Log in

View Full Version : April Fools' joke!

The Gathering
02-04-2009, 00:10
As most of you probably know by now: The news item about prohibiting food in the hall (http://www.gathering.org/tg09/no/news/69/59/Do-not-bring-any-food-to-TG09/) was an April Fools' joke. However, the threat from the fire brigade and the health authorities is quite real.

Les hele saken på gathering.org / Read the entire article at gathering.org. (http://www.gathering.org/tg09/no/news/71/65/April-Fools-joke/)

BigT
02-04-2009, 00:12
No Way ! We diddnt guess ! :D

Estella
02-04-2009, 00:14
utrolig at noen gikk på den selv om vi hadde to -tre tråder om at dette var en spøk. hvor mange mail fikk dere da?

Evelen
02-04-2009, 00:19
gikk ikke på noen spøker i dag i det heletatt :o
kjipt
EDIT: wtf, random copypaste snag seg inn foran

merilin
02-04-2009, 00:52
Håper dere har lagt merke til denne;

Det er faktisk sant at både brannvesenet og helsemyndighetene har TG i søkelyset på grunn av store mengder rot og søppel. I løpet av TG09 vil det bli gjennomført kontrollrunder i hallen, der inspektører kontrollerer at søppel og rot holdes på et akseptabelt nivå. Vi håper alle vil være med og hjelpe til slik at kontrollørene blir fornøyde og TG kan fortsette som før.

Estella
02-04-2009, 02:14
jepp. skjønte det før det ble avslørt også jeg. syntes det er skremmende at folk ikke klarer å kaste søppla si i en pose. og i kontaneren ved enden av raden når den er full

tigersager
02-04-2009, 03:04
jeg hat tenkt mye på det med søppet, og jeg vi ha det ryddig hos meg, så jeg skal ha med meg en rull med søppelsekker som jeg kan hive søpla i, da får jeg mere kontroll rundt plassen og jeg unngår at ting går i stykker pga gris, fuktiget og masse annet drit

Zarbon
02-04-2009, 03:12
En av grunnene til at jeg alltid plasserer meg i en av "midtgangene" er nettopp fordi det blir fort stappet mellom radene, og det er nærmest umulig å komme seg frem uten å snuble i bagger, sekker, traller, pizzaesker og annet søppel.

Det kan da ikke være så forferdelig vanskelig for folk å holde det nogenlunde ryddig?

miklftw
02-04-2009, 08:46
Som nevnt ovenfor har jeg også tenkt til å ta med meg en rull med svarte søppelsekker til å legge søppelen i. Denne vil jeg bruke til å holde det ryddig rundt meg/folka mine. Hvis bare alle tar et ansvar for å holde det ryddig rundt seg ser jeg ikke at dette skal bli noe problem.

6 dager igjen nå folkens!

lilfire
02-04-2009, 14:43
er utrolig hvor mye søpell vi klarer å produsere... har altid prøvd å være flink til å kaste søppla etter meg, men kan jo altids prøve hardere..