View Full Version : Mat(frokost)
SlauGHter
08-04-2014, 23:07
Jeg liker å spise frokostblanding til frokost, blir dritt lei polarbrød og har ikke lyst til å kjøpe matbillett til 600,- for å spise frokost 4 dager.
Tallerken og frokostblanding er selvfølgelig ikke noe problem, men er det mulig å kjøpe melk til ikke alt for dyr pris i skipet?
Noen i crewet som vet? En halvliter til 15,- eller noe hadde vært supert. Kjipt med varm melk.
Stian
Jeg liker å spise frokostblanding til frokost, blir dritt lei polarbrød og har ikke lyst til å kjøpe matbillett til 600,- for å spise frokost 4 dager.
Tallerken og frokostblanding er selvfølgelig ikke noe problem, men er det mulig å kjøpe melk til ikke alt for dyr pris i skipet?
Noen i crewet som vet? En halvliter til 15,- eller noe hadde vært supert. Kjipt med varm melk.
Stian
Kan ikke huske at det har blitt solgt melk i skipet noen gang, men kan ikke garantere dette. Har heller ingen informasjon om hva som blir solgt i skipet i år.
Men går du til enden av parkeringsplassen, er du nesten ved en shell-stasjon, de selger nok melk, og en tur ut i frisk Hamar-luft styrker karakteren og gir deg bedre aim i alle spillene :-)
Creativity
08-04-2014, 23:47
Kan ikke huske at det har blitt solgt melk i skipet noen gang, men kan ikke garantere dette. Har heller ingen informasjon om hva som blir solgt i skipet i år.
Men går du til enden av parkeringsplassen, er du nesten ved en shell-stasjon, de selger nok melk, og en tur ut i frisk Hamar-luft styrker karakteren og gir deg bedre aim i alle spillene :-)
Kan bekrefte at det har blitt solgt melk på Shell værtfall tidligere, så tipper de har melk der i år også, hehe.
Er rimelig sikker på at kantinen har solgt melk tidligere; altså skolemelk (0,3 dL) for rundt 17 kr eller noe lignende. Har for øvrig samme problem selv men bruker ultrapasteuriserte varianter da disse tåler romtemperatur over lengre tid.
Jeg spurte og fikk kjøpt 0,5L melk av kantina i skipet i 2011(tror jeg det var). Om det var et unntak for meg eller vanlig vet jeg ikke.. Jeg stilte med et umenneskelig sjarmerende smil, prøv det du og!
SlauGHter
11-04-2014, 03:06
Takk for alle svar :) Da får jeg se hva for no lurt jeg pønsker ut!
Takk for alle svar :) Da får jeg se hva for no lurt jeg pønsker ut!
har du med kjøleboks med fryseelementer så kan du jo sikkert kjøpe inn for 1-2 dager av gangen med melk da hvis du er flink til å bytte ut elementene hos Chillout (ta det med en klype salt veit ikke om de gjør det i år. men har blitt gjort tidligere)
da har du jo kald melk hele tiden :)