Log in

View Full Version : Trådløst Eller Kabel?

Kalars
11-12-2006, 22:52
Hei, jeg er bare lurer på om det er trådløst nettverk eller kabel. For jeg har nemlig ikke trådløst nettverkskort. Tenkte meg og ta meg en tur til Hamar i 08.

Lars Håvard

solbekk
11-12-2006, 22:55
Vel.. En skal jo bruke en vanlig TP kabel da:p kan ikke vi forvente å se deg TG 07?

merilin
11-12-2006, 22:57
Hei, jeg er bare lurer på om det er trådløst nettverk eller kabel. For jeg har nemlig ikke trådløst nettverkskort. Tenkte meg og ta meg en tur til Hamar i 08.

Lars Håvard

Alle deltakere får sin egen port på bordswitchen. Husk å ta med kabel.

En ting til: Ikke vent til 08. Kom denne gangen! :D

Kalars
12-12-2006, 16:42
Sry , er bare tretten, mamma sier at jeg ikke får lov enda.

Men jeg lover dere, det kommer en haug med folk fra Trondheim i 08 :)

merilin
12-12-2006, 17:26

Mødre vet som regel best :)
Et og halvt år skal nok gå raskt unna =)

Holmen
13-12-2006, 00:29
13 år med vennegjeng er gerit nok etter min mening nå da :P
De fleste har faktisk bare godt av og stå på egene ben noen dager sammen med gode venner.

Mvh Johan

Ede
13-12-2006, 06:01
Jøje meg, det er nesten et og et halvt år til TG'08, og du bekymrer deg for nettverk allerede? :)

I 06 var det en selvfølge med kabel, men det var trådløst nett noen steder. Når kabelnettet datt ut bestod den trådløse, så alle med trådløse mottagere kunne le av oss uten... Ah, tider det...

Hvordan det blir i 08 kan ingen spå. Jeg tror det da har tatt fult av med et nytt system, tror jeg. Eller gammelt. Kanskje 1Gbps-kabler istedet for 10-100Mbps. Evt, et greit og stabilt trådløst nettverk over hele norge. Utviklingen går fort.

netrom2k
13-12-2006, 22:57
De siste årene har det blitt satt opp trådløst nettverk i hallen, slik at man kan sitte med lapptop på tribuna osv.

men tror ikke det var TGs Crew som hadde ansvaret for dette.

krage
13-12-2006, 23:02
w-lanets venner har gjort det de siste to årene :-)

solbekk
13-12-2006, 23:13

Jeg er bare 14lzm.. er ikke store forskjellen da eller hva?? bare mas.. det hjelper;)

saita
14-12-2006, 04:10
Jeg er bare 14lzm.. er ikke store forskjellen da eller hva?? bare mas.. det hjelper;)

Det samme gjorde jeg.. var 14 på TG06. jeg maste riktignok i ca et år, men det funka til slutt.. :D

TG07 har jeg da bare automatisk fått lov til å reise på.. :eek: :D

solbekk
14-12-2006, 07:44
there you go.. ikno problem ved å mase vette:p :D

PussyCat
14-12-2006, 14:09
Du får få moren din til å kontakte meg, er 20 og skal nok passe på :P hehe... Neida, men jeg tror faktisk ikke det burde være et problem å være der selvom du er 13... Det er god sikkerhet, og alt er lagt opp til å være trygt... pluss at om du har med deg en venn eller to burde alt være topp! Skjønner jo moren din, men jeg tror det er trygt nok for å si det sånn!
(du får firtelle mammaen din at vi store slemme barna blir så snille når vi får en mus i hånden) ;)

Holmen
14-12-2006, 15:17
Du kan få joine meg og mine venner. Vi er riktig nok rund 18 allesammen men det hjelper kansje også hvis du blir kjent med noen evt avtaler på forhånd at du skal sitte sammen med noen greie folk. Hvis du joiner oss kan vi lage hylle for dere, vi har gode planer for tidenes hylle:P

Extreme_H_H_H
14-12-2006, 15:25
var 14 på mitt første TG i 05 =) funker fett, jeg dro til og med alene, jeg fikk mange nye i MSN-lista den påsken gitt, eneste negativet, var at mobben min ble frastjålet =/ men har ikke opplevd noe negativt der sia =) uansett om du drar alene, ellermed venner er TG og vil altid være ( vil jeg da tru ) være en positiv opplevelse =) er bare tonner med gøy... MAAAS PÅ MOR!!!! :p