Log in

View Full Version : Lotr

thinktwo
30-01-2002, 12:52
Lord Of The Rings skulle vært utgitt på DVD så man kunne slappet av en kveld og sett den på kinoen.

Er vel sikkert andre bra filmer de kommer til å kjøre (som er offisielt utgitt) :P

lavizh
30-01-2002, 13:18
Den finnes jo allerede på Divx ;-)

[VK]Boogieman
30-01-2002, 14:34
Er det noen andre utgaver av LOTR som ikke er screener som er ute på nettet?

Jeg har bare finni masse screenere jeg...

Xaero
30-01-2002, 15:07
i got dvdrip

lavizh
30-01-2002, 15:09
who cares what you have ... we're talking about LOTR ...
i don't know ere they are mate ... sorry :)

KozmiC
30-01-2002, 16:40
Er vel sikkert andre bra filmer de kommer til å kjøre (som er offisielt utgitt) :P [/B]

Vet ikke hvordan TG tar lover å slikt, men siden det er en fremvisning tviler jeg på at de kommer til å spille av en SVCD som er pirat kopiert.. På vel være offisielt utgitt osv.. Men hvis det funker å vise SVCD/DivX er jo det nice, blir mange nye filmer da :)

thinktwo
30-01-2002, 17:46
Originally posted by KozmiC

Vet ikke hvordan TG tar lover å slikt, men siden det er en fremvisning tviler jeg på at de kommer til å spille av en SVCD som er pirat kopiert.. På vel være offisielt utgitt osv.. Men hvis det funker å vise SVCD/DivX er jo det nice, blir mange nye filmer da :)

Mange DVD spillere takler vel VCD/SVCD men tviler sterkt på at TG kommer til å vise en film som ikke er offisielt utgitt.

The Trooper
30-01-2002, 20:10
hmmm, er vel tvilsomt at dei viser pirat kopier der nå.
Men dei har jo gjort det før da.

Blade ble visst på TG og den var pirat kopiert som en hadde fått tak i fra usa. Den slo virkele ann i kinoen på TG, eneste gangen det har vert så kjempe liv der !!!

Lov å håpe på DIVX!

Let`S Rock BabY

elacin
30-01-2002, 23:26
hmm.. så 4 svcd releasen nå akkruat jeg, på sånn søt liten hjemmekino.. *smile*
den filmen blir bare bedre og bedre ass..
dvdkvalitet omtrent det ass..

men gleder bare meg tili 18 des jeg nå.. heh.. two towers!

HellBoy
30-01-2002, 23:39
Originally posted by lavizh
Den finnes jo allerede på Divx ;-)

bah, se heller filmen på noen ganger mens du venter på DVD'en, for denne filmen er en essential DVD.

*glede seg*

ZpiFF
30-01-2002, 23:44
hvis tg kjører lotr screener i kinosalen er det et godt og grundig grunnlag for at detta blir war*z party dlux :)

HellBoy
30-01-2002, 23:52
Originally posted by ZpiFF
hvis tg kjører lotr screener i kinosalen er det et godt og grundig grunnlag for at detta blir war*z party dlux :)

vel, de LoTR screerene som florerer er jo utrolig crappy, så sjansene for at noen orker å se gjennom hele er nesten lik null.

elacin
31-01-2002, 00:36
hmm..
du tar nok feil her.. de filma releasene er i beste fall watchable... men The.Lord.Of.The.Rings.Fellowship.Of.The.Ring.DVD.S CREENER.SVCD-TCF releasen ER så og si en dvdrip, og har svææært bra lyd/bilde.. og fyller 4 vcd'er ;)

thinktwo
31-01-2002, 08:16
Originally posted by elacin
hmm..
du tar nok feil her.. de filma releasene er i beste fall watchable... men The.Lord.Of.The.Rings.Fellowship.Of.The.Ring.DVD.S CREENER.SVCD-TCF releasen ER så og si en dvdrip, og har svææært bra lyd/bilde.. og fyller 4 vcd'er ;)

Ja, har selv sett den og det er veldig bra kvalitet

lavizh
31-01-2002, 08:19
Vet dessverre ikke hvor den ligger :( ...

HellBoy
31-01-2002, 12:38
hmm..

men alikevel; en film av den størrelsen som LoTR er - både i lengde og kvalitet; skal man ha på DVD, den skal ikke komprimeres whatsoever :)

paralyzer
31-01-2002, 14:47
Originally posted by HellBoy

men alikevel; en film av den størrelsen som LoTR er - både i lengde og kvalitet; skal man ha på DVD, den skal ikke komprimeres whatsoever :)

Så sant så sant... den må kjøpes på DVD! ...det kalles respekt!
Men man kan alltids forhåndstitte på den i andre formater! ;)

elacin
31-01-2002, 14:48
sant sant.. hadde gleda meg til den i halvannet år.. /me er tolkien-addict =)

bare surt jeg må kjøpe to utgaver og da.. kommer (om de nyeste ryktene stemmer) en vanlig utgave i august, og en directors cut (+30-40min) i november..

thinktwo
31-01-2002, 14:52
sant sant.. hadde gleda meg til den i halvannet år.. /me er tolkien-addict =)

bare surt jeg må kjøpe to utgaver og da.. kommer (om de nyeste ryktene stemmer) en vanlig utgave i august, og en directors cut (+30-40min) i november..

Ja, det blir dette på alle filmene og helt til slutt må du kjøpe Trilogi pakka for den inneholder masse bonus :P blir en del DVD'r tilsammen

A-Rex
31-01-2002, 15:50
lotr dvdrip eier.. selv om det er 4cder...

--------------------
A-Rex - *warezd00d*

elacin
31-01-2002, 16:31
Originally posted by thinktwo

Ja, det blir dette på alle filmene og helt til slutt må du kjøpe Trilogi pakka for den inneholder masse bonus :P blir en del DVD'r tilsammen

jepps.. PJ er helt klart inspirert av George Lucas her..
griske jævler =)

HerMelin
31-01-2002, 16:31
Kan de ikke bare ta å DiVX code den da så trengs de ikke så forbanna mange cder.

r-0X#Zapchud
31-01-2002, 17:19
Æsj, LotR er så UTROLIG oppskrytt. Den er selvsagt et must for alle Tolkien-fans og er kanskje en god del mer egnet for disse. Uten den originale litteraturen ville denne filmen ha oppnådd langt mindre. Men selvsagt: Konseptet er genialt.

Flame me :D

elacin
31-01-2002, 18:35
Originally posted by r-0X#Zapchud
Æsj, LotR er så UTROLIG oppskrytt.

HVAH????
*dra fram flamethrower!*
*grille*

jaja, men bare sånn av ren nysjerrighet.. hva ved filmen var dårlig..?
personlig vet jeg bare at mine forventninger oversteg skyene med ganske mange hundre %, og når filmen allikevel innfrir må jo noe være riktig ;-)

[VK]Boogieman
01-02-2002, 11:25
Når jeg så LOTR syns jeg at det var det beste filmen EVER!!!! Så kommer det en liten sopp og sier at LOTR er oppskrytt!
Jeg får helt vondt i tåa... Slike folk burde bli henrettet ved morgengry med nakkeskudd....

BLASFEMI!!!!!!!!!!!

lavizh
01-02-2002, 11:27
Lord of the Rings er en knallfilm, jeg har personlig ikke lest boka
men det skal jeg gjøre, og ja jeg gleder meg til Two Towers!

Xell
01-02-2002, 14:31
hmm..

Screerner'e er ikke filmede releaser, men previews som blir sendt ut til folk i bransjen (sånn at de kan snakke pm filmene på tv-showa sine o.l.). De er ofte veldig bra, men mange har dåligere lyd en enelig releas.

Xell
01-02-2002, 14:36
Originally posted by r-0X#Zapchud
Æsj, LotR er så UTROLIG oppskrytt. Den er selvsagt et must for alle Tolkien-fans og er kanskje en god del mer egnet for disse. Uten den originale litteraturen ville denne filmen ha oppnådd langt mindre. Men selvsagt: Konseptet er genialt.

Kjenner faktisk flere som har sett filmen p.g.a. Peter Jackson uten å ha lest bøkene på forhånd!

lavizh
01-02-2002, 14:38
Jeg har ikke lest bøkene (noe jeg skal nå), men jeg har sett
filmen ... og den er *BRA*

elacin
01-02-2002, 18:45
men vit at uansett hvor _bra_ filmen er, vil den aldri, gjentar _aldri_, være stort annet enn en blek fotostatkopi av bøkene.. Den utrolige historien _kan_ simpelthen ikke overføres til film!

mao, se fram til å lese bøkene!
og når du har lest dem engang.. se fram til å lese dem igjen etter å ha lest silmarillion, unfinished tales osv i mellomtiden.. da blir den myyye bedre!

and dont you dare touch that norwegian version.. and thats an order..

:D

WiPeOuT
02-02-2002, 00:34
også tar den BARE 3.2 GB da... ;)

og det er jo klin umulig å laste den ned.. er jo opptatt HELE tiden... har en versjon på 1.6 GB men lyden SUGER skikkelig...

/me vil ha BRA lotr film...

[VK]Boogieman
02-02-2002, 10:23
Jeg har bare en lusen screener jeg fra Kina eller.no, skulle gjerne hatt en skikkelig versjon...
Menl, men, man kan jo få tak i det meste (uansett hvor sjeldent det er) på TG...
Gleder meg jeg...

HellBoy
02-02-2002, 22:30
Originally posted by WiPeOuT
også tar den BARE 3.2 GB da... ;)

og det er jo klin umulig å laste den ned.. er jo opptatt HELE tiden... har en versjon på 1.6 GB men lyden SUGER skikkelig...

/me vil ha BRA lotr film...

*hosthost*

DVD

hosthost?

[VK]Boogieman
03-02-2002, 12:28
Tror du at DVDn til LOTR kommer før TG?
Jeg blir skikkelig happy hvis den har gjort det!

|-LoX-|
03-02-2002, 12:39
Originally posted by [VK]Boogieman

Det burde vel allerede ha blitt offentliggjort en releasedato hvis den skulle ut før påske (ihvertfall lekkasjer om dato), og persolig kan jeg ikke huske å ha sett noe slikt. Dessuten... DVD av LotR 3 måneder etter kinopremieren... Joda, jeg ville også hoppe litt i taket da, men jeg synes det virker en smule (for ikke å si brødskive) usannsynlig.

HellBoy
03-02-2002, 12:41
Originally posted by [VK]Boogieman

vel, den som venter på noe godt osv. vet du...

[VK]Boogieman
03-02-2002, 12:42
Det trur jeg oxo... Men, men, man kan jo alltids gå og håpe...

NaTAs
03-02-2002, 17:56
Jeg så release dato'n til LOTR på dvd, husker den ikke helt nå, men det var ikke før i august at den ville bli released.. :( Altså GØRR lenge til.. Tror det var på amazon eller dvdstrax jeg så det, ekke helt sikker

[VK]Boogieman
03-02-2002, 21:37
NOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!! Får vel bare leite etter en bra screener dah, for den jeg har (på 3 cder) suger mildt sagt...

elacin
03-02-2002, 23:35
leste på theonering.net (iirc) at det skulle komme en /vanlig/ dvd utgave i august, og en med 40min ekstra stuff i november..

*sukk*

lavizh
04-02-2002, 09:05
Argh, lenge til ..

[VK]Boogieman
04-02-2002, 10:24
Altfor lenge til... :(

lavizh
04-02-2002, 11:48
Jeg har blitt Boardwhore ... yeah :)
Ble Senior Member på 200 og 201 ble Hore! :)

elacin
04-02-2002, 13:52
haha gratulerer lavitz :D

lokern
05-02-2002, 12:32
kanskje jeg burde se den snart... har den liggende hjemme en eller annen divx preview-dvd rip eller.no veldig bra kvalitet og lyd hvertfall. og det er vist hele filmen :)

WiPeOuT
05-02-2002, 12:37
ta og se på den da FFS!!!!! den ruler jo verden! :)

Extc
05-02-2002, 12:50
LOTR
Hmm, kanskje på tide å se den?

elacin
05-02-2002, 15:32
Originally posted by Extc
LOTR
Hmm, kanskje på tide å se den?

definitivt!
men ikke, gjentar IKKE, se den hjemme på pc'n din første gangen.. da er det bare collosseum som gjelder!

ZeboZZ
05-02-2002, 16:33
enig elacin... jeg var så heldig at jeg hadde billetter til premieren.. kremplasser midt i også :)

gollum
05-02-2002, 22:34
Til dere som driver og maser om det, ja det finnes en divxversjon av FoTR, som forøvrig har jævlig bra kvalitet... og er på 2 cder:) Men for guds skyld, se den på kino først!

[VK]Abimelek
06-02-2002, 14:39
Noen som skal sette opp Div-X FTP?
/me kunne tenke seg omlag 400GIG server =)))

Montro hva Økokrim vil si da...?:confused:

[VK]Nexius
06-02-2002, 20:13
JA våre gode venner økokrim kommer sikkert på besøk i år oxo med noen fiiiinnnnnneeeeee overaskelser eller.no

jeg så dem spasere rundt ifjor. VELDIG SPENNENDE assa.