Log in

View Full Version : Kan du velge plasser når du kommer.....

Pigg_power
21-01-2004, 09:57
Hello!! Kan du velge plasser i Skipet når du kommer eller må du velge når du bestiller billeter på PNT...:rolleyes:

CEO
21-01-2004, 09:58
Plassreservering skjer på PTN...

Xell
21-01-2004, 12:53
Plassreserveringen skjer en gang i mellom da du kjøpte den og starten på TG. Dersom du ikke har reservertnår du kommer må du velge en plass, men da er det ikke så mye å vlege mellom lenger.

Pigg_power
21-01-2004, 14:00
ja men vi er flere kamerater som skal bestille sammen

[VK]Boogieman
21-01-2004, 14:04
Originally posted by Pigg_power
ja men vi er flere kamerater som skal bestille sammen
Det går veldig bra... På PTN så kan man sette hvem som helst som "seater" slik at han kan reservere plass for deg, så hvis dere i vennegjengen bestemmer dere for at en person skal reservere plass for resten av gjenget, så er det bare for alle andre å sette han som seater, og da har den personen myndighet til å bestemme hvor du skal sitte... :)

OgnOmm
21-01-2004, 17:40
Jo flere seter en seater har ansvar for, jo fortere får han reservere plasser.. Slik at store grupper får sitte samlet..

ZpiFF
21-01-2004, 18:28
Ja det var vel no sånt no hehe. Fy faen for et helvete det kan være å være seater.. Når du får med en haug med folk som du ikke aner hvem er og alle krever å sitte her og der blir jeg sprø..

Hihi

[VK]Boogieman
22-01-2004, 17:31
Originally posted by ZpiFF
Ja det var vel no sånt no hehe. Fy faen for et helvete det kan være å være seater.. Når du får med en haug med folk som du ikke aner hvem er og alle krever å sitte her og der blir jeg sprø..

Hihi
I forjor hadde jeg ansvaret for min egen klan (ca 15), + tryouts og en klan til... Holdt på å despe.. Tror jeg tukla med de plassene i EVIGHETER, fordi ingen var fornøyde med de plassene de fikk..