Log in

View Full Version : To billetter til TG-06 selges, med reservasjon på Victoria hotell (valgfritt)

CoreTEC
03-04-2006, 14:31
Selger ikke likavæl, fikk TG feelingen etter en liten session på TG@efnet. All bets are off! I'm going =)

Hei!

Selger 2 billetter. Sammen eller hver for seg. Begge billettene gjelder for hele TG-06. Billettene ligger nå på Seat 44 og 45 Row 50, men dette kan endres helt frem til 8. April.

Den første som kjøper en eller begge billettene får med reservasjon til et dobbeltrom for to personer på First Hotell Victoria http://www.firsthotels.no/victoria i to netter. Dette er kun for de som ønsker dette. Billettene kan også selges løst uten hotellreservasjon. 500,- pr. billett ( ordinær pris: 670,- ), med eller uten hotell. Med andre ord, du sparer masse,- pr. billett. Totalt enda mer,- spart. Og du får i tilleg billig hotell med frokost om du ønsker det.

First Hotel Victoria

Vår beliggenhet sentralt i Hamar og vår trivelige og hjemmekoselige atmosfære får våre gjester til å trives!
Kun fem minutters kjøretur fra hotellet ligger den berømte skøytearenaen Vikingskipet som i påsken huser The Gathering.

Prisen for hotellet er 325,- per pers. for en natt. Altså blir det 650,- per pers. i to netter totalt (1300,- for begge totalt). Rommet er reservert fra Torsdag - Fredag (13. - 14.) og fra Lørdag - Søndag (15. - 16.) april hvilket gjør det utmerket for bla. de som skal kjøre hjem da de får en god natts søvn på forhånd. Begge nettene må betales hvis ikke annen avtale blir gjort med hotellet på forhånd.

Frokost inkludert i prisen!

mvh Øystein Øihusom e-mail: oihusom[at]gmail.com mobil: 97 97 00 73

edit: Mulig jeg har flere billetter til salgs på samme rad bla. seat 46 og 47. Da et par venner også har bestemt seg for ikke å dra. kontakt meg på msn for mer informasjon ang. dette.

edit: 5. april. skrudde ned prisen litt til =) skulle gjerne gitt bort billettene. Men må nesten ha tilbake litt penger, da det er dyrt å bo alene...

CoreTEC
05-04-2006, 13:51
skrudde ned prisen litt, kan ikke gi de bort desverre...

dere kan selvfølgelig by på de. så får jeg vurdere tilbudene deres. ;)

rad 50, der billettene er reservert nå er forresten en av de brede radene. så det er masse plass til stoler/soffaer utsyr osv. så lenge det ikke forstyrrer rømningsmulighetene ved en evt. brann eller andre crappy hendelser.

BTW: det er hyggelige, hjelpsomme og sosiale folk dere blir sittende ved om dere ikke ønsker omplassering, og de liker en god CS match eller WoW for den del.

CoreTEC
05-04-2006, 21:28
Seriøst... Anyone want some tickets ? 499.50,- :) Vet det er latterlig lav pris, men uans... Kjøpa kjøpa :P

zer0
05-04-2006, 22:01
Du vet at du ikke har lov å selge de billigere? :P eller dyrer for den saks skyld

CoreTEC
05-04-2006, 22:13
Så ikke noe om en minstepris på techsiden jeg...

Zach
05-04-2006, 22:18
Du vet at du ikke har lov å selge de billigere? :P eller dyrer for den saks skyld

On topic:

Billigere er da seff lov. men ikke dyrere.

ontopic:

Dette var jo en veldig bra pris på hotell + billetet. billig å. om jeg mangla billet hadde jeg seriøst kjøpt det. kan høre med noen kamerater om dem vil kjøre :P

CoreTEC
06-04-2006, 11:10
Nice, men husk at prisen for hotell kommer i tilleg, men man er ikke nødt til å ta med hotellet da. Kan kjøpe kun billettene om dere vil....

CoreTEC
07-04-2006, 16:14
selger ikke likavæl, grunnen står over. i pen blå skrift :)