Log in

View Full Version : Lf friends?

Camilla
02-12-2015, 08:30
Hei!
Jeg heter Camilla, er 22 år og skal på TG for 5-6 gang. Forskjellen i år er at jeg kjenner bare EN som skal dit, og er seriøst ute etter å bli kjent med noen andre folk før TG. Spilt WoW i 7 år, og spiller litt LoL (er sykt dårlig i LoL). :-) Dette er kanskje kleint, men koselig!
Heter Camilla W. Olsen på facebook. Sees i skipet!

pluton
03-01-2016, 02:35
Jeg kan bli din nye bestevenn :)

Dukie
06-01-2016, 16:40
Vil raskt tilføye at selv om ønsket er å bli kjent før TG er relativt lett å komme i samtale med andre personer, gjerne naboene. En av årene ble jeg kjent med to av jentene som gamet WOW så mye at dem fikk meg til å midlertidig starte igjen. Ellers er det bare å være aktiv på FB-siden og andre steder hvor TG blir diskutert (diskusjon.no) etc. : )

Camilla
08-03-2016, 11:30
Skjønner nå at det å legge ut facebooken min her kanskje var en dårlig ide - MEN takk til alle som har lagt meg til, og fortsetter å legge meg til :P Lite respons her men litt meget mye på Facebook... Har nok venner for et helt liv nå, haha..

Camilla
08-03-2016, 11:31
Vil raskt tilføye at selv om ønsket er å bli kjent før TG er relativt lett å komme i samtale med andre personer, gjerne naboene. En av årene ble jeg kjent med to av jentene som gamet WOW så mye at dem fikk meg til å midlertidig starte igjen. Ellers er det bare å være aktiv på FB-siden og andre steder hvor TG blir diskutert (diskusjon.no) etc. : )

Takk for tips, som skrevet nedenfor ble dette litt mye plutselig, så skal slette posten her straks, tror jeg. :P Haha.

Dukie
09-03-2016, 10:22
Egentlig som forventet, kvinnelige gamere er som regel populære i et "guttdominert" arrangement. :p

Oxarix_ffs
22-03-2016, 19:14
Hei jeg skal plutselig på TG! Fikk bilett idag, er unseated og vet ikke om jeg kjenner noen som skal i år. Søker vennskap på tvers av kjønnsfordelingen, har en stor trang til å oppsøke musikk relatert(Ableton for life) Synes det er veldig kult med høytech og forskning og da spesielt data ofc. Ellers har jeg spilt noe LoL men ingenting de siste åra. =) mvh Asgeir aka Tullefanten aka Oxarix_ffs