Log in

View Full Version : Besøk

mArtinsen
30-03-2006, 21:11
Det er mulig det bare er meg som ikke skjønner noe av beskrivelsen av besøksbilletter på gathering.org, men;

Jeg har en kamerat som har lyst til å være med på TG uten datamaskin. På hjemmesiden her står det om besøksbilletter at såkalte daytimetickets bare kan kjøpes på torsdag, fredag og lørdag. Gjelder dette også for party-pass? Kan party-passes kjøpes ved inngangen for de som ikke har med PC?

Siden vi da reiser fra Halden, er det heller uheldig for han å ikke kunne kjøpe inngangsbillet - altså party-pass - før dagen etter vi ankommer, hvis dette også gjelder for party-passes for de uten PC.

mdj
31-03-2006, 17:47
Hvis han skal være ut hele TG så er det bare å kjøpe en vanelig billet.... Det koster like mye anyway... Så har han en plass også ;)

[RotN]Pingo
01-04-2006, 10:51
Det er mulig det bare er meg som ikke skjønner noe av beskrivelsen av besøksbilletter på gathering.org, men;

Jeg har en kamerat som har lyst til å være med på TG uten datamaskin. På hjemmesiden her står det om besøksbilletter at såkalte daytimetickets bare kan kjøpes på torsdag, fredag og lørdag. Gjelder dette også for party-pass? Kan party-passes kjøpes ved inngangen for de som ikke har med PC?

Siden vi da reiser fra Halden, er det heller uheldig for han å ikke kunne kjøpe inngangsbillet - altså party-pass - før dagen etter vi ankommer, hvis dette også gjelder for party-passes for de uten PC.

det samme lurer jeg på også. :confused:
hadde vært ganske kjedelig for kameraten min også å være alene ute hele første natta.=)

RaeverN
06-04-2006, 19:58
Dagsbilletter blir solgt hver dag fra og med torsdag.
Disse er laget nettop for, ja du gjettet riktig, dagsbesøk. :-)
Jeg er usikker på hva dagsbillettene vil koste i år, men
vi tar i tillegg et depositum som tilsvarer det en TG-billett koster, disse pengene får man tilbake dersom man kommer ut tide.
Dersom dere har venner som skal være der mer enn noen timer på dagen anbefaller jeg at dere kjøper en vanlig TG billett til han/henne.

geek
06-04-2006, 22:12
Jeg er usikker på hva dagsbillettene vil koste i år, men
vi tar i tillegg et depositum som tilsvarer det en TG-billett koster, disse pengene får man tilbake dersom man kommer ut tide.Prisen på dagsbilletter er spikra, og dere finner mer info her:

http://www.gathering.org/tg06/partyinfo/daytimevisitors

[RotN]Pingo
07-04-2006, 15:40
skal du være på Tg hele uka, så må du bestille bilett, men ikke reserver plass.
var det jeg fikk høre når jeg ringte;)

geek
07-04-2006, 17:09
Pingo']skal du være på Tg hele uka, så må du bestille bilett, men ikke reserver plass.
var det jeg fikk høre når jeg ringte;)Det stemmer, du må ha vanlig billett hvis du skal være der fra dag 1, siden vi ikke begynner å selge dagsbilletter før på torsdagen. Men om du kommer på torsdag kan du kjøpe en dagsbillett og være til søndag, men da får du ikke igjen depositumet, slik at du i praksis betaler 700 for billetten. Du får dessuten ikke egen plass med dagsbillett.

mArtinsen
07-04-2006, 21:01
Okey. Takk for svar alle sammen! :)

2K3
07-04-2006, 21:08
Vi gjør vårt beste!