Log in

View Full Version : Billettsalg

Mosy
21-01-2004, 23:00
JAH. Den 2. februar klokka 18:00 braker det løs. Da slippes billettene på www.partyticket.net. *glede seg*. Nok et steg på vei mot TG04 er tatt. Hadde håpet at de skulle slippe dem om formidagen, men de vil ha med seg alle, forståelig nok:). Løp og registrer deg hos PTN, eller ihvertfall skjekk at alt er i orden med kontoen din.

HellBoy
22-01-2004, 09:19
Uff, blir nok samme stress som tideligere detta... bleh.

Masema
22-01-2004, 09:50
Blir sikkert samme stresset som i fjor, da det var 4000 treff i sekundet :rolleyes: d er litt det :p

ZpiFF
22-01-2004, 09:58
Blir nok like frustrerende ja, men nå har jeg klart det i to år så hvorfor ikke i år også :)

*gledegrue seg til salget*

Pigg_power
22-01-2004, 11:09
Hvor mye er det for billeten på TG04:mad:

Masema
22-01-2004, 11:21
Originally posted by Pigg_power
Hvor mye er det for billeten på TG04:mad:

Se på www.gathering.org der står det så mye som TBA.
TBA = to be anounced eller noe i den dur :p

Tell
22-01-2004, 11:44
Gleder seg!

Lurer på om de har lagt om noe på serverne i år... hm...

[VK]Boogieman
22-01-2004, 17:28
Det var ikke så stress i fjor som det det var i forfjor... I forfjor så satt jeg i seks timer og svetta vilt, pga serverproblemene som PTN hadde... Men i fjor, så gikk det jo unna på en time eller no, så det forundrer meg ikke om de har forbedret systemet et lite hakk til i år...

Vodkakick
22-01-2004, 18:19
Bare lurte på om at det var atte hvis jeg bestiller billetter til meg og christine på min ptn konto, kan jeg da hente begge armbåndene i disken med bare mitt PTN-kort da? eller må hun ha en sånn lasreprinta billett? Hvordan kan hun evt få tak i ptn-kort?

[VK]Boogieman
22-01-2004, 18:42
Originally posted by Vodkakick
Bare lurte på om at det var atte hvis jeg bestiller billetter til meg og christine på min ptn konto, kan jeg da hente begge armbåndene i disken med bare mitt PTN-kort da? eller må hun ha en sånn lasreprinta billett? Hvordan kan hun evt få tak i ptn-kort?
Man kan oxo registrere billett på et VISA kort tror jeg... Er ikke helt sikker, men det står vel info om dette på PTN tipper jeg..

eowyn
23-01-2004, 13:35
Da jeg var på TG02 så hadde en kompis billetten min. Men jeg viste fram en kopi (printa ut) av billetten. Der fikk jeg også PTN kortet. Men hvis Christine registrerer seg på PTN tror jeg at hun kan bestille et sånn kort derfra.

Xell
23-01-2004, 13:48
reglene er vel at kun den som står som bruker på biletten kan registere annkomst. Og da må man ha enten ptnkort eller trykt billett. Så jeg vil annta at selvom du har kjøpt billetten må christine, som står som bruker, registere selv ved inngangen. En annen ting er at man får ikke bare disse plast-armbåndene utlevert, den personen som gir deg det skal feste den på armen din på en slik måte at det ikke skal taes av og på. Så man kan ikke hente armbåndet til en anne deltaker, selvom deltakeren har billett.

[VK]Boogieman
23-01-2004, 14:00
Originally posted by Xell
reglene er vel at kun den som står som bruker på biletten kan registere annkomst. Og da må man ha enten ptnkort eller trykt billett. Så jeg vil annta at selvom du har kjøpt billetten må christine, som står som bruker, registere selv ved inngangen. En annen ting er at man får ikke bare disse plast-armbåndene utlevert, den personen som gir deg det skal feste den på armen din på en slik måte at det ikke skal taes av og på. Så man kan ikke hente armbåndet til en anne deltaker, selvom deltakeren har billett.
Hun kommer jo selvfølgelig til å være sammen med han ved ankomst, så de kommer til å stå sammen på regginga.. (De er sammen) Så jeg tror at det han lurte på var om han kunne ha begge billettene på sitt eget ptn kort, og så få ut begge billettene ved regging. Så armbåndene er ingen problemer...

E|eCtrOx
23-01-2004, 16:07
nen som vet noe om det blir noen limit på bilettene i år? var 5 i fjor husker jeg...

Tell
23-01-2004, 16:29
Originally posted by E|eCtrOx
nen som vet noe om det blir noen limit på bilettene i år? var 5 i fjor husker jeg...
Mest sannsynlig blir det noe lignende i år, men det er jo ingen ting som forhindret fra å kjøpe flere ganger. Jeg kjøpte for flere enn fem; jeg gikk bare gjennom prosessen to ganger!

Mosy
23-01-2004, 19:33
BAHA. Skal kjøpe 6 biletetr jeg:rolleyes:. Jaja, litt kjipt om han ene ikke får være med, fordi jeg ikke rekker "2. runde":p.

|-LoX-|
24-01-2004, 01:22
Originally posted by [VK]Boogieman
Hun kommer jo selvfølgelig til å være sammen med han ved ankomst, så de kommer til å stå sammen på regginga.. (De er sammen) Så jeg tror at det han lurte på var om han kunne ha begge billettene på sitt eget ptn kort, og så få ut begge billettene ved regging. Så armbåndene er ingen problemer... Med fare for å snakke om ting jeg ikke har peiling på...
Jeg mener å huske at det tidligere har blitt sagt at hver deltaker må ha PTN-konto, og om det håndheves fullt og fast tror jeg nok det ville gå dårlig.

[VK]Boogieman
24-01-2004, 12:27
Originally posted by |-LoX-|
Med fare for å snakke om ting jeg ikke har peiling på...
Jeg mener å huske at det tidligere har blitt sagt at hver deltaker må ha PTN-konto, og om det håndheves fullt og fast tror jeg nok det ville gå dårlig.
Hver deltager må ha en PTN konto jah, men jeg skulle bare rette på deg, siden det så ut som at du trudde at han skulle hente to stk armbånd og overrekke det ene til henne ved en seinere anledning, siden du skreiv at armbåndet skulle festes slik at det ikke kunne tas av... Kan hende at det bare var jeg som misforsto..

magne
24-01-2004, 16:31
lurer på om partyticket greier å få til litt kraftigere servere i år :P?

JohnMorten
24-01-2004, 17:25
Vi holder på å teste ut serverløsningen akkurat nå, og det er gjort en del tekniske inngrep for at det skal kunne gå greiere denne gangen enn tidligere.

Det er nok ikke til å unngå at det kan bli trangt også i år, men fra tidligere år vet vi at det ikke mistes data og at alle som kommer inn i køene for å få hele bestillingen registrert også får det.

Grensen på max. 5 billetter per bestilling blir opprettholdt akkruat som i fjor.

Jeg kommer tilbake med noe mer informasjon.

Her som for alle andre tilfelle, ikke "tro" noe som helst om ting som har med TG å gjøre. Det som var riktig i fjor er ikke nødvendigvis riktig i år. Det som står på The Gathering Hjemmeside (http://www.gathering.org) er den eneste informasjonen som gjelder. Alt annet er rykter og spekulasjoner. Så følg med på web-sidene.

John Morten

Vodkakick
27-01-2004, 09:16
Okey! MEN hvis jeg har ptn konto og hun har ptn konto, og jeg bestiller TO billetter på min konto, kan jeg da sette henne som bruker av den ene billetten, printe den ut og bruke min egen på mitt ptn kort, dra sammen med henne på tg og leve lykkelig resten av våre dager?

HaanZ
27-01-2004, 09:28
Okey! MEN hvis jeg har ptn konto og hun har ptn konto, og jeg bestiller TO billetter på min konto, kan jeg da sette henne som bruker av den ene billetten, printe den ut og bruke min egen på mitt ptn kort, dra sammen med henne på tg og leve lykkelig resten av våre dager?

Ja. Du treng ikkje billetten heller om du har PTN kort eller registrerer deg med VISA.

Vodkakick
27-01-2004, 09:31
Originally posted by HaanZ
Ja. Du treng ikkje billetten heller om du har PTN kort eller registrerer deg med VISA.
Hva mener du? kan jeg ta ut armbånd til både henne og meg med ETT PTN-kort? eller må hun ha printet ut billett? Jeg har ptn-kort, og vet at jeg ikke må ha papirbillett! Men må ikke hun ha det???

Mr-CEO
27-01-2004, 12:34
hvis det ikke har forandret seg i år må hun, hvis hun ikke har PTN kort eller registrert Visa kortet sitt på PTN, bruke utskrevet billett.

OgnOmm
27-01-2004, 23:11
Du må få hun venninen din til å regge på ptn, deretter rote litt rundt i menyene for å finne noe som har med kort å gjøre.. Da trykker du add card, velger visa, og legger til hennes visakort-nummer.. Dette forutsatt at hun har visa.. visa electron funker ikke..

Edit: Du kan også legge til master card..

Login -> din konto -> member cards

[VK]Boogieman
28-01-2004, 13:42
http://forums.gathering.org/showthread.php?s=&threadid=1760 <-- slutt å diskuter samme ting på to tråder kanskje? :D