Log in

View Full Version : Fullføre ordre???

vørterøl
15-01-2006, 11:04
Hjelp... I går satte jeg meg på venteliste etter alle billettene var sold-out, jeg kom altså inn i shoppen, og satt opp 2 billetter samt ptn cards. Da stod det at jeg var nr 71... I dag stod det at jeg kunne fullføre ordren min... Betyr det at det er billett til meg da??? Det virker litt dumt... :p

AKA_K:ulings
15-01-2006, 11:19
det betyr at du kan bestille og du blir belasta da du får billetten er for tiden ingen billetter igjen

2K3
15-01-2006, 12:18
flott med en setning uten komma og punktum.

Det som antageligvis vil skje, er at du får billetter så fort du de får dem inn. Og det er nok først da de vil fullføre orden. Evt kan det være at de ikke har sluppet de allerede tilbake leverte billettene. Og det er de du kan kjøpe av!

cruz
15-01-2006, 16:05
Du sjekker under "your account" for å se om du har billetter eller ikke..

vørterøl
15-01-2006, 22:30
takk for hjelp... Nå har jeg betalt via nettbank (Vissnok moren min sin) så det er bare å vente på billett... :p :rolleyes: =):D

Strike8
15-01-2006, 23:45
Det som antageligvis vil skje, er at du får billetter så fort du de får dem inn. Og det er nok først da de vil fullføre orden.

Det er så bra at du klager på alle andre som skriver feil når du selv ikke har fått med deg at man ALDRI skal starte med "OG" etter punktum.

Jeg bare begynner å bli litt lei av alle her på forumet som klager over skriveleifs. Alle vet at postene som skrives her er uformelle, derfor er det ingen poeng i å klage på folk hele tiden!

2K3
16-01-2006, 00:39
hehe....blir like glad hver gang andre enn meg ser feil ;) hehe...det blir like stort nummer av det hver gang.

En liten rettelse, man _kan_ starte en settning med "og" (også men), men det er dårlig oppbygning av en setning. Og som du sa, det er veldig formelt vi skriver. Så da er det ikke krise om jeg da starter en setning med "og".
En liten ting til, det er forskjell på en liten skrive feil, og kutting av tre fire bokstaver i hvert eneste ord ;) Vist du skjønner hva jeg mener.