Log in

View Full Version : kø for å komme seg inn

aklla
26-01-2004, 12:03
har dere tenkt til å gjøre noe med den GIGANTISKE køen som kommer den første dagen, hadde vel vært mulig å sette opp litt flere boder man kan "sjekke inn" på.
Vi må jo stå i mange timer for å komme inn.

[VK]Boogieman
26-01-2004, 13:21
Originally posted by aklla
har dere tenkt til å gjøre noe med den GIGANTISKE køen som kommer den første dagen, hadde vel vært mulig å sette opp litt flere boder man kan "sjekke inn" på.
Vi må jo stå i mange timer for å komme inn.
De har ikke gjort noe med dette i alle de år som TG har holdt på... Jeg tror at ved å beholde det sånn som det er, så klarer de å redusere aktiviteten inne i skipet, ved å holde noen igjen ute i køen.. Bare tenk deg det om 2-3000 skulle inn i skipet samtidig med utstyret sitt.. Da hadde det blitt kaos, og det hadde tatt enda lenger tid...

Mosy
26-01-2004, 13:47
Originally posted by [VK]Boogieman
De har ikke gjort noe med dette i alle de år som TG har holdt på... Jeg tror at ved å beholde det sånn som det er, så klarer de å redusere aktiviteten inne i skipet, ved å holde noen igjen ute i køen.. Bare tenk deg det om 2-3000 skulle inn i skipet samtidig med utstyret sitt.. Da hadde det blitt kaos, og det hadde tatt enda lenger tid... Jepp, og for ikke å snakke om alle de håndleddene som skal skjekkes. Sansynligheten for at en kan snike seg inn ufortjent er jo større da:eek:

aklla
26-01-2004, 14:09
veldig sant det dere sier, har ikke tenkt på det før :(
er bedre med lang kø enn med mange som sniker seg med, og store problemer med å komme inn med utstyr

[VK]Boogieman
26-01-2004, 15:05
Originally posted by aklla
veldig sant det dere sier, har ikke tenkt på det før :(
er bedre med lang kø enn med mange som sniker seg med, og store problemer med å komme inn med utstyr
Men hvis du alikevel har lyst til å slippe køen, så kommer du enten VELDIG tidlig, eller kvelden/natta før.. I fjor så åpnet de billettluken i 03 tiden om natten, og da sto jeg max 5 min i kø for å få armbåndet mitt, før jeg gikk tilbake til grillfesten... :)

Tell
26-01-2004, 16:32
Tråd på dette emnet eksisterer allerde:

http://forums.gathering.org/showthread.php?s=&threadid=1705

CEO
26-01-2004, 17:07
Men hvis du alikevel har lyst til å slippe køen, så kommer du enten VELDIG tidlig, eller kvelden/natta før.. I fjor så åpnet de billettluken i 03 tiden om natten, og da sto jeg max 5 min i kø for å få armbåndet mitt, før jeg gikk tilbake til grillfesten... :)

03:00?? Seriøst? Syntes så tydelig de ikke var åpne når jeg kom klokka 06:15, men kanskje jeg blingsa...

[VK]Boogieman
26-01-2004, 18:50
Originally posted by djaudunf
03:00?? Seriøst? Syntes så tydelig de ikke var åpne når jeg kom klokka 06:15, men kanskje jeg blingsa...
De åpnet bare for en halvtime eller no... For det var faktisk en del som hadde møtt opp kvelden før, så de fant ut at de ville få vekk en del kø...

OgnOmm
26-01-2004, 22:32
Damn! Det skal jeg utnytte meg av.. Var der i fjor, men la meg sikkert en time før elns...

[VK]Boogieman
27-01-2004, 00:02
Originally posted by OgnOmm
Damn! Det skal jeg utnytte meg av.. Var der i fjor, men la meg sikkert en time før elns...
Målet mitt i fjor var at jeg ikke skulle sove før båndet var på armen min, og det tjente jeg masse tid på.. Rett etter jeg fikk amrbåndet gikk vi tilbake til bilen, spiste opp pølsa, satt og snakket litt og sovnet... så blei jeg vekket av en kar, ca en halvtime før dørene åpnet... DET var deilig det... :)

HaanZ
27-01-2004, 00:13
dæven, og i år har eg all tida i verda! Berre eg får skaffa meg fri til påske nå da :confused:

selters
27-01-2004, 01:58
Det som var HELT PÅ TRYNET i fjor var at registreringa ikke åpna før dørene åpna. Sånn var det ikke i 01 og 02. Dette førte til den legendariske 12-timers køa som alle frykter i år i også.

[VK]Boogieman
27-01-2004, 13:56
Originally posted by selters
Det som var HELT PÅ TRYNET i fjor var at registreringa ikke åpna før dørene åpna. Sånn var det ikke i 01 og 02. Dette førte til den legendariske 12-timers køa som alle frykter i år i også.
Dem åpna jo regginga før dørene åpnet da... Men det tok bare så inni hampen så lang tid for hver person... Men, men... jeg har slippi den superkøen hvert år jeg, og har sitti der i kontorstolen min MED armbånd og synes synd på de som står bakerst i køen... :)

Loffelur
29-01-2004, 15:29
du er ond:eek:

Neurook
29-01-2004, 15:32
Jeg stemmer for rekker på 1 og 1 i år.. Var alt for mye knuffing og vold når man kom nærme slutten.

aklla
29-01-2004, 15:45
Originally posted by Neurook
Jeg stemmer for rekker på 1 og 1 i år.. Var alt for mye knuffing og vold når man kom nærme slutten.

og med det får man 4 mil med kø, og det kreves MYE mer gjerde for å lage køen, synes det bør være slik det er nå jeg, kunne kanskje gått litt raskere i køen...

|-LoX-|
29-01-2004, 15:56
Fra en annen tråd:

Originally posted by |-LoX-|
Det lar seg gjøre ganske enkelt om man skaffer til veie flere "stålbøyler" (altså skiller mellom køfiler). Om køen er inndelt i f.eks. seks smale filer, og de blir sluppet frem etter prinsippet "en fra rad 1, så en fra rad 2, så 3, 4, 5, 6, og 1 igjen o.s.v., burde køen bli atskillig mer oversiktelig.

[VK]Boogieman
29-01-2004, 15:58
Fra en annen tråd:
Det syns jeg høres ganske bra ut... Hva med å slenge det inn på deltagerombudet for å få det litt høyere i systemet?

|-LoX-|
29-01-2004, 16:12
Det syns jeg høres ganske bra ut... Hva med å slenge det inn på deltagerombudet for å få det litt høyere i systemet? Done!
http://forums.gathering.org/showthread.php?s=&threadid=1769

[VK]Boogieman
29-01-2004, 16:13
Done!
http://forums.gathering.org/showthread.php?s=&threadid=1769
Meget bra... Da venter vi i spenning på svar fra John Morten da... :)