Log in

View Full Version : the end!

krey
28-03-2016, 17:55
så satt mann på hvert sitt, skipet er tomt, og det er over et helt år igjen..
bare hodet dunker minnene etter untz untz untz
og den gule ringen ble mer eller mindre et symbol på tg16...
forutenon det kan vi si vel blåst!
jeg (og kanskje flere) er ganske sliten, men tenker at det var godt å komme hjem!!!
TG lovet oss en åpningskonsert som aldri før, og jeg tror de fikk det til!
åpningskonserten ble også mitt beste minne etter tg 16

så mitt spørsmål er: hva ble ditt tg16 minne? :D

Oxarix_ffs
28-03-2016, 21:38
1.Følelsen av å være hjemme igjen(ikke hjem, men hjemme på tg <3)
2.Crewet, all hjelpen jeg fikk med pcen og arrengementet i seg selv, dere fortjener poser og sekker: en PALL med creds
3.Folka, anleggene, cosplayers, streamers, stemningen og Arne(han lever)
4.Hypertalks, her var det intenst bra speakers som Tigersager med oppsummering av 10 år på TG og TS: historien og konseptet var veldig engasjerende å høre om, vi hadde også en samtale etter med 100% instant kontakt
5.MIU og Kebu

.Streamers/Cosplayers dette er noe jeg ikke har en direkte opplevelse av tidligere, må si jeg er positivt overrasket over streamerne, det er veldig morsomt med folk som gjør noe litt utenfor normen. Cosplayere; dere er fantastiske, nivået og engasjementet er av TG faktor.
.Pinballs, jeg ikke har spillt siden win XP, kjempegøy!
.Kompetansen, det begavede folket og det fantastiske livet på The Gathering. Jeg snakket med flere mennesker jeg ikke kjente, alle er veldig hyggelige og veldig vakre mennesker. Dette er første året mitt på ALENE The Gathering, dvs. jeg kjenner jo andre deltagere men reiste ikke sammen med noen og vil påstå at det er noe jeg har lært mye av. De to første dagene satt jeg uten PC pga. gåent skjermkort og litt sliten PSU, det var en stressende opplevelse men det ordner seg for snille gutter har jeg blitt fortalt.
.Streamen, den fortjener en mention da den er så god som gull
.Creativia, alle som eller deltar i de kreative konkurransene: det var utrolig spennende og fascinerende, inspirerende. Å følge med på main.stage under presentasjonene, dere er ekstremt flinke mennesker og fortjener all heder og ære på TG
.Game.stage, veldig morsomt å se fulle tribuner, jeg nøt en middag av typen lasagne på tribunen her under CS kompo, veldig kult å se utviklingen
.Simen og Simon hadde et kjempebra show og det ble spesielt bra for meg da deres main man Øystein er min fetter!
.Godslig TG aften, morgenshow og alle intervju var finfint, jeg liker hvordan gutta blir mer rutinert ettersom de får noen år i ryggen. Fun and Games var bra, det er ikke mye å kommentere på utenom at PICK ME goddamit.
.RINGEN I TAKET, mye snakk om denne og den vanlige kommentaren blant deltagerne var "den er dritt" Men herregud det er et godt konsept, det er kult å se en gigantisk ring i taket som forestiller ON symbolet. Og det med grønn, gul og rød vil jeg si at det fungerte bra.
Ikke så lett å summere alt som er bra med TG, jeg vil si takk for et sjukt bra år. PA: Har du snus i urinen bør du oppsøke lege, ta litt faen hensyn til både de som vasker og alle oss andre som bruker urinalene, det er ikke hyggelig å pisse når hele renna fylles.

Tusen takk Rad 26. Jeg hadde ikke billett til TG og fikk en på Tirsdag og reiste uspesifisert, men raden jeg havnet på var helt topp med en god gjeng som bare fortjener en stor og hjertelig TAKK for et fantastisk år på TG.
Det sies at det første året på TG er alltid det beste, men den myten er BUSTED

edit: Mitt TG minne blir kahoot, samholdet og nivået på raden var på nye nivå under denne begivenheten