Log in

View Full Version : Uoffisiell 3v3 Rocket League turnering

newtpu
01-12-2015, 22:22
Hei!

Ettersom TG ikke skal ha noen offisiell turnering i Rocket League, synes vi at det er på sin plass med en brukerstyrt turnering. Vi vil stille med brackets og tilgjengelige administratorer med god erfaring. Dette blir en uoffisiell, brukerstyrt turnering.
Turneringen vil være åpen for alle, enten du er på et profesjonelt nivå eller om du spiller for moro skyld.
Før vi begynner å forberede oss, ønsker vi å se etter interessen for en slik turnering.

Dersom interessen er stor nok, kommer vi til å arrangere en premiert Rocket League turnering i 3v3 format.
Informasjon om reglementet kommer ved en nærmere anledning.

Ville du deltatt på en slik turnering, eller har du venner som gjerne vil delta i noe slikt? Gjerne fortell dem om turneringen!
Vi ønsker å skape mest mulig engasjement rundt denne turneringen for å oppnå best mulig resultat.

Har du tilbakemelding eller ønsker å støtte oss? Gjerne kommenter i kommentarfeltet.

Skitsakting
05-12-2015, 17:24
Dette høres bra ut! Jeg og 2 av vennene mine som blir med spiller rocket league så vi kommer definitivt til å stille lag!

Zalvador
05-03-2016, 22:12
Høres veldig kult ut :)

Et tips, be folk rapportere 3v3 ranken sin, så kan dere bruke de som basis for seeding. Det er ikke perfekt, men er 100 ganger bedre enn random seeds. Spesielt om det blir premiert.

Daniel
06-03-2016, 17:40
Regner med at der er PC det er snakk om? Jeg blir med i kategorien "for moro skyld" hvis det er på konsoll :)