Log in

View Full Version : Hvem er du? Presantasjonstråd

tigersager
16-11-2015, 22:07
I god gammel forum tradisjon så setter jeg opp denne tråden, jeg kan du fortelle litt om deg selv i tykt og tynt :)

Jeg heter da Andreas, er 26 år og bor i Bærum. Gaming og trening er en viktig del av min hverdag, trenger da kickboxing og boxing. Innen gaming så er jeg også en youtuber. Innen jobb så jobber jeg som ordensvakt/dørvakt noe jeg trives veldig med, er også ferdig utdannet vekter.

Det er fremdeles noe usikkert om jeg drar på TG16 eller ikke, men om det blir tilfellet så får jeg et 10 års jubileum.

Varoze
17-11-2015, 11:08
Ey, fresh forums!
Jeg heter Tor André, kallenavn Totto, er 24 og fra Lillehammer.
Jeg også får 10. årsjubileum i skipet i år! :D Er det virkelig så lenge siden jeg begynte å dra på TG?
Fritida mi går vel for det meste til gaming, både digitalt og analogt, eneste treninga jeg får er vel å spille ITG/DDR :D (Hadde enda dansematta vært lettere å frakte/oppbevare, kunne jeg hatt den med på TG også, heh)
Kan vel forsåvidt slenge med en link til steam-profilen (http://steamcommunity.com/id/Tharena) min også, hvis noen skulle være nysgjerrige :)

Gleder meg monstermye til stemninga i skipet, som hvert år. All aktiviteten, lyden, og folka, TG er høydepunktet hvert år! :D

Ekvivokk
17-11-2015, 22:46
Heyo,
Jeg heter da Odin, klart å bli hele 18 år gammel.
Har hatt vært i skipet 4 ganger nå og gleder meg til det 5. året mitt.
Fritiden går til gaming og venner, for det meste i den rekkefølgen.

Jeg gleder meg veldig til neste år, vurderer å satse på hylle, men siden jeg bor 4 timer med tog unna Hamar og hylle er stress å ha med, men hvem veit. Håper dåg det blir litt bedre lyd til oss som liker å sitte på stillerekka mtp show på scena, alt jeg hørt i år var dessverre forvrengt bass :/

Zarbon
19-11-2015, 00:44
*i god gammel tradisjon får jeg vel kopiere fra i fjor, igjen*

Hei! Knut heter jeg, er 30 år og bor dessverre fortsatt i Halden. Har vokst opp med data, musikk og fotografering, så det er det som opptar tiden min for det meste. Mitt første møte med den digitale verden kom allerede i tre-års alderen da moren min ga meg en Commodore 64 maskin. Den kan man trygt si ble flittig brukt. Deretter fikk man en 286, og ettersom moren min var aktiv som radioamatør og drev med kursing etc. hadde hun ikke tid til å hjelpe meg så mye med pc hele tiden så jeg ble nødt til å sitte å knote og lære selv, og det er da interessen virkelig tok av. TG14 ble mitt 12. år på rad i skipet - ikke vært på LAN/dataparty siden, men kan da fortsatt henge på forums etc. :)

Hans
20-11-2015, 03:49
Heysann! Midt navn er Hans, jeg er 24 år og bor for tiden i Stjørdal der jeg utdanner meg til Trafikklærer. På fritiden min liker jeg å trene, game PC og skrangle litt med musikkproduksjon. Om vinteren er jeg utrolig glad i å kjøre snowboard, men til tross for snowboard-lidenskapen min har likevel nesten alle påskeferier de siste 9 årene gått med i Vikingskipet, noe jeg ikke angrer et sekund på! :) Er fremdeles litt usikker på om det blir TG16 for min del, men det er uansett morro å henge på forum!

Scampi
26-11-2015, 10:35
Bristol!

Første år på TG var 2005, da som crew, og slik har det fortsatt frem til i dag. De første elleve årene med gode venner i event, men nå prøver jeg nytt beite og hopper over til gode venner i security. Blir å finne i sec-bua på kveldstid. I tillegg administrerer jeg også crew-sambandet, noe jeg har gjort i en haug av år tidligere.

petterroea
30-11-2015, 22:25
Hey! Jeg er Liam. Er 17 år, men blir 18 på søndagen under TG. Går for tiden på Elektro med studiespesialisering på Rud VGS, samtidig som jeg jobber hos Fuse, som før het Outracks, og er definitivt et kjent navn for de av oss som har vært her en stund. Dette blir mitt 6. år på TG, og 3. år i crew. Begynner å føle meg gammal nå!

Nytt i år er at jeg er mentor, og gleder meg til å hjelpe folk med programmeringa si. Ellers håper jeg å få deltatt i AI-compoen, og kansje til og med demo(!). Vi får se.

På fritiden driver jeg med lekser, koding, og spilling. Desverre blir det lite tid til hverken spilling eller kode, men sånn er vel skolelivet D:

Haikeren
01-12-2015, 13:38
Yooo!

Heter Aleksander, er 18, og jobber i mediabransjen! Glad i å spille, med stor interesse for den norske esport scenen, spessielt da Counter-Strike ( =) weau!)

Staser på å spille i CS turneringa i år, med intensjoner om å vinne, neida. (joda).

Andre år i skipet, forøvrig fulgt med på livestream siden 2010 ish

Om det skulle friste så finner du meg på steam her: STEAM (steamcommunity.com/id/MulleMekk/)

Dukie
01-12-2015, 21:45
Heter Daniel, bor i Oslo kommer fra Skien og er 29 år. Dette blir min 16 strake TG sammen med en del andre veteraner. Er master-student innen ernæring og spiser meg god og rund hver TG, neste påske er ingen unntak siden jeg ble nr 800 i kø. Vi sees som vanlig! : )

krey
03-12-2015, 12:04
Roy er da jeg, 21 år, jobben er IT førstelinjesupport, holder til i søndre del av vestfold og fritida går med til gaming, bassgitar og trommer, Streamer LoL og annet morro!

streamen finner du på Twitch.tv/kreyo

TG 16 blir mitt 3 år i skipet =)

Valraa
09-12-2015, 19:18
Hey,

Jeg heter Talita, bor på Ås, men kommer fra Elverum. Jeg er 21 år, og jobber kveld-/natturnus som vekter i Oslo. Er medlem av Stor-Oslo Skyteklubb, så blir litt pistolskyting ved siden av jobb/gaming. Spiller for det meste World og Warcraft.

Dette blir mitt første år i skipet, så sant jeg får fri fra jobb!

Buskmann
10-12-2015, 14:43
Heter Andreas, er 26 år og bor i grimstad men kommer fra Stavanger-ish. 2009 var mitt første TG, og fant plutselig ut at jeg og et par kompiser ville prøve det ut en gang til før vi blir aalt for gamle.
Er lærerstudent (master) på siste året, og foruten styrketrening og sykling går det noe (...) tid til spilling. Spiller mye forskjellig, ut fra hva kompiser er med på, men hovedsaklig moba, mmo og noe fps og rts. Age of Empires blir jo omtrent obligatorisk på lan. =)

ArmNil
08-01-2016, 16:36
Får henge meg på her jeg og :D

Heter Armin og er 21 år fra Drammen.
Blir tredje året på TG og skal faktisk spille et av de første mmo'ene som kom ut. Ja nemlig Tibia!

Jobber ellers som baker og går som regel i data eller no form for trening ellers =)

Dranzar
18-02-2016, 04:57
Får vekke litt liv i denne igjen jeg.

Hei heter Jo Andreas (oftere kjent som JoJo ifølge de som kjenner meg)
23 år fra Drammen. Detta blir mitt 7 år i skipet hvorav dette blir mitt 5 år i Crew nærmere bestemt Security.

Driver mye med data generelt. Ikke blitt så mye tid til gaming etter at man startet i fast turnus arbeid.
På fritiden min nå så driver jeg mest med bilstereo og fiksing av bilen igjen som direkte følge av dette =)

Siste bygg jeg har nå er en VW Passat veggbygg med 2 x 18" Digital Designs Redline 800 serien. Og er storfornøyd med at dette bikket 152db på første dbdrag etter bygg :D

CptOrphanTears
23-02-2016, 19:29
Hei.
Knut-Anders heter jeg. 26 år gammel. Egentlig utdannet kokk, nå i siste semester på et bachelorstudie i sosialt arbeid. Jeg var litt sånn "late bloomer" med å dra på TG, så dette blir mitt tredje år i skipet, og jeg gleder meg veldig.
Har veldig lenge brukt mye tid på data og spilling, selv om det nå i de senere årene kanskje er litt mer på et ganske casual nivå.
Sees i skipet da :D

DarkHarald
23-02-2016, 23:50
Heisann
Mitt navn er Harald, er 22 år fra Bærum, dette blir mitt 6 år i skipet + besøkte i 2010. Jeg er vel over middels spillinteressert, spiller for tiden mye RainbowSix: Siege. Jobber for tiden som vekter så ofte det er noe å gjøre, ellers prøver jeg å komme meg ut i læra som dataelektroniker(hvis noen kjenner noen som trenger lærlinger i Akershus/Oslo området, send en pm). Har de siste årene vært aktiv i de forskjellige hyllekonkurransene på TG som deleier av "Disco Hylla".

SteamProfil (http://steamcommunity.com/id/luskendeelefant)

*Gleder seg til TG16* =)

_vix_
24-02-2016, 23:12
Yo!

Heter Harald og er gammel.
Født og oppvokst i Fredrikstad og jobbet i Color Line i 15 år. Flyttet til Kr.Sand for noen år siden i forbindelse med jobbytte og har nå eget kontor med utsikt her på Sørlandet.

Har vært på TG siden 2002, alle årene i crew. Begynte på gulvet i security noen år før jeg var innom medic et år. Så tilbake i security igjen.
Har tatt steget opp og var skiftleder i 2 år, så koordinator/vaktleder i 2 år. Nå sitter jeg som sikkerhetsansvarlig for 4. året, og det er et verv jeg foreløpig skal ha tilogmed TG i 2017.

TG har for meg ført til at jeg har truffet utrolig mange fantastiske mennesker, som igjen har gitt meg muligheten til å drive med andre ting enn bare TG. Jeg har fått jobbe med blant annet Hovefestivalen, Palmesus, Slottsfjell, Arctic Challenge, Mini-Øya, Russetreff i Telemark og VM i Døds i Oslo, bare for å nevne noe.

Var en god gammel gamer tidligere, etter å ha vokst opp med NES og Amiga på 80 og 90-tallet. Driver ikke så mye med spill nå om dagen, men har fått øynene opp for alle de kreative mulighetene man har med datamaskiner idag.
For meg så er TG en stor sandkasse hvor man kan lære, teste og prøve nye ting uten at man trenger å bekymre seg over at de ikke funker.

Håper jeg får mulighet til å hilse på de fleste av dere, og håper at dere får en fin uke sammen med snaue 5000 andre av deres nærmeste ukjente venner. :)