Log in

View Full Version : Mat(frokost)

SlauGHter
08-04-2014, 23:07
Jeg liker å spise frokostblanding til frokost, blir dritt lei polarbrød og har ikke lyst til å kjøpe matbillett til 600,- for å spise frokost 4 dager.
Tallerken og frokostblanding er selvfølgelig ikke noe problem, men er det mulig å kjøpe melk til ikke alt for dyr pris i skipet?
Noen i crewet som vet? En halvliter til 15,- eller noe hadde vært supert. Kjipt med varm melk.

Stian

krage
08-04-2014, 23:19
Jeg liker å spise frokostblanding til frokost, blir dritt lei polarbrød og har ikke lyst til å kjøpe matbillett til 600,- for å spise frokost 4 dager.
Tallerken og frokostblanding er selvfølgelig ikke noe problem, men er det mulig å kjøpe melk til ikke alt for dyr pris i skipet?
Noen i crewet som vet? En halvliter til 15,- eller noe hadde vært supert. Kjipt med varm melk.

Stian

Kan ikke huske at det har blitt solgt melk i skipet noen gang, men kan ikke garantere dette. Har heller ingen informasjon om hva som blir solgt i skipet i år.

Men går du til enden av parkeringsplassen, er du nesten ved en shell-stasjon, de selger nok melk, og en tur ut i frisk Hamar-luft styrker karakteren og gir deg bedre aim i alle spillene :-)

Creativity
08-04-2014, 23:47
Kan ikke huske at det har blitt solgt melk i skipet noen gang, men kan ikke garantere dette. Har heller ingen informasjon om hva som blir solgt i skipet i år.

Men går du til enden av parkeringsplassen, er du nesten ved en shell-stasjon, de selger nok melk, og en tur ut i frisk Hamar-luft styrker karakteren og gir deg bedre aim i alle spillene :-)

Kan bekrefte at det har blitt solgt melk på Shell værtfall tidligere, så tipper de har melk der i år også, hehe.

Dukie
09-04-2014, 09:46
Er rimelig sikker på at kantinen har solgt melk tidligere; altså skolemelk (0,3 dL) for rundt 17 kr eller noe lignende. Har for øvrig samme problem selv men bruker ultrapasteuriserte varianter da disse tåler romtemperatur over lengre tid.

Mari3us
09-04-2014, 15:37
Jeg spurte og fikk kjøpt 0,5L melk av kantina i skipet i 2011(tror jeg det var). Om det var et unntak for meg eller vanlig vet jeg ikke.. Jeg stilte med et umenneskelig sjarmerende smil, prøv det du og!

SlauGHter
11-04-2014, 03:06
Takk for alle svar :) Da får jeg se hva for no lurt jeg pønsker ut!

Dranzar
11-04-2014, 10:59
Takk for alle svar :) Da får jeg se hva for no lurt jeg pønsker ut!

har du med kjøleboks med fryseelementer så kan du jo sikkert kjøpe inn for 1-2 dager av gangen med melk da hvis du er flink til å bytte ut elementene hos Chillout (ta det med en klype salt veit ikke om de gjør det i år. men har blitt gjort tidligere)
da har du jo kald melk hele tiden :)