Log in

View Full Version : Queue because of invalid PTN account

The Gathering
08-04-2009, 11:20
Earlier we announced that there is far too many PTN accounts with invalid information such as fake names, addresses etc. We told that having such invalid information will result in consequences when arriving at TG.Â*

Right now there is a large queue outside because of invalid PTN accounts!Â*

If you are still at home, or in the queue and having cellphone with internet - check your PTN account and update if needed!Â*

The queue is moving forward slowly...

Les hele saken på gathering.org / Read the entire article at gathering.org. (http://www.gathering.org/tg09/no/news/101/65/Queue-because-of-invalid-PTN-account/)

Estella
08-04-2009, 11:33
jeg vil anbefalle folk å ikke komme helt enda. er en grusom lang kø ute. det regner og er kaldt

Anderost
08-04-2009, 13:01
når bør vi komme da??

vanlig tid vi hadde tenkt var og dra her hjemme fra kl 15,15
derav ute på veien kl 15,45. (må plukke opp 2 stk)

så tar ca 1,5 time og kjøre- 17.15 - 17.30 er vi der.

tror du køen er borte da???

Rudde
08-04-2009, 13:01
LOL nå jeg skjekka inn på PTN Kortet mitt sto det at jeg ikke hadde bilett samme skjedde i fjor..

Se å få fiksa den shiten a!

marilla
08-04-2009, 13:04
Rudde: Er du sikker på at du har aktivert PTN-kortet ditt mot billetten?

Ang når man bør komme - det er dessverre umulig å si inntil videre. Ta uansett på dere godt med varme og vanntette klær.

KjellArne
08-04-2009, 13:25
Klokka 13.30 er det framleis lang kø utanfor skipet. Ein må rekne med minst eit par timar venting.
Hovudårsaka til at det tek lang tid er PTN-kontoar som ikkje inneheld korrekt informasjon.

KONTROLLER AT ALL INFORMASJON I PTN-KONTOEN DIN ER KORREKT FØR DU STILLER DEG I KØ!

Zarbon
08-04-2009, 13:35
Må inrømme at jeg lo litt da jeg hørte at de som hadde stått flere timer i kø for å sjekke inn, måtte gå BAKERST igjen etter å ha rettet opp informasjonen. :)

merilin
08-04-2009, 13:44
Hm. Spørs når dette var, for nå har de som mangler riktige opplysninger egen kø i søndre sving. hvor de går etterpå aner jeg ikke, men ikke helt bakerst for å sjekke id og få på bånd - for det blir gjort i søndre sving.

SM411
08-04-2009, 13:52
Ble 3 og en halv lange timer med venting på meg. Frøys noe sykt på slutten. Men endelig inne i varmen.

TheCursedMuffin
08-04-2009, 13:57
Nå delte de akkurat køen og tok inn folk et annet sted og.

Rudde
08-04-2009, 14:05
Rudde: Er du sikker på at du har aktivert PTN-kortet ditt mot billetten?

Ang når man bør komme - det er dessverre umulig å si inntil videre. Ta uansett på dere godt med varme og vanntette klær.

Jepp er det ;)

Skjekka det tom nå..

Zarbon
08-04-2009, 14:25
Hm. Spørs når dette var, for nå har de som mangler riktige opplysninger egen kø i søndre sving.

Ja, ble åpnet etter vi var der. Vi slapp bare rundt porten og inn, men så flere som ble sendt bakerst før de åpnet døra helt ytterst.

Estella
08-04-2009, 14:39
Hm. Spørs når dette var, for nå har de som mangler riktige opplysninger egen kø i søndre sving. hvor de går etterpå aner jeg ikke, men ikke helt bakerst for å sjekke id og få på bånd - for det blir gjort i søndre sving.

den køen var lang :/ kom akuratt fra cc etter en go gåtur rundt i byen etter blå hårspray

fauxclef
08-04-2009, 15:26
Jeg må si at det ikke bare er brukernes som har gjort bommertser, jeg kan kun bruke meg selv som eksempel, men jeg måtte gå i spesialkøen fordi jeg ikke hadde registrert fødselsadresse. OK, tenkte jeg og vandret opp i denne køen (heldigvis for meg og de andre som sto der: under tak :)) MEN når jeg kom meg inn og sjekka min konto var det jo en adresse der. BUGSER I PTN tenker jeg vi kaller dette!!

Det var uansett en svært godlynnet og koslig, litt pinvinete (TUX :p ) kø.

Skully
08-04-2009, 16:19
Var passe lang kø i år ja. Kom på samme tidspunkt i fjor (08:45) og da gikk det ikke veldig lang tid før jeg var inne. I år derimot var det veldig mye mer (og kald) venting :/

Men nå er det godt å være i den varme hallen med hyllene oppe og strøm i PCen :)

GalFisk
08-04-2009, 17:33
Jeg må si at det ikke bare er brukernes som har gjort bommertser, jeg kan kun bruke meg selv som eksempel, men jeg måtte gå i spesialkøen fordi jeg ikke hadde registrert fødselsadresse. OK, tenkte jeg og vandret opp i denne køen (heldigvis for meg og de andre som sto der: under tak :)) MEN når jeg kom meg inn og sjekka min konto var det jo en adresse der. BUGSER I PTN tenker jeg vi kaller dette!!

Det var uansett en svært godlynnet og koslig, litt pinvinete (TUX :p ) kø.

Samme skjedde meg, de mente at jeg ikke hadde registrert fødselsdato, men den sto der når jeg logget inn, og etter at vi hadde lagret opplysningene på nytt (uten å endre noe) funket det fint.
Eneste fordelen var at kompisene mine bar inn alt utstyret mens jeg sto i køen :P

capteincare
08-04-2009, 18:33
Når man i tilegg ikke hadde pc'er i køen for redigering av PTN er det jo genialt..
De kom etterhvert men tok relativt lang tid.

merilin
08-04-2009, 18:54
Når man i tilegg ikke hadde pc'er i køen for redigering av PTN er det jo genialt..
De kom etterhvert men tok relativt lang tid.

Ja, det tok tid å få tak i alle maskinene, men vi trodde heller ikke at SÅ mange skulle ha ugyldig kontoinfo :)

*sliten i armen etter å ha satt på bånd i flere timer*

Estella
08-04-2009, 19:00
Ja, det tok tid å få tak i alle maskinene, men vi trodde heller ikke at SÅ mange skulle ha ugyldig kontoinfo :)

*sliten i armen etter å ha satt på bånd i flere timer*

flinke dere er *klappe pent på hode*

Trem
08-04-2009, 19:03
Jeg var en av de som hadde riktig info på PTN, og ja, hadde sjekka det her om dagen og lagret på nytt. Alikevel måtte jeg i køen, fordi jeg ifølge hun ved inngangen ikke hadde fødselsdato. Synes crew der oppe var litt småfrekke når jeg påpekte at jeg hadde oppdatert info og vært her ørten ganger før hvor det var riktig, men gikk nå pent og pyntelig opp til en av pcene der, logget inn, og så at alt var helt riktig på partyticket.

Gikk så for å få armbånd, hvor hun spurte meg om jeg hadde fiksa fødelsdato. Sa klart at det var gjort, og fikk heldigvis slippe inn.

Dette var etter 2 timer i iskaldt vær og regn, hvor jeg da måtte en time i kø ekstra, pga en feil et sted. Sto ute og skalv i en time ekstra, og det var ikke spesielt gøy. Forstår at det ble mye nytt siden alle måtte ha fødelsdato etter krav fra myndigheter osv, men det var tydelig at det var feil i systemet. Klager ikke, ettersom sånt skjer, men fortsatt greit om det ikke hender igjen til neste år. De 2 timene ute var greie, den ene timen uten grunn at absolutt ikke greit.

Zarbon
08-04-2009, 22:40

... vi trodde heller ikke at det skulle ta SÅ mange timer å få tak i nøkler til de jævla portene. *mumle* :)

capteincare
09-04-2009, 00:33
Tror at den største grunnen til den køen var fødselsdato, for det var et eller annet bugged med PTN på det punktet. Det er jeg sikker på. Når jeg fikset kontoen plottet jeg inn alt som skulle inn punkt for punkt.

Og denne "hode-skulder-kne og -tå" for å holde varmen var jo så genial at ingen deltok=) (God underholdning da)

Gilion
09-04-2009, 02:20
Det eneste som var bugget med PTN var at folk som oppdaterte infoen sin etter vi begynte å registrere, ikke ble synket med terminalene i innsjekkinga. Dette er beklagelig, men ikke noe vi kunne noe for :(