Log in

View Full Version : Anlegg til TG.

wwsquander
10-02-2016, 00:32
Heisann.

Tenkte jeg skulle ta med mine Cerwin Vega V-15 høyttalere og en 10''sub (kraftig liten sak). Men hvordan blir det egentlig? Må jeg låne meg noen diskanter og evt en større sub?

V-15'ene tenkte jeg å legge oppå hylla. og sub'en inni hylla.

Noen som har erfaring med noe lignende oppsett på TG før`? :)

LoverBoy
11-02-2016, 01:49
Det holder nok helt fint til å høre på din egen musikk for deg og de ved siden av deg. Med mindre du er uheldig å havner rett ved siden av noen med et veldig stort anlegg.

Dette er dog noe jeg tviler på kommer til å skje pga den i min mening _idiotiske_ 1 plass per person regelen. Bare se hvor dødt forumet o.l er etter de nye reglene ble implementert i fjor. Alle de gamle traverne gidder ikke mer pga all stemningen dør sakte men sikkert ut.

Dranzar
18-02-2016, 04:51
Heisann.

Tenkte jeg skulle ta med mine Cerwin Vega V-15 høyttalere og en 10''sub (kraftig liten sak). Men hvordan blir det egentlig? Må jeg låne meg noen diskanter og evt en større sub?

V-15'ene tenkte jeg å legge oppå hylla. og sub'en inni hylla.

Noen som har erfaring med noe lignende oppsett på TG før`? :)

Tja anlegg som skal inn i skipet har jeg ikke med i år ( ikke hatt med på noen år). Men jeg må jo kjøre Passaten oppover i år og den har jeg ett pent lite veggbygg med: 2x18" DD redline 800 serien. Så i den forstand så blir det jo tatt med til TG :)