Log in

View Full Version : TG Plasser system =)

[db]
16-01-2006, 01:12
Kan hende jeg ikke har lett godt nok eller er trøtt i dag,
Vis dette har blitt tatt opp før.. Men,

Når man har valgt plass og alt det der. Står plassen jeg har bestilt på pcene til crewet da eller? De står jo hvertfall ikke på bilettende, for de henger på veggen... ossen er det dette funker? Får jeg en lapp da jeg kommer inn hvor det står: "Din plass er: rad 24, sete 5?

Og jeg håper vel jeg får en mail da tiden er inne for og velge plass?

cruz
16-01-2006, 01:49
Litt uvisst når, men etterhvert vil du få mulighet til å velge seater via PTN, altså en som kan plassere deg og evt dine kompiser sammen.
Det er en fordel om du husker ca hvor du sitter slik at vi slipper fortelle deg det når du kommer, for vi vil spare tid og slippe dere inn raskest mulig ;-P

Det blir også lagt ut lapper på bordene som forteller rad/plass og hvem som sitter der.

[VK]Boogieman
16-01-2006, 10:52
Når du har valgt seat, så står det på PTN siden, hvilken plass du har, og du kan og se på et kart hvor du sitter. Når du da kommer på TG, så er alle radene merket, og alle plasser er merket med navn, nick, rad, plass. Så det er ingen problemer å finne frem hvor du sitter... :)

[db]
16-01-2006, 16:51
Ah system :D detta liker jeg=) hehe!

Jeg har bestilt 3 biletter og har en kamerat som har bestilt 5.
Jeg skal velge plass for ca 10 stykker.. så da kan de sette meg til og velge plass?

Litt dumt vis jeg velger plasser for 3 stykk, så kommer det andre og sette seg sidna meg i gjenn der de andre folka skulle sitte:S

netrom2k
16-01-2006, 17:13
ja, alle de andre kan velge deg som seater!!

krage
16-01-2006, 18:01
På biletter du står som user av, kan du sette hvem du vil til seater, du kan til og med være så freidig at du gir boogie ansvaret for å plassere deg, selv om du ikke kjenner han.

Og du kan la folk som ikke skal på TG, men har PTN konto muligheten til å plassere folk :P

L3X
17-01-2006, 00:54
Håper det blir samme systemet blir brukt som i fjor. Ganske greit og enkelt.

geek
17-01-2006, 01:02
Det samme systemet vil bli brukt i år. Det kommer mer info om dette på websidene i løpet av et par dager. :)

[VK]Boogieman
17-01-2006, 08:26
']Ah system :D detta liker jeg=) hehe!

Jeg har bestilt 3 biletter og har en kamerat som har bestilt 5.
Jeg skal velge plass for ca 10 stykker.. så da kan de sette meg til og velge plass?

Litt dumt vis jeg velger plasser for 3 stykk, så kommer det andre og sette seg sidna meg i gjenn der de andre folka skulle sitte:S
Hvem som helst kan sette deg som seater... På TG02, var jeg seater for 33 stykker... ;)

taken
19-01-2006, 08:06
Jeg skal seate en stor gruppe tg deltagere og lurer på om det finnes noe system for å reservere for store grupper så vi er sikret å få sitte sammen?

krage
19-01-2006, 08:32
ja det gjør det, noe du hadde vist om du leste skikkelig her på forumet, alle du skal finne plass til skal velge deg som sin seater, også bestemmer du hvor alle skal sitte.

Tidligere år har de åpnet for at store grupper får finne sine plasser tidligere enn små grupper.

Følg med på gathering.org for å finne ut når folk kan velge seater og når seaterne kan begynne å plassere folk.

*lei av dette temaet nå, hvorfor stiller folk det samme spørsmålet så utrolig mange ganger?*

[db]
20-01-2006, 01:15
Hvor fort får vi vite om det, da det er mulig og bestille plasser?
Er det sånn at, OISANN nå kan man bestille plasser. akkurat som det var da bilettene kom. jeg sjekka bare partytickets og OISANN TG06 biletter =P

IalociN68
20-01-2006, 01:17
ja det gjør det, noe du hadde vist om du leste skikkelig her på forumet, alle du skal finne plass til skal velge deg som sin seater, også bestemmer du hvor alle skal sitte.

Tidligere år har de åpnet for at store grupper får finne sine plasser tidligere enn små grupper.

Følg med på gathering.org for å finne ut når folk kan velge seater og når seaterne kan begynne å plassere folk.

*lei av dette temaet nå, hvorfor stiller folk det samme spørsmålet så utrolig mange ganger?*

men altså.... hvis jeg har tre biletter, men kun skal ha to plasser til fire fyrer soma lle bruker AMD. Kan jeg da henge fra meg jakka før jeg velger broren min som har PTN kort men aldri har vært på dreamhack som seater.

he he he....den var litt komplisert i det minste.....

Kunne bare ikke dy meg!

krage
20-01-2006, 07:25
Og hvordan hadde du tenkt at fire fyrer skulle komme inn med tre biletter?

Og hva i alle dager har dreamhack med dette å gjøre?

krage
20-01-2006, 07:27
']Hvor fort får vi vite om det, da det er mulig og bestille plasser?
Er det sånn at, OISANN nå kan man bestille plasser. akkurat som det var da bilettene kom. jeg sjekka bare partytickets og OISANN TG06 biletter =P
Følg med på gathering.org

Slik det har vært tidligere år har man hatt litt tid på seg til å velge seater før muligheten for å plassere folk starter.

Det viktige her er uansett: Følg med på gathering.org gjør det til en vane fremmover nå, gå innom på gathering.org hver dag :)

Jo nærmer TG kommer jo oftere går du innom gathering.org for å holde deg selv oppdatert :)

[VK]Boogieman
20-01-2006, 09:25
']Hvor fort får vi vite om det, da det er mulig og bestille plasser?
Vel... bilettslippet til TG kom ikke akkurat som et Oisann da... ^^ må bare følge med litt... :P

2K3
20-01-2006, 09:31
men altså.... hvis jeg har tre biletter, men kun skal ha to plasser til fire fyrer soma lle bruker AMD. Kan jeg da henge fra meg jakka før jeg velger broren min som har PTN kort men aldri har vært på dreamhack som seater.

he he he....den var litt komplisert i det minste.....

Kunne bare ikke dy meg!

Den posten der er bare bull da! Lure spørsmål er vel det man kaller det. Og den var overhode ikke komplisert, med tanke på at det ikke funker.

Og ja, du kan henge fra deg jakken. Og hvilket år var broren din på DreamHack som deltager som ikke seated?

[db]
20-01-2006, 17:47
Boogieman']Vel... bilettslippet til TG kom ikke akkurat som et Oisann da... ^^ må bare følge med litt... :P

Hmm. Fikk jo ikke noe mail, eller det sto jo ikke på siden da de ble slept.
jeg var den først her som lagde en post om : TG biletter til salgs" eller hva den het:) og jeg var nummer 28 i lotteriet.

Hvor skulle jeg fulgt med da;)?

krage
20-01-2006, 20:46
du skulle følgt med på gathering.org

netrom2k
20-01-2006, 21:37
']Hmm. Fikk jo ikke noe mail, eller det sto jo ikke på siden da de ble slept.
jeg var den først her som lagde en post om : TG biletter til salgs" eller hva den het:) og jeg var nummer 28 i lotteriet.

Hvor skulle jeg fulgt med da;)?

Det at du var nr. 28 i lotteriet hadde da ikke noe å si.

[db]
21-01-2006, 20:15
Det at du var nr. 28 i lotteriet hadde da ikke noe å si.

Nei du det hvet jeg også.
Men det besviser bare at jeg var ganske så kjapp inn i køen (lotteriet)
Når jeg var nummer 28.

netrom2k
22-01-2006, 00:50
ja, det er sant.