Log in

View Full Version : anngående webdesign compo regel

krage
11-03-2003, 21:45
Hva er: No server-side scripting ??

Er dette php/asp skripting betyr det at kun rein html/xhtml er tilatt og ingen script i det hele tatt (java, cgi osv.):confused:

CEO
11-03-2003, 22:17
Regner med at regelen mener at script som brukes IKKE kan være avhengig av SSI (Server Side Includes)...

Da er det selvsagt lov med java og de CGI/perl scripta som ikke krever SSI.

Et annet spørsmål er om det ikke er lov å bruke såkalte gratis script (script som du har lasta ned fra et eller annet sted...)??

Kan noen svare på det?

geek
11-03-2003, 22:31
Bidraget kan bruke scripting på klientsiden, men skal også fungere hvis skriptstøtte slås av. All kode må være din egen, dvs. at du ikke kan bruke kode du har funnet på nettet, hverken helt eller delvis.

Sånn har det iallfall vært tidligere.

hErk
12-03-2003, 09:21
Originally posted by djaudunf
Regner med at regelen mener at script som brukes IKKE kan være avhengig av SSI (Server Side Includes)...

Da er det selvsagt lov med java og de CGI/perl scripta som ikke krever SSI.

Det står vel Server Side Scripting ikke Includes, mao. er det ikke lov å bruke PHP, Perl, ASP eller noe lignende som er nødt til å kjøre på serveren. Du står vel fritt til å lage Javascripts, VBScripts eller annen klient side script samt appleter, flash o.l. Men altså ingenting som krever at serveren må kjøre kode...

sofa
12-03-2003, 20:02
Et annet spørsmål er om det ikke er lov å bruke såkalte gratis script (script som du har lasta ned fra et eller annet sted...)??

Kan noen svare på det?
Litt av poenget med konkurranse er vel borte, om du stiller med noe som andre har laget..?

CEO
12-03-2003, 23:30
Originally posted by sofa
Litt av poenget med konkurranse er vel borte, om du stiller med noe som andre har laget..?

Joa, skjønner forsåvidt det, men jeg tenkte mest på sånne tellere og random script jeg da...

Blir nok bare rein HTML koding fra min side da... Men et fett design skal ingen kunne ta fra meg =)

kusma
13-03-2003, 17:52
... Men et fett design skal ingen kunne ta fra meg =)

etter siden din å dømme.... jo! ;)

Kaktuskaffe
04-04-2003, 18:30
Gwweheehehehe ;)

FiliJokkus
07-04-2003, 17:14
Audun: (Sakset fra siden din): 16 April 2003 braket det løs for det største TG hittil. Mitt femte TG, og i år var det 5100 plasser ledig i vikingeskipet. I år ble tilogmed fetters med! =)

... ::kremtehosteharke:: har du tilgang til teknologi vi ikke har..? Kan du forresten fortelle meg hvem som vant useless utility? :D

CEO
08-04-2003, 02:23
Originally posted by kusma
etter siden din å dømme.... jo! ;)
Takk skal du faen meg ha!

Originally posted by FiliJokkus
Audun: (Sakset fra siden din): 16 April 2003 braket det løs for det største TG hittil. Mitt femte TG, og i år var det 5100 plasser ledig i vikingeskipet. I år ble tilogmed fetters med! =)

... ::kremtehosteharke:: har du tilgang til teknologi vi ikke har..? Kan du forresten fortelle meg hvem som vant useless utility? :D
Ikke helt med på hva du mener altså? :confused:

Yamano
08-04-2003, 09:15

Ikke helt med på hva du mener altså? :confused:

Du har bare skrevet det slik at, det virker som at Du har teknlogi til å reise frem og tilbake i "tid"

Det viker jo nesten slik at du alerede har vært på Tg 2003.
Du burde ha formelert det bedre

CEO
08-04-2003, 09:22
Hemm, jeg skrev det slik for at jeg skulle slippe å forandre på det i ettertid, men jeg kan godt forstå at det virket litt rart. Btw, hvem bryr seg, tg03 starter jo snart uansett :D

Yamano
08-04-2003, 09:36
hehe forstår :D
Så er det noen som har planer om å lage en Tg side på hjemmesiden sin ?

Jeg har da planer, men først Må jeg fikse den lille Bug'en som er alerede på hjemmesiden min

Er det neon andre enn meg som klarer å finne den ?

kusma
08-04-2003, 16:48

bare hyggelig. ;)

excess - vi er her for å gi deg et spark i baken