Log in

View Full Version : Flytte litt på pallene under bordene?

fUzZy^
27-03-2007, 23:26
Hvis vi skulle oppleve at pallene er veldig i veien i forhold til plassen, kan vi da flytte dem? Hvis vi får med oss noen fra crew osv eller no?

Vi har tenkt til å kjøpe 4 plasser og fordele de 4 plassene på 3 personer, og da vil det bli "balleknus". Kan vi da flytte på pallene, slik at de har forsatt støtter borderne, men bare slik at vi ikke får de mellom beina.

Er det mulig å gjøres? :)

merilin
27-03-2007, 23:33
Jeg tviler sterkt på at pallene kan flyttes, men ikke finn på å gjøre noe med pallene/bordene generelt før dere har snakket med noen fra crewet :)

fUzZy^
27-03-2007, 23:51
Hehe, nei, men jeg håper det lar seg gjøre, vi har tenkt til å komme så tidlig som mulig, sånn at vi kommer før flere har plassert seg rundt oss.

Er ikke noe gøy å sitte med ei palle i mellom beina i 5 dager... Er jo bare å flytte den 20cm én vei eller no.

merilin
27-03-2007, 23:58
Det spørs åssen bordplatene ligger i forhold til pallene, men ikke gjør noe som helst uten tillatelse fra crewet. Kjedelig hvis bordet klapper sammen.

Gorken
28-03-2007, 00:00
Platene er spikret til pallene. Går nok dårlig å flytte de.

krypton
28-03-2007, 02:05
Jeg vill hvertfall ikke ha noe hardt mellom bena...

Holmen
28-03-2007, 10:26
Jeg liker det slik jeg;) neeida...

men det er jo alltids spennende og se hvem som er den uheldige..

Johan

aviruse
28-03-2007, 11:04
bare lurer, blir pallene lagt opp som på hw eller som på tg i fjord?
på hw lå de sånn | - |
på tg lå de sånn: |-| |

Big D
28-03-2007, 13:34
på hw var det ikke noe bra lagt opp, hvis man lente seg litt for mye med armene, så knakk platene neste, men derimot på TG, :D hmmm super bra, en hyllest til TG crewet

Bjelland
28-03-2007, 14:35
Kor mongen personer er det pr bord da?

evil_t
28-03-2007, 17:20
Holmen. Jeg vet hvordan rekkefølga er.

Fra midten. uten, med,uten,uten,med,uten,uten,med,uten,uten osv.

aviruse
28-03-2007, 20:07
en plate strekker over tre plasser (plata er (80*3)*(60*2) eller 240cm*120cm

torriZ
29-03-2007, 17:37
Håper at jeg ikke får en palle mellom beina, kan bli kjipt....

icebyte
29-03-2007, 18:15
Tror pallene på hw er de samme som blir brukt på TG, hvorfor kjøpe nye paller når de bare kan leies inn.

evil_t
29-03-2007, 22:56
Hva er sammenlikninga mellom hw og tg? Er samme størrelse ja, men tviler på at de deler utstyr.

Npx
30-03-2007, 01:59
Altså det handler om stivhet i bordplata, Flytter du på pallen så blir plata svakere det vil si at den kan knekke sammen. men men jeg har ikke hatt pallen mellom beina ;P

John Morten
01-05-2007, 00:40
Hva er sammenlikninga mellom hw og tg? Er samme størrelse ja, men tviler på at de deler utstyr.

Eh, TG og HW bruker en del av det samme utstyret, og ikke minst en del av de samme folkene. Det var noen som virkelig begynte å lure på hvor de egentlig var da de så Vegard vandre i hallen på Fornebu mens 7rym stod på scena og undertegnede ga beskjeder over høyttaleranlegget.

De fleste større partyene samarbeider på en eller annen måte, enten med utstyr eller folk. Ikke bare innnenfor Norge heller.

John Morten

oleerik
01-05-2007, 14:13
Må si at jeg synes at pallene under bordene var dumt plassert. Noen var heldige å fikk gode plasser, mens f.eks. jeg ble sittende halveis mot en. Altså måtte jeg sitte skrått for å kunne sitte der. Jeg må også si at jeg savnet et hull jeg kunne putte kablene mine igjennom. Ble tungvindt når hulla var så langt unna at jeg måtte ha tastaturet langt unna meg for at kabelen skulle være lang nok..

Hvorfor kan dere ikke ha plasslenge mellom pallene? Er ikke så ille å ha en pall mellom beina, men er ille når du får pallen mot det ene beiner sånn at du må sitte skrått..

Vell Vell, jeg hadde en fin tid på tg, men jeg synes dere bør få gjort noe med dette.

marilla
01-05-2007, 21:44
I utgangspunktet skulle du hatt en pall mellom bena, ikke skrått, om den først skulle være i området. om du ser for deg at dette er sett fra siden:

så skal det sitte tre personer der. Den til høyre og den til venstre vil slippe dette med pall, mens den i midten får en mellom bena. Om det ble skjevt er det pga forskyvninger som lett gjøres underveis når alle tar litt mer plass enn de egentlig skal osv. :)