Log in

View Full Version : Når lønner det seg å være der?

Nozzywozzy
30-03-2012, 16:32
Har altså et relativt stort kabinett(HAF X), og ser helst at jeg slapp å stå i den verste køen. Når lønner det seg isåfall å være der? Er køen stor allerede klokken 8? Isåfall ville det lønne seg å komme rundt 12 tiden kanskje? Hvordan er det med parkering? Fylles den fort, er det noen alternativer isåfall?

Takker på forhånd for hjelp!

``Robin
31-03-2012, 00:02
Kom til skipet i 11 - 12 tiden ifjor og slapp unna med å vente ca 5 min i kø. Virka som at det var et greit tidspunkt å ankomme på hvis man er lei å vente lenge på bånd.. Hvordan det var med parkering er jeg ikke helt sikker på, siden jeg ikke kjørte selv ifjor. Skal prøve i år! ;)

Det jeg fikk med meg er at man burde parkere på parkeringsplassen først, skaffe seg bånd, og deretter kjøre til området for avlessing. Da slipper du å sette ifra deg utstyret ditt mens sjekker inn, og kan traske rett inn med ting og tang da du har fått bånd.

Daniel
31-03-2012, 00:12
De siste to årene har innsjekkingen gått rimelig smidig, og det har ikke vært noe særlig kø uansett når du kommer. Men anbefaler fremgangsmåten ``Robin nevner over, bare husk at du (sjåfør), ikke kan forlate bilen når den står på korttidsparkering.

Puslespill
31-03-2012, 00:21
Jeg var også der i kl. 11-12 tiden i fjor, veldig lite kø. Satser på kl. 12-13 i år

Thorvald
31-03-2012, 09:20
jeg har vært der rundt kl 9, 2 år på rad det var også mimimalt med kø da, siden armbånd køen åpna endel før hallen åpner

Nozzywozzy
02-04-2012, 03:37
Takker for svar. Satser på å dra ut litt tidlig for å slippe påskerushet.