Log in

View Full Version : Hvor er det best å sitte?

dlx
04-02-2006, 16:23
Lurte på om noen hadde en formening om det er best å sitte. Jeg er seater for 23 stykker, som jeg skal plassere klokken 18:00 i kveld, har tenkt å plassere oss bak. Altså vekk fra støyen fra scenen.

Noen som har noen innspill og tanker rundt plassplassering?

krage
04-02-2006, 16:29
Finnes ikke noe fasitsvar, men mine erfaringer:
Sitter en langt framme er det mye lyd fra senen, og har man skjermen vendt mot senen kan man få senelysa i skjermen.

Sitter man man langt bak og mot høyre (når du ser mot senen), står de DDR maskinene der, og de bråker noe jævlig!

Ellers langt venstrekanten er alle sjappene og der går det mye folk.

Sitter du enten langt fram eller langt bak vil du få veldig varierende tempratur fordi dem åpner portene hver morgen for å lufte å da blir det kaldt, vil du ha mest mulig stabil tempratur sitt midt på :)

Zach
04-02-2006, 18:01
Etter min erfaring syns jeg også det er best å sitte i midten :P

2K3
04-02-2006, 18:02
Fikk litt deaj vu (riktig?) jeg. Hehe

On topic:
Jeg vil annbefale å sitte litt midt i! "Kort" til alt. Og kanskje litt inne i rekkene også!

GalFisk
04-02-2006, 18:28
Jepp, midt i er ganske fint, kanskje litt nærmere scena enn midt i, og litt fra midtgangen men ikke altfor langt. Ok å være nær noen av dassene også.

StrexX
05-02-2006, 14:20
satt faktisk på rad 20 i fjor ved en av trappene til tribunene, var digg når de åpnet dørene for fikk den friske lufta midt i ansiktet.. digg..
negativt med å sitte på enden av en rad er at man alle har kontroll på hva man foretar seg..
:p

Mutu
05-02-2006, 16:25
Er spørst hva du syns med "bråk" på scenen, da er det en fordel å sitte litt langt bak, eller motsatte ;)

dlx
05-02-2006, 22:35
Var jo latterlig i fjord da de spilte så høyt annlegget kunne, midt under wc3-finalen. Det samme skjedde under cs-compoen. Greit nok at det ikke er et gaminglan, men hvis man først skal ha en kompo så kan man hvertfall gi technomusikken en pause i 30 min under finalen...

netrom2k
05-02-2006, 22:38
hvis det er annlegget på scena du tenker på. så er jeg enig med at dem burde klare å dempe seg under finaler o.l.

geek
05-02-2006, 23:25
Jeg kjenner ikke til disse tilfellene, men er enig i at det ikke bør spilles musikk fra scenen mens det spilles finaler i gamecompos. Jeg skal iallfall be Event om å forsøke å unngå at dette skjer i år.

Edit: Grunnen til at dette har skjedd, er at det har vært forsinkelser i avvikling av compoene, slik at det har blitt holdt visning av en scenecompo samtidig med at det går en viktig game-runde. Dette kan være litt vanskelig å unngå, men har fått forsikringer om at Event iallfall gjør det de kan for å unngå slike "krasj".

krypton
06-02-2006, 17:54
sitter og ser på seatmap nå. hvor er scenen hen da??? mot høyre, eller venstre???

geek
06-02-2006, 18:05
sitter og ser på seatmap nå. hvor er scenen hen da??? mot høyre, eller venstre???Scenen og den inngangen som brukes under partyet er til venstre. Inngangen som brukes under innslippet er til høyre.

John Morten
12-02-2006, 22:02
Var jo latterlig i fjord da de spilte så høyt annlegget kunne, midt under wc3-finalen. Det samme skjedde under cs-compoen. Greit nok at det ikke er et gaminglan, men hvis man først skal ha en kompo så kan man hvertfall gi technomusikken en pause i 30 min under finalen...

TG er et arrangement som omfatter 5.000+ mennesker og det er IKKE et gamer event (da reiser man for eksempel til Dreamhack i Jönköping). Å lage TG er litt sånn "til lags åt alle kan ingen gjera". Det vil alltid være musikk og støy på TG, og vi vil at det skal være sånn også. Det betyr at ingen, på noe tidspunkt kan være sikre på hvordan forholdene rundt en eller annen spesiell aktivitet kommer til å være. Dette er likt for alle, og noen ganger gjør det ikke noe, mens av og til så passet det ikke like godt for alle.

Jeg har hatt besøk av både gråtende, eitrende forbanna og frustrerte mennesker som har hatt synspunkter på hvordan de mener at de har fått et eller annet ødelagt på grunn av ytre forhold. Det eneste er at jeg aldri har fått noe fra folk som faktisk har vunnet under de samme forholdene. Rart? Egentlig ikke, det er de som taper som leter hardest etter unnskyldninger og forklaringer.

Som Stian har sagt det i et annet innlegg så forsøker vi å separere ting så godt det går, men ting skjer ikke alltid på de tidspunktene de er planlagt, og det er mange som skal ha behovene sine dekket.

Så, på TG kan de som spiller spill bare være forberedt på en ting: De er aldri garantert stillhet.

John Morten

netrom2k
12-02-2006, 22:06
da får gamerne lære seg å spille i et bråkete miljø..

sett på tv, stereo + + mens man spiller.

skoen
13-02-2006, 06:16
Jeg vil tro at radene mellom 20 og 36 er de beste plassene, da har du det verken for kaldt eller for varmt. Men litt dumt å plassere seg på sete 1-3 og setene på andre enden, rett og slett fordi der er det mye folk som går forbi.

Svenniz
13-02-2006, 07:08
Jeg likte meg svært godt på Rad 8 i fjord, nærme scenen sånn at man fikk med seg hva som skjer, men det var ikek for nærme heller...

så GO GO Row 8 :D

Darkz
20-02-2006, 20:59
Så lenge du sitter inne så er vel ikke plassen et problem.....heller ikke ute...men er litt kaldt....