Log in

View Full Version : Hvor lenge er registreringa oppe på onsdagen?

Civilix
05-04-2006, 18:48
Fant plutselig ut at jeg måtte jobbe onsdagen i påskeuka, men ønsker ikke å ofre tg bare for det.

Desverre bor jeg ca 4 timer kjøring fra hamar, og da arbeidsdagen min slutter kl.16 blir vel klokken nermere 21 før jeg klarer å være i vikingskipet.

Vil det fortsatt det være mulig å få armlenke og bært inn utstyr så sent?

Hvis ikke er det mulig å få til en ordning for så jeg kan fortsatt kan delta på årets begivenhet?(dette er vel egentlig et spørsmål til crew)

Hvis allt håp er ute selges 2 biletter veldig billig...

aviruse
05-04-2006, 18:51
alt håp er ute desverre...

bare kødder, de selger jo dagspass og ukepass ut hele arangementet så det går sikkert bra.. eneste problemet kann være at hann ved siden av deg har stjelt litt (eller mer) av plassen din..

netrom2k
05-04-2006, 19:34
Du kan komme når du vil, hele døgnet under partyet

CoreTEC
05-04-2006, 21:26
PS: hvis noen har forsynt av plassen din og ikke vil flytte seg, eller en kmopis av dem har tatt din plass så er det bare å kontakte crew, de flytter duden til sin respektive plass, eller dytter utstyret til naboen bort fra din plass.

geek
05-04-2006, 22:22
Desverre bor jeg ca 4 timer kjøring fra hamar, og da arbeidsdagen min slutter kl.16 blir vel klokken nermere 21 før jeg klarer å være i vikingskipet.

Vil det fortsatt det være mulig å få armlenke og bært inn utstyr så sent?Det er ikke noe problem i det hele tatt. Etter at det ordinære innslippet er ferdig kan du sjekke inn i infoskranken i inngangshallen.

Civilix
05-04-2006, 22:59
Takk for raske svar, var litt bekymra der en liten stund.

Men da blir det påske i år også :D

Superdan
06-04-2006, 00:04
Lucky U! :D heheh...