Log in

View Full Version : Mål på plass etc?

SimenPipp
02-10-2013, 20:58
Nå har jeg vært på TG men stadig glemmer jeg målene på plasser haha!

Noen som vet?
Vi skal bygge hylle seeh! Så vi lurte på Dybden og bredden!

Plis svar om kort tid! Vi skal starte i morgen!
Bare glem det! Huska det haha!

SvennO
03-10-2013, 15:18
Bare så det er sagt, det er ingen sikkerhet i at det samme mål som sist år. Men er jo lov å håper iallefall :-D

SimenPipp
06-10-2013, 18:15
Bare så det er sagt, det er ingen sikkerhet i at det samme mål som sist år. Men er jo lov å håper iallefall :-D

Du tuller nå? Hvis det ikke er det blir jeg lei meg :/ Har allerede startet som sagt :/

krage
07-10-2013, 01:39
Du tuller nå? Hvis det ikke er det blir jeg lei meg :/ Har allerede startet som sagt :/

Nop, er ingenting som er sikkert før det står på www.gathering.org selv om plassene har hatt samme mål siden 2003, er det ingen garanti for at de blir helt like i år, før det er bekreftet på www.gathering.org :-)

Vetle
07-10-2013, 13:42
Så, som det har blitt nevnt er det ingen garanti for at reglene ikke blir forandret fra 2013 til 2014 - og det er uansett en god stund til påsken, så jeg ville personlig ikke stresset med å bygge hylle eller lignende enda. Uansett kan man se på 2013-konstruksjonsreglene på http://www.gathering.org/tg13/no/information/construction-rules/ - de kan være en pekepinn. Særlig verdt å merke seg er at selv om plassen er 80 cm bred og 60 cm dyp, har man tidligere ikke fått lov til å bygge konstruksjoner som tar opp mer enn 80x55 cm (blant annet pga strøm- og nettverkskabler). Igjen, ingen garanti for at det blir slik i 2014, men jeg ville i hvert fall ikke bygget noe større enn det.