Log in

View Full Version : Oldie but goldie

rune69
12-04-2014, 17:17
Dette er tråden for oss gamlinger som vil skryte på alderen. Deltar for 5. gang i år og går i mitt 45. år. Akkurat som håret blir tynnere, går jeg også ut fra at det ikke er så mange av deltakerne som befinner seg i 2. halvdel av livet (!). Med hotellrom i bakhånd og jobboppdrag liggende klar på pc'en, skal det likevel bli morsomt med stemning, spill og alt det andre som hører med til TG :)

Så: noen andre gamlinger på TG i år? Alltid hyggelig å slå av en prat med seniorer som har plenty med erfaring og tresmak fra årelang pc-bruk i ræva.

Zarbon
12-04-2014, 20:02
Er 28 og blir mitt tolvte år i år. Er jeg gammel nok til å delta i tråden? xD

rune69
12-04-2014, 23:08
Man er så gammel som man føler seg :) sannsynligvis et snev av Alzheimer som gjør at jeg ikke husker tilbake til 1997 da jeg var 28 :p

Dukie
14-04-2014, 08:44
Også 28 år og er vel min 14 TG. :)

Vil egentlig bare nevne at det er sykt artig at det er en god del personer som jeg ser år etter år og selv om jeg egentlig ikke vet hvem mange av dem er så hilser vi på hverandre siden man da kjenner igjen trynet til hverandre.

asdfteam
18-04-2014, 00:00
Jeg er 45, og dette er mitt 19. TG. (Måtte telle hvor mange det var i signaturen.) =)
Tenker hvert år at NÅ får det holde, men så blir det til at jeg kjøper billett året etter likevel.
Og neste år er det jo mitt, 20., kan ikke gi meg i år da, hehe.

rune69
18-04-2014, 10:25
Jeg er 45, og dette er mitt 19. TG. (Måtte telle hvor mange det var i signaturen.) =)
Tenker hvert år at NÅ får det holde, men så blir det til at jeg kjøper billett året etter likevel.
Og neste år er det jo mitt, 20., kan ikke gi meg i år da, hehe.

Imponerende! Vel så interessant som å se alle TG-årene i signaturen, ville det vært å se utviklingen mht. hvilke(t) spill du spilte de forskjellige årene. Men den nøtten er vel hard å knekke :)

asdfteam
18-04-2014, 18:45
De første årene var det jo Amiga som gjaldt. Men var ikke så mye spilling de aller første årene egentlig, var mest for å sosialisere og samarbeide om demoer og musikk.

Confide
18-04-2014, 21:40
Er 34, er vel mitt 13. år på TG. Første året jeg har tatt med meg yngelet (snart 14 år) (hvis man ser bort fra babystadiet hvor hun ikke fikk med seg noen ting) :)