Log in

View Full Version : Dagen før dagen

tigersager
21-03-2016, 07:09
I likhet med tidligere år så setter jeg opp denne tråden for å rett og slett spørre folk her inne hva planen deres er dagen før dagen?

Noen skal sove, noen skal campe utenfor skipet, noen kjører et pre-lan party med venner på rommet i garasjen.... ja, finnes vel ikke grenser på hva folk foretrekker å gjøre. Så hva skal du gjøre dagen før dagen?

Min plan er å være hjemme i år, så reiser jeg oppover til Hamar med motorsykkel på morran onsdag. Så har ingen planer om å gjøre noe stort ut av det i år :)

Zarbon
21-03-2016, 12:21
Blir pakking og reise, sjekke inn på hotellet, så ut å ta noen pils med kompiser i Hamar. :)

Mosy
21-03-2016, 13:08
Blir handletur til sverige og pakking av bil+henger.

krey
21-03-2016, 15:09
I dag brukes dagen til henting av insjekkbevis og småforbredelser, mens morgendagen brukes til pakking, gaming og soving :)

Ekvivokk
21-03-2016, 23:12
Det var innsjekkingsbevis ja, nei jeg skal ikke pakke før i morra og pc'n blir nok ikke pakka før på onsdag, i morra skal jeg på jobb.

Mamp
22-03-2016, 14:58
Blir dobbelsjekking...Og mer dobbelsjekking. Sørge for at alt er med er viktigst :P Og kjøpe cola, nesten like viktig.

Oxarix_ffs
22-03-2016, 17:47
http://i.imgur.com/RXcHXKj.jpg
Pulsen min går sånn at jeg kjenner det i halsen, 2 år siden jeg besøket vikingskipet i noen timer og 4 år siden jeg var deltager. Er helt svett jeg.

OK to-do liste:
Formatere windows
Formatere 3/6 harddrives
en støvsuging av PC
Tegne/prosjektere enkeltplass hylle
Konstruere hylla
Pakke utstyr, sov, komfort og klær, hygiene
Skaffe skyss
MAT
oi jeg gleder meg noe INDERLIG
-jeg har ikke headset
+det er mange timer til fortsatt
-jeg har ikke seat, åssen funker dette må'ntru

=):D

Hans
22-03-2016, 20:45
-jeg har ikke seat, åssen funker dette må'ntru

=):D

Hei. Når du har kjøpt billett så sent må du seate i det du sjekker inn i morgen! :)