Log in

View Full Version : Do you want to be seated in the Creativia Area?

The Gathering
13-03-2009, 23:50
This year we have a creative area, with 80 seats. If you bought a ticket for The Gathering, and want to be seated in this area. You can mail creativia at gathering dot org, and get converting your ticket into a Creative Ticket.

Write some lines about yourself. Show us your releases, or tell us that you want to contribute, but there's enough that you want to learn and get known with Creativia.

Also, if you wanted to apply for a Creativia ticket, go to partyticket.net (http://www.partyticket.net)

Les hele saken på gathering.org / Read the entire article at gathering.org. (http://www.gathering.org/tg09/no/news/48/65/Do-you-want-to-be-seated-in-the-Creativia-Area/)

oleerik
14-03-2009, 10:42
Mer informasjon? Hva innebærer dette?

marilla
14-03-2009, 12:24
Mer informasjon om krav for å få billetter osv kommer snart. :-)

Duckers
14-03-2009, 17:53
Mer informasjon? Hva innebærer dette?

Det kreative området er et område i skipet ved siden av den kreative workshoppen forbeholdt folk som har tenkt å delta i de kreative konkurransene eller har lyst til å bruke TG09 til å lære seg nye kreative ferdigheter og bli kjent med TGs kreative mijø.

Billettene kan kjøpes fortsatt selv om de vanlige billettene er utsolgt. Dette forutsetter at du skriver en kort søknad hvor du forteller hva du driver med og hvorfor fortjener en Creativia-ticket.

I partyticket.net heter dette fortsat "Demo scener ticket" fra gammelt av. Søknaden din skriver du i feltet "Explain how you are a scener".

allant
15-03-2009, 14:35
Drar på TG så og si utelukkende for å være kreativ, har alltid gjort det, men ser ikke bort i fra at det blir en del Quake 3 ved siden av, i og med at det er offisiell compo i år, samt at det norske miljøet har blusset opp litt igjen. Bruker det gjerne som en avkobling.

Håper ikke dette kommer til å bli et slags 'problem', som jeg har hørt om tidligere på den raden der.
I så fall dropper jeg å søke om konvertering, og sitter med noen andre, vilt fremmede.. : p

Duckers
16-03-2009, 20:14
Drar på TG så og si utelukkende for å være kreativ, har alltid gjort det, men ser ikke bort i fra at det blir en del Quake 3 ved siden av, i og med at det er offisiell compo i år, samt at det norske miljøet har blusset opp litt igjen. Bruker det gjerne som en avkobling.

Håper ikke dette kommer til å bli et slags 'problem', som jeg har hørt om tidligere på den raden der.
I så fall dropper jeg å søke om konvertering, og sitter med noen andre, vilt fremmede.. : p

Det blir ikke noe problem :) Det går selvfølgelig ann å kombinere spilling og kreativitet.

Tar gjerne et slag unreal tournament classic med deg :D

allant
17-03-2009, 07:08
Hoho, UT '99? I'm down! :D