Log in

View Full Version : Hvordan komme seg inn?

CEO
25-01-2004, 22:16
Når man endelig har kommet seg fram til skipet og stått noen timer i kø for å få armbånd, da begynner moroa med å få stæsjet sitt inn...

Spørsmålet er da hvordan kan man egentlig få ting inn i hallen? Regner med at all motorisert ferdsel er ulovlig inn i hallen, men hva med jekketraller eller lignende? Hvor går grensen for størrelsen på transport inn i hallen?

Begynner å bli litt lei av all gåinga inn og ut av skipet for å få med seg alt...

crom
25-01-2004, 22:44
Jekketraller er vel ikke det beste å bruke, siden det er endel grus som må passeres utendørs, dørterskel inn i skipet, plenty med _FEITE_ strømkabler som man må over etc.

Men en tralle med store hjul har virket bra for min del de siste årene.

-crm

[VK]Boogieman
25-01-2004, 22:58
En jekketralle fungerer VELDIG bra, så lenge du har med deg stropper som du kan feste utstyret med... Det er vel ingen grense hvor stor last du kan ta med deg av gangen... Så her er det bare å bygge i høyden... :D

HellBoy
25-01-2004, 22:59
Originally posted by djaudunf
Begynner å bli litt lei av all gåinga inn og ut av skipet for å få med seg alt...

Tror jeg var borte å så på riggen din i fjor, og man kan vel si at du har deg selv å takke, du hadde jo med det abnormt mye da ;)

Nei, takke seg til Shuttle PC og LCD :)

OgnOmm
25-01-2004, 23:01
Jeg regner med å få med tralle med gummihjul (typen trillebår hjul)
Vet ikke om noen som har det (tror jeg) men skal nok få til noe :P

Fikk låne en av en kamerat (som var på tg) i fjor, og en av de som var med meg mista dataen m/skjerm i bakken. Så om du skal bruke tralle, pass på at det ikke faller av!

CEO
25-01-2004, 23:05
Originally posted by HellBoy
Tror jeg var borte å så på riggen din i fjor, og man kan vel si at du har deg selv å takke, du hadde jo med det abnormt mye da ;)

Hehe, tømmer jo nesten hybeln og rommet hjemme hos modern for stæsj så det er nok ikke så rart det så mye ut...

Kan fortelle om mange måpene fjes på vegen oppover til TG om natta. Vi (jeg og to til) stoppet på samme bensinstasjon som en svær buss med tg-deltagere. En stappfull mazda 626 og en svær, full henger var det de fikk se (hirr-hirr). De glante no verre :D

Mosy
25-01-2004, 23:39
Til TG01 hadde jeg skaffet meg en tralle fra clas med dårlige små plastikkhjul. Siden jeg ikke ville gå to runder, pakket jeg kabbisen, kjølebaggen og en 19"CRT i høyden på denne lille saken. Da jeg skule dra denne over en av mange kabelbanene gikk skjermenn i gulvet... Den knuste ikke, og funka helt på plassen. Har fortsatt samme tralla, men er litt mer forsiktig nå:rolleyes:

[VK]Boogieman
26-01-2004, 01:19
Originally posted by Mosy
Til TG01 hadde jeg skaffet meg en tralle fra clas med dårlige små plastikkhjul. Siden jeg ikke ville gå to runder, pakket jeg kabbisen, kjølebaggen og en 19"CRT i høyden på denne lille saken. Da jeg skule dra denne over en av mange kabelbanene gikk skjermenn i gulvet... Den knuste ikke, og funka helt på plassen. Har fortsatt samme tralla, men er litt mer forsiktig nå:rolleyes:
Så lenge man stropper fast ting, så er det faktisk mulig å få med seg det meste på en kontorstol... Det klarte jeg meg med i fjor...:D

Formosissima
26-01-2004, 14:51
Hvorfor skal man ha så mye fæncy?
En god, gammeldags barnevogn funker så det suser. Enten det er en av type "sportsvogn", "trillevogn" eller "sittevogn". Disse tåler mye vekt (se for deg en stakkars dame nedlesset med barn, handleposer mm) og er -billige- om du er så heldig at du har en bruktbutikk i nærheten, eller et lager av gamle vogner i kjelleren.

Jeg for min del har brukt "sitte-vogn" selv, med denne klarte jeg å få med meg skjerm, kabinett, bag med stæsj, bag med klær og sekk med div., og jeg hadde ingenting på meg. Vognen holdt så det suste. Når jeg kom frem til plassen klappet jeg den sammen og stappet den under bordet.

Et billig og bra alternativ, som man kommer lett frem med ;)

CEO
26-01-2004, 15:02
Vel, når pakkelista strekker seg over 2 A4 sider i str. 10 sier det seg selv at jeg er lysten på en litt "større" transportløsning...

Får jeg tak i ei jekketralle er det bare å ta en pall og fylle opp den, vi er jo 4 stykker som skal oppover...

[VK]Boogieman
26-01-2004, 15:03
Originally posted by Formosissima
Hvorfor skal man ha så mye fæncy?
En god, gammeldags barnevogn funker så det suser. Enten det er en av type "sportsvogn", "trillevogn" eller "sittevogn". Disse tåler mye vekt (se for deg en stakkars dame nedlesset med barn, handleposer mm) og er -billige- om du er så heldig at du har en bruktbutikk i nærheten, eller et lager av gamle vogner i kjelleren.

Jeg for min del har brukt "sitte-vogn" selv, med denne klarte jeg å få med meg skjerm, kabinett, bag med stæsj, bag med klær og sekk med div., og jeg hadde ingenting på meg. Vognen holdt så det suste. Når jeg kom frem til plassen klappet jeg den sammen og stappet den under bordet.

Et billig og bra alternativ, som man kommer lett frem med ;)
humm... høres veldig bra ut faktisk... noen som veit om noen loppemarkeder i oslo området for tiden?? Dette er vel kanskje ikke loppe-marked sesong nr1...

|-LoX-|
26-01-2004, 15:17
Vel, når pakkelista strekker seg over 2 A4 sider i str. 10 sier det seg selv at jeg er lysten på en litt "større" transportløsning...

Får jeg tak i ei jekketralle er det bare å ta en pall og fylle opp den, vi er jo 4 stykker som skal oppover... Hadde pakkelista mi strukket seg over 2 A4-sider med str. 10, hadde jeg vært lysten på å rasjonalisere... :p

Tell
26-01-2004, 16:36
Hva med denne, noen som savner noe?

http://www.damsleth.com/TG-packing.pdf

[VK]Boogieman
26-01-2004, 19:26

Får jeg tak i ei jekketralle er det bare å ta en pall og fylle opp den, vi er jo 4 stykker som skal oppover...
Oj... Vil du se pakkelista mi? Den er ikke så stor, men den har funka i alle år..

PC
Skjerm
Stol
Øretelefoner
Tastatur & Mus
Penger
Klær og hygieneartikler

Det holder da i massevis... :D

Neurook
26-01-2004, 20:42
Jeg bare gikk og spørte på ICA der borte.. fikk ta med en handlevogn.

[VK]Boogieman
26-01-2004, 21:18
Originally posted by Neurook
Det er jo oxo en måte å gjøre det på, men da må man jo ta den med tilbake igjen, og det er ikke så morro... syns jeg da... Da må jeg jo ut av skipet... :)

ZpiFF
26-01-2004, 21:29
I år som ifjor blir det en hylle til to plasser i tillegg til no tunge men ikke altfor store høytalere pluss forsterker til disse. Bare dette ekstra gjør at det blir 3 turer til. MEN når det er oppe så er det så jævelig verdt det! Gleder meg 3k. I år skal jeg kjøpe strømforsyning å skru fast i hylla og kjøpe masse katoder å henge på hylla i tillegg til julelys ++

[VK]Boogieman
27-01-2004, 00:03
Originally posted by ZpiFF
I år som ifjor blir det en hylle til to plasser i tillegg til no tunge men ikke altfor store høytalere pluss forsterker til disse. Bare dette ekstra gjør at det blir 3 turer til. MEN når det er oppe så er det så jævelig verdt det! Gleder meg 3k. I år skal jeg kjøpe strømforsyning å skru fast i hylla og kjøpe masse katoder å henge på hylla i tillegg til julelys ++
Jasså?? Så du er en av de som skal markere deg så mye som mulig ved hjelp av blinkende og roterende lys?? hehe... Begynner å bli en del av dem... :) Tror jeg skal være førstemann til å starte trenden med å ikke skille meg ut... :)

Fanden
27-01-2004, 00:09
De 2 forrige Gathering's har jeg brukt ei utmerket sekketralle med svære hjul på, du får med 2sett pc'r m/skjermer hvis du stabler riktig på den.
I fjor lånte jeg den også ut til dem som spurte pent om å få låne den. (dog jeg tok et depositum som forsikring på å få den igjen)

I fjor lånte jeg henger (type svær!), utrolig praktisk når du skal ha med deg 4pc'r, 6 bagger, 3soveposer, puter poser med snop & mat, og en diger stress-less stol (http://home.online.no/~hemmingb/tg/Godstolen-TG03.jpg). :D
Trillet den helt fram til inngangen, var for svær til å komme inn åpningen, så jeg fikk tillatelse til å gå fram og tilbake i inngangspartiet og hente tingene med sekketralla.
Første TG der jeg ikke ble svett etter å hatt inn utsyret i hallen. :p

HaanZ
27-01-2004, 00:11
kva er det å ikkje skilje seg ut da? tusenvis har lys, tusenvis har ikkje lys...

Formosissima
27-01-2004, 16:16

Hvis man er som meg, og må ty til kollektivtransport funker også barnevognen veldig bra, da det ser ut til at konduktører, drosje- og bussjåfører kommer med en innebygd sympati for folk med barnevogn. Uansett hva som er i den.
Jeg har i allefall fått spesialbehandling på tog, når jeg kjører drosje mm.

Barnevogna er også god og ha om man skal kjøpe med seg et lager av mat/hardware/etc når man er ute og trasker rundt i hallen :P

aklla
27-01-2004, 16:24
har laget noe greier her, bunnen av en barnevogn, noen plater oppå, og 3 plater som vegger, det var 4 og styring på den, men det datt av på tg03, ser ikke helt bra ut, men den gjør nytta si :p

man ble nektet av crew å komme inn med handlevogn på tg03, fordi rema hadde klaget på at så mange hadde blitt borte

skrev barnevogn og ikke handlevogn

Mosy
27-01-2004, 16:26
Originally posted by aklla
man ble nektet av crew å komme inn med barnevogn på tg03, fordi rema hadde klaget på at så mange hadde blitt borte Err, handlevogn kanskje?? Uansett finnes det jo alltid den enkleste løsningen..: Bær utstyret selv!:D

aklla
27-01-2004, 16:28
Err, handlevogn kanskje?? Uansett finnes det jo alltid den enkleste løsningen..: Bær utstyret selv!:D

hvorfor gjøre ting lettere enn det er, når det kan gjøres vanskelig, og samtidig se helt forferdelig ut??

CEO
27-01-2004, 16:34
Spørsmålet mitt er vel egentlig om jeg får lov til å bruke jekketralle til å kjøre inn utstyret? Trallene er faktisk litt brede, og kan bli vanskelig når man skal ut igjen (hvis ikke crew er litt snille da?)...

Praetorian
27-01-2004, 16:37
Et lite tips; don't! =)

[VK]Boogieman
27-01-2004, 16:46
Spørsmålet mitt er vel egentlig om jeg får lov til å bruke jekketralle til å kjøre inn utstyret? Trallene er faktisk litt brede, og kan bli vanskelig når man skal ut igjen (hvis ikke crew er litt snille da?)...
Jeg har brukt jekketralle før, så det er absolutt greit, og får god plass i døren...

CEO
27-01-2004, 16:51
Originally posted by [VK]Boogieman
Jeg har brukt jekketralle før, så det er absolutt greit, og får god plass i døren...

Men på veg ut da? Må man ikke gå ut gjennom vestibylen?

[VK]Boogieman
27-01-2004, 16:59
Men på veg ut da? Må man ikke gå ut gjennom vestibylen?
Man går ut gjennom hovedinngangen ( Der hvor alle røykerne står ) Og vi fikk jekketralla vår igjennom der... en litt humpete tur, men det gikk... :)

HaanZ
27-01-2004, 18:05
Trudde hovudinngangen hadde doble dører óg, Men eg har ikkje fotografisk minne.

|-LoX-|
27-01-2004, 18:14
Originally posted by Praetorian
Et lite tips; don't! =) Jeg kan legge til at jeg vet at både CC-mart'n og andre har hatt folk ved Vikingskipet for å samle sammen "lånte" handlevogner, og de er ikke veldig glade for det...

Tell
27-01-2004, 19:06
Det mest praktiske er nok handlevogn/lett-tralle-løsningen.

Alle dører er mer en brede nok til å fikse det meste av farkoster (Kanskje ikke en hummer (http://images.google.com/images?hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=hummer&sa=N&tab=wi)?).

Jekketralle blir kanskje litt heavy?

CEO
27-01-2004, 21:46
Hummer, beltevogn etc. blir nok litt stort, men vi er muligens 8 stykker, og halvparten med hyller og stæsj og to pc'r hver, så da hadde det vært greit å fått med seg alt på en gang.

Jekketralle med pall og stabling i høyden er koz... så lenge vi kommer over grusen og powerkablene...

[VK]Boogieman
28-01-2004, 13:43
Hummer, beltevogn etc. blir nok litt stort, men vi er muligens 8 stykker, og halvparten med hyller og stæsj og to pc'r hver, så da hadde det vært greit å fått med seg alt på en gang.

Jekketralle med pall og stabling i høyden er koz... så lenge vi kommer over grusen og powerkablene...
Så lenge du har nok av stropper til å feste utstyret, går det relativt smertefritt over kabler og grus... :)

Neurook
28-01-2004, 20:18
Bære som gjelder.. årets trim.

[VK]Boogieman
29-01-2004, 10:09
Vik fra meg SATAN!! I en nerds liv er det ingenting som heter trim... Det heter bare "om å gjort å komme seg inn i skipet og begynne"... Så jeg vil helst ha meg frabedt å høre det ordet igjen...

Fanden
29-01-2004, 12:12
Feh, jeg trimmer nok som det er resten av året, de få dagene jeg er på TG skal det bare slappes av og nytes mest mulig. :)

[VK]Boogieman
29-01-2004, 13:49
Originally posted by Fanden
Feh, jeg trimmer nok som det er resten av året, de få dagene jeg er på TG skal det bare slappes av og nytes mest mulig. :)
Eneste som skal gjøres på tg av trim, er turene ut for å røyke, eller kaste en loff på sidemannen... Eller på Onkel Ballong... :)

|-LoX-|
29-01-2004, 13:57
Eneste som skal gjøres på tg av trim, er turene ut for å røyke, eller kaste en loff på sidemannen... Eller på Onkel Ballong... :) Tross alt - skal man røyke, må man veie opp med en liten spasertur! :p

[VK]Boogieman
29-01-2004, 14:03
Originally posted by |-LoX-|
Tross alt - skal man røyke, må man veie opp med en liten spasertur! :p
Neida... Hadde vært flott å få lov til å røyke inne, så man slapp den gå turen... Men det er vel for det beste for både meg og alle andre vil jeg tro... :)

KAAN
03-02-2004, 22:40
Et tips fra meg som postansatt er å gå på postterminalen på hamar og spørre om å låne en lastebærer :D Den er vel en meter bred og halvannen meter lang og har to fine lange stropper som går over lasta. HELT GENIALE.

Om dere har stor bil og god plass kan dere låne en slik en fra brevsenteret i oslo eller på et bedriftssenter og levere den på terminalen på hamar når dere er ferdig med den. :D :D

Mosy
03-02-2004, 22:57
Originally posted by KAAN
Et tips fra meg som postansatt er å gå på postterminalen på hamar og spørre om å låne en lastebærer :D Den er vel en meter bred og halvannen meter lang og har to fine lange stropper som går over lasta. HELT GENIALE.

Om dere har stor bil og god plass kan dere låne en slik en fra brevsenteret i oslo eller på et bedriftssenter og levere den på terminalen på hamar når dere er ferdig med den. :D :D Koster dette noe, er det dyrt?

Nevrosert
03-02-2004, 23:53
Hehe, tømmer jo nesten hybeln og rommet hjemme hos modern for stæsj så det er nok ikke så rart det så mye ut...

Kan fortelle om mange måpene fjes på vegen oppover til TG om natta. Vi (jeg og to til) stoppet på samme bensinstasjon som en svær buss med tg-deltagere. En stappfull mazda 626 og en svær, full henger var det de fikk se (hirr-hirr). De glante no verre :D

tror jeg så den tilhengeren din... men var ikke på bussen :D

CEO
04-02-2004, 00:09
Tok et kjapt søk på nettet, og fant et sted der de solgte jekketraller for 2500,- NOK... Ingen som har noen gode ideer om steder det er mulig å få lånt ei jekketralle? :)

torquate
04-02-2004, 07:23

kan du legge ut den pakkelista? ;p helt ufattelig at du klarer å skrive to a4 sider med stæsj du skal ha med.. skriver du ned hver eneste detaljerte genser og tskjorte, eller...? ;p

eivind
04-02-2004, 09:07
I fjor dro vi med en hel tilhenger inn for å få inn sakene, så en jekketralle burde gå greit ..

ZpiFF
04-02-2004, 10:02
Dere fikk med henger inn? Da skal vi prøve det i år.. Får avklare det med crew eller no først.

Har regnet ut at det hadde blitt ca 10 turer ut og inn før jeg hadde fått med meg alt inn istedenfor et par turer med henger

=)

CEO
04-02-2004, 11:49
Originally posted by torquate
kan du legge ut den pakkelista? ;p helt ufattelig at du klarer å skrive to a4 sider med stæsj du skal ha med.. skriver du ned hver eneste detaljerte genser og tskjorte, eller...? ;p

Den er litt detaljert, men ikke ned til "fem par sokker, 5 boxere" etc. Den er akkurat passe detaljert, slik at jeg ikke glemmer noe.

(Hvordan jeg skulle kunne greie å glemme noe er jo et godt spørsmål siden rommet og kjellern er tømt for pc/stæsj/lyd/stuff utstyr når jeg drar oppover) :D

Slenger ut lista når den er klar jeg...

[VK]Boogieman
04-02-2004, 15:49
Dere kan få pakkelista mi... Den er rimelig enkel, men jeg tror jeg har alt... :)

- PC m/tilbehør
- Kontorstol
- Skift
- Hygieneartikler
- Penger

FERDIG!! :D
Det holder for meg...

Mosy
04-02-2004, 15:52
Dere kan få pakkelista mi... Den er rimelig enkel, men jeg tror jeg har alt... :)

- PC m/tilbehør
- Kontorstol
- Skift
- Hygieneartikler
- Penger

FERDIG!! :D
Det holder for meg... Hva med mat? Kjøper du alt på TG? Brus også, til 20kr flaska?

eirik
04-02-2004, 15:55
Bag med saker og laptopen under armen funker fint. Godt å slippe og gå 2-3 runder for å få inn alt i år.

Mat kjøpes på CC, Bar B Q, siesta eller tar turen hjem for å få noe skikkelig mat. (Fint å bo i nærheten av skipet)

[VK]Boogieman
04-02-2004, 16:03
Hva med mat? Kjøper du alt på TG? Brus også, til 20kr flaska?
Mat kjøper jeg... Men Cola har jeg med meg... Men det ligger jo under PC m/tilbehør... :) Kan ikke sitte foran PCn uten Cola... :)

evil_t
04-02-2004, 17:51
Originally posted by eirik
Bag med saker og laptopen under armen funker fint. Godt å slippe og gå 2-3 runder for å få inn alt i år.

Mat kjøpes på CC, Bar B Q, siesta eller tar turen hjem for å få noe skikkelig mat. (Fint å bo i nærheten av skipet) I know. Ikke det at jeg satser alt på å lage mat hjemme hver dag da. Plukker med meg ferdigskjært(?) brød og tubeost.

eivind
04-02-2004, 18:19
Dere fikk med henger inn? Da skal vi prøve det i år.. Får avklare det med crew eller no først.

Vi dro med en sånn passelig stor vanlig biltilhenger med inn, ingen som sa noe på det. Men det ble litt trøblete med stoler, pcer godteri osv oppi i nedover bakken mot inngangen til Skipet. Spess med bare to stykker :p

Vi greide det i allefall, tror ikke det skal bli noe problem, med mindre det er 5000 stykker som står med hver sin før TG åpner i år :)

[VK]Boogieman
04-02-2004, 18:44
Man trenger intet annet enn en kontorstol, stropper, ryggsekk og en sterk rygg...

Man fester fast skjermen og pc'n på kontorstolen, så har man alt annet med seg i ryggsekken som er på ryggen (der av navnet på sekken) og så spaserer man pent og pyntelig inn... :)

Andhrim
04-02-2004, 18:56
Originally posted by evil_t
I know. Ikke det at jeg satser alt på å lage mat hjemme hver dag da. Plukker med meg ferdigskjært(?) brød og tubeost.

Ja, ferdig-kappa brød og tubeost eier. Blir min nerde-føde 4. året på rad nå :)

ZpiFF
04-02-2004, 22:24
Da skal vi prøve å trille inn en ganske liten henger ass. Håper bare vi ikke blir stoppa eller den er for bred for døra.. Den er smalere enn en vanlig bil..

drbass
04-02-2004, 22:26
Husker i fjor jeg, trilla inn 20brett med brus, 4 stk høytalere, 2*forsterke, 4skjermer og fire kabinett.

Dette gjorde jeg med ryggen og en sliten tralle med punga hjul.
Måtte gjøre det alene siden alle andre sto i kø, og jeg var den eneste med PTN kort:rolleyes:

JohnMorten
04-02-2004, 23:19
Originally posted by ZpiFF
Da skal vi prøve å trille inn en ganske liten henger ass. Håper bare vi ikke blir stoppa eller den er for bred for døra.. Den er smalere enn en vanlig bil..

Innslippet er som kjent en periode der det er temmelig trangt. Utgangspunktet er å unngå "propper" i flyten. Security-Crew har ansvar for det.

Hvis det blir mange hengere, så er det et sterkt stalltips at dere bør begynne å trene på hvordan man bærer tunge ting over lange avstander.

Sånne ting vurderes fortløpende, og jeg tror ikke dere får lov til det. Dere bør i alle fall legge opp til en alternativ måte å få ting inn i hallen på.

John Morten

KAAN
05-02-2004, 10:26
Koster dette noe, er det dyrt?

Nei, disse kan lånes gratis!

Fanden
05-02-2004, 14:49
Originally posted by JohnMorten

Hvis det blir mange hengere, så er det et sterkt stalltips at dere bør begynne å trene på hvordan man bærer tunge ting over lange avstander.

Sånne ting vurderes fortløpende, og jeg tror ikke dere får lov til det. Dere bør i alle fall legge opp til en alternativ måte å få ting inn i hallen på.

John Morten Jeg var en av dem med henger i fjor, men våres var for stor(!) til å komme inn i åpningen. Derfor parkerte vi den inntil veggen ved de store tre-dørene/portene og spurte pent securitas-duden om vi fikk lov til å gå mot "strømmen" på innsiden siden hengeren stod rett på utsiden.
Vi fikk lov hvis det bare var snakk om bare 1person som gikk fram og tilbake med en sekketralle, og det fungerte utmerket. (slapp å labbe rundt halve skipet

Er det sjangs for å få tillatelse til slik i år også?

[VK]Boogieman
05-02-2004, 16:55
Jeg var en av dem med henger i fjor, men våres var for stor(!) til å komme inn i åpningen. Derfor parkerte vi den inntil veggen ved de store tre-dørene/portene og spurte pent securitas-duden om vi fikk lov til å gå mot "strømmen" på innsiden siden hengeren stod rett på utsiden.
Vi fikk lov hvis det bare var snakk om bare 1person som gikk fram og tilbake med en sekketralle, og det fungerte utmerket. (slapp å labbe rundt halve skipet

Er det sjangs for å få tillatelse til slik i år også?
Siden du posta det her på forumet, så tviler jeg, for nå er det sikkert veldig mange nerder som tenker: "hummelumm... Det skal jeg oxo gjøre... "

:D

Fanden
06-02-2004, 15:21
Siden du posta det her på forumet, så tviler jeg, for nå er det sikkert veldig mange nerder som tenker: "hummelumm... Det skal jeg oxo gjøre... "

:D Uff da, får ikke håpe det... :p
Tror ikke så mange nerder har tenkt tanken, og de fleste er ikke organisert nok til å gjennomføre slike "avanserte" oppgaver.. ^_^
(3stk er påkrevd, 1til å passe hengeren, 1til å hente stuffet, og 1til å passe på det på plassene)

Tror ikke dette blir noen "farsott" i år selv om jeg poster 2 meldiger om saken her på forumet... :)

[VK]Boogieman
07-02-2004, 18:36
Uff da, får ikke håpe det... :p
Tror ikke så mange nerder har tenkt tanken, og de fleste er ikke organisert nok til å gjennomføre slike "avanserte" oppgaver.. ^_^
(3stk er påkrevd, 1til å passe hengeren, 1til å hente stuffet, og 1til å passe på det på plassene)

Tror ikke dette blir noen "farsott" i år selv om jeg poster 2 meldiger om saken her på forumet... :)
Da skal jeg personlig distribuere dette til samtlige TG deltagere ved hjelp av personlige mailer... :)

Fanden
07-02-2004, 20:24
Da skal jeg personlig distribuere dette til samtlige TG deltagere ved hjelp av personlige mailer... :) Hehe, har du mye fridtid eller bare virker det slikt..? :p
Eller er det bare et personlig korstog mot meg pga jeg vet å utnytte systemet? :D

[VK]Boogieman
07-02-2004, 20:27
Hehe, har du mye fridtid eller bare virker det slikt..? :p
Eller er det bare et personlig korstog mot meg pga jeg vet å utnytte systemet? :D
Litt av begge deler kanskje??? :D
Neida... Skal nok ikke gjøre noe slikt i det hele tatt... Men jeg tipper bare at siden du posta det her, så er nok ikke du den eneste som kommer til å spørre...

Fanden
10-02-2004, 11:06
Pytt pytt, har troen på at det går greit i år også, er optimist. :)
Det skader ikke så mye om vi prøver heller, får vi ikke lov så er det bare å ta bena fatt å tasle rundt skipet, selv om det er litt surt når hengeren står 5meter unna og jeg må gå 800meter for å komme til den.. :p

HaanZ
10-02-2004, 11:29
så er det noko arbeid å få på plass alt utstyret, og ekstra godt blir det å setje seg ned og puste ut, trykke på strømknappen og grille noko i maskina.

[VK]Boogieman
10-02-2004, 15:04
Originally posted by HaanZ
så er det noko arbeid å få på plass alt utstyret, og ekstra godt blir det å setje seg ned og puste ut, trykke på strømknappen og grille noko i maskina.
Hvis det ikke blir såpass kaldt at maskinen klikker... Da får du ikke grilla noe... Skjedde meg i 02... Men heldigvis var det bare å vente i noen timer, så startet den... :D