Log in

View Full Version : Greetings to The Gathering

The Gathering
06-04-2009, 22:10
Last years VAT demand unveiled quite an engagement amongst the participants of The Gathering. It spawned massive protests against the demand and the comprehensive media coverage made the Department of Finance pass a hastened exemption for The Gathering in the VAT case. Three of the persons who fronted the case of a VAT exemption has now sent their greetings by video to all participants and volunteers.

Les hele saken på gathering.org / Read the entire article at gathering.org. (http://www.gathering.org/tg09/no/news/90/65/Greetings-to-The-Gathering/)

Christopher
06-04-2009, 23:17
Yay :D

Good to hear <3

Parotexion
06-04-2009, 23:26
Dete var kult å høre/se på :-)

GurgeL
06-04-2009, 23:30
veldig kult! :)

Men litt OT: Hvorfor kommer nyhetene på Nynorsk/dialekt helt ut av det blå, eller er det jeg som bare ikke har merket det før nå? dette plager meg litt..

KjellArne
06-04-2009, 23:43
Hei GurgeL!
Grunnen til at artiklane står på nynorsk er at eg har bestemt meg for å skrive mine artiklar på nynorsk i år :)
Eg arbeider til dagleg i ei lokalavis som utelukkande skriv på nynorsk, så då er det lettast for meg å skrive på nynorsk.
Nynorsk er eitt av dei tre offisielle TG-språka (bokmål, nynorsk og engelsk).

JaQ
07-04-2009, 00:20
Dette var koselig å se :)

Glennj
07-04-2009, 02:58
Den "only use" bokmål regelen på forumet gjelder kanskje ikke ved bruk av nynorsk? =O.. Er det noe som irriterer meg så er det nynorsk! Det er lettere for meg å lese bokmål enn nynorsk!

oleerik
07-04-2009, 07:39
Den "only use" bokmål regelen på forumet gjelder kanskje ikke ved bruk av nynorsk? =O.. Er det noe som irriterer meg så er det nynorsk! Det er lettere for meg å lese bokmål enn nynorsk!

Jeg leser alltid artiklene på engelsk. Enklere å lese enn nynorsk :) Dysleksi o.l. gjør det hele enda værre.

Men vi må helt klart respektere at han ønsker å skrive på nynorsk, så lenge artiklene også kommer på engelsk er det samme for meg.

Skully
07-04-2009, 09:56
Ser ut til at fjorårets store stunt gjorde at stemmene våres ble hørt ganske godt ^^