jeg vet ikke hva som er grunnen til det, men skal ta det opp med rette vedkommende.

AKA_K:ulings
15-01-2006, 19:01
håper dem fikser det snart. blir jo snart gal her i hue jo hehe