Log in

View Full Version : Komplett.no sitt fravær

Trikern
25-03-2016, 12:02
Nå er det riktig nok 2 år siden jeg var på TG sist og var bare innom TG en dagstur den 24.03.2016. Og jeg syns det virka ganske kjipt at komplett.no hverken har stand, butikk eller har vært representert på The Gathering de 2 siste åra. Fra de årene jeg har vært der før, så har alle konkuransene igjennom alle dagen som Komplett har holdt vært en av de store høydepunktene. Det er trist at f.eks santander tar opp så mye plass på en rellativt livløs stand, hvor det ikke skjer så mye. Jeg syns det bør jobbes med for å få komplett på banen igjen. Klart. Komplett har nå brancha ut og fører alt mulig av varer og er ikke i så stor grad "for the geeks" men de har hatt en så stort del i ganske mange gamere sin historie, at det nesten er skandale at de ikke er der lengre.

Jeg håper virkelig at ledelsen kan få med seg komplett kan få med seg komplett igjen og få den standen med mest liv tilbake på plass igjen.

Vet ikke om det er andre som føler på dette, jeg vet ikke hva annet som har skjedd i år og ifjor i forbinnelse med stander, men jeg vet hvor bra komplett var!

Creativity
25-03-2016, 15:35
Komplett må tilbake!

krage
30-03-2016, 21:31
Hei, dette har blitt skrevet om tidligere på dette forumet. Og jeg kommer derfor ikke til å gå veldig inn i debatten på nytt. Men dette handler i bunn og grunn, om å få budsjettet til The Gathering til å "gå i hop". I forkant av TG 2015, forsøkte vi å få til en avtale med komplett.no, men dette var ikke mulig. Kort og godt, ønsket de ikke å betale "det det koster". Vi ville ganske enkelt tapt penger på å ha med komplett.no

I år hadde vi inne flere sponsorer enn på lenge, og som dere vil se når regnskapet kommer etterhvert. Er sponsorinntektene for TG 2016, noe helt annet enn tidligere. Ved hjelp av årets sponsorer, fikk vi til mye aktivitet i hallen, en kul game-scene og et fantastisk åpningsshow.

Jeg skal være blant de første til å ønske komplett.no velkommen tilbake i skipet, dersom det økonomisk er fornuftig. Vi kan naturligvis ikke tape penger på en sponsor.